Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver: Håber jeg heller ikke du skal,....man er så kvæstet...men prøv en kold cocio når du vågner-smiler
Håber jeg heller ikke du skal,....man er så kvæstet...men prøv en kold cocio når du vågner-smiler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver:Nogen anbefaler også at man starter dagen ud (i sengen) med at spise nogle kiks.. Jeg har med begge mine graviditeter haft en snert (må jeg hellere kalde det) af kvalme, men har kunnet holde det nede med salt lakrids.. Måske det også hjælper på dig ;O)Qnus Anja.. og stort tillykke.. ;O)
charlottekri skriver:hej og ringtig mange gange tillykke!!! her blev der også gnasket kiks i sengen, ellers fik jeg også vildt kvalme, og jeg skulle have morgenmad min. 10 min efter jeg stod op, ellers var den der også, og det skal lige siges at jeg normalt ikke spiser morgenmad hjemmefra, men venter til formiddagskaffe på arbejdet, for ellers føler jeg mig så oppustet, så det var en af "generne" ved at være gravid held og lykke med det hele!!
Mathilde skriver:Stort tillykke Hvor er det bare dejligt for jer!Jeps kvalme kender jeg udemærket... Jeg har glæde af sodavands-is og frugt (æbler og bananer især) Men ellers kan det hjælpe at spise jævnligt. Jeg bliver rigtig dårlig hvis der går for lang tid mellem måltiderne... Tit men lidtHeld og lykke med det hele.Kram Mathilde (11+2)
twinboys skriver:STORT TILLYKKEsikke en super skøn julegave bedre julegave kan man da næsten ikke få...Håber snart din kvalme forsvinder...Majbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128