Det lykkedes Jeg er gravid... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2008

stumpen-89

Tillykke tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Janni Pedersen

Tillykke Tillykke

Hvor er det dejligt for jer

Pyha kender godt den med kvalmen, det er ikke sjovt

Intet hjalp for mig, heller ikke de berømte kiks inden jeg stod op, jeg prøvede dem én gang og jeg kastede vildt op bagefter, så jeg skulle ikke nyde flere kiks. Men det var så også den eneste gang at jeg kastede op under hele graviditeten

Held og lykke

Janni

Anmeld

29. december 2008

Hertzum77

Stort tillykke, det bliver dejligt med en sommer baby

Camilla

Anmeld

29. december 2008

SaNiNa

tillykke...

Anmeld

29. december 2008

Fam. Madsen

STORT tillykke

Anmeld

1. januar 2009

Tanja-Josefine

Diana/Claus skriver:

Ej hvor dejligt for jer stort tillykke...

Hvis det bliver være så snak med i læge om noget akupunktur det hjælper.

Knus Diana 33+6

okai... måske men tror jeg prøve at spise ordenligt.... Men ellers vil jeg overveje det meget...

Anmeld

1. januar 2009

Tanja-Josefine

Janni Pedersen skriver:

Tillykke Tillykke

Hvor er det dejligt for jer

Pyha kender godt den med kvalmen, det er ikke sjovt

Intet hjalp for mig, heller ikke de berømte kiks inden jeg stod op, jeg prøvede dem én gang og jeg kastede vildt op bagefter, så jeg skulle ikke nyde flere kiks. Men det var så også den eneste gang at jeg kastede op under hele graviditeten

Held og lykke

Janni

okai... jeg har endnu ikke prøvet de berømte kiks... men er meget spændt...
knus

Anmeld

1. januar 2009

Diana...

Tanja-Josefine skriver:

okai... måske men tror jeg prøve at spise ordenligt.... Men ellers vil jeg overveje det meget...

Jeg spiste skam os ordentligt, med det er ikke altid det hjælper, jeg fik en lang seddel fra hospitalet om hvad man skulle prøve og gøre mod kvalmen og der var ingenting der virket så jeg blev send til akupunktur og det var bare godt... men jeg kastet os op op til 20 gange om dagen. men min veninde havet kvalme uden opkast og hun bad om det alligevel og hun kunne nøjes med et par gange og så stoppet kvalmen og jeg skal så gå til akupunktur 2 gange om ugen ind til jeg føder. men kvalme er ikke sjovt og have så håber det hjælper på dig og spise ordentligt. knus

Anmeld

1. januar 2009

Tanja-Josefine

Diana/Claus skriver:

Jeg spiste skam os ordentligt, med det er ikke altid det hjælper, jeg fik en lang seddel fra hospitalet om hvad man skulle prøve og gøre mod kvalmen og der var ingenting der virket så jeg blev send til akupunktur og det var bare godt... men jeg kastet os op op til 20 gange om dagen. men min veninde havet kvalme uden opkast og hun bad om det alligevel og hun kunne nøjes med et par gange og så stoppet kvalmen og jeg skal så gå til akupunktur 2 gange om ugen ind til jeg føder. men kvalme er ikke sjovt og have så håber det hjælper på dig og spise ordentligt. knus

Jeg er slet ikke begyndt at kaste op endnu... Jeg er tæt på hvis jeg skal have op af halsen om morgen... men ellers ikke..
knus

Anmeld

1. januar 2009

Bastian

Tanja-Josefine skriver:

Jeg er slet ikke begyndt at kaste op endnu... Jeg er tæt på hvis jeg skal have op af halsen om morgen... men ellers ikke..
knus

Tillykke med graviditeten. Nu er det langtfra sikkert, at du overhovedet vil begynde at kaste op. Jeg er aldrig blevet dårlig i mine graviditeter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.