Det lykkedes Jeg er gravid... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2008

Tanja-Josefine

Eva skriver:

Håber jeg heller ikke du skal,....man er så kvæstet...men prøv en kold cocio når du vågner-smiler

Hihi det vil jeg så prøve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2008

sundquist

Tillykke!!

Anmeld

26. december 2008

Tanja-Josefine

Stumpen skriver:

Nogen anbefaler også at man starter dagen ud (i sengen) med at spise nogle kiks.. Jeg har med begge mine graviditeter haft en snert (må jeg hellere kalde det) af kvalme, men har kunnet holde det nede med salt lakrids.. Måske det også hjælper på dig ;O)
Qnus Anja.. og stort tillykke.. ;O)

Tja men tro ikke at det vil hjælpe for har ikke så meget lyst til slik og sådan noget... Det er mere sådan noget som sandwitche og sunde ting der frister mig fortiden... Mærkeligt....

Anmeld

26. december 2008

jolu

Hvor skønt sikke en dejlig julegave!! Stort tillykke med det

Anmeld

26. december 2008

Tanja-Josefine

charlottekri skriver:

hej og ringtig mange gange tillykke!!! her blev der også gnasket kiks i sengen, ellers fik jeg også vildt kvalme, og jeg skulle have morgenmad min. 10 min efter jeg stod op, ellers var den der også, og det skal lige siges at jeg normalt ikke spiser morgenmad hjemmefra, men venter til formiddagskaffe på arbejdet, for ellers føler jeg mig så oppustet, så det var en af "generne" ved at være gravid
held og lykke med det hele!!

Hihihi.... jeg spiste heller ikke normalt morgenmad... jeg prøvede at spise en lille gulerød inden jeg stod op det var meget svært at spise den... ØVØV

Anmeld

26. december 2008

Tanja-Josefine

Mathilde skriver:

Stort tillykke Hvor er det bare dejligt for jer!
Jeps kvalme kender jeg udemærket... Jeg har glæde af sodavands-is og frugt (æbler og bananer især) Men ellers kan det hjælpe at spise jævnligt. Jeg bliver rigtig dårlig hvis der går for lang tid mellem måltiderne... Tit men lidt

Held og lykke med det hele.

Kram Mathilde (11+2)

Uha sodavands-is det kunne jeg godt spise nu...

Anmeld

26. december 2008

twinboys

STORT TILLYKKE

sikke en super skøn julegave bedre julegave kan man da næsten ikke få...

Håber snart din kvalme forsvinder...

Majbritt

Anmeld

27. december 2008

Tanja-Josefine

twinboys skriver:

STORT TILLYKKE

sikke en super skøn julegave bedre julegave kan man da næsten ikke få...

Håber snart din kvalme forsvinder...

Majbritt

Min søster og min mor blev meget glade og overrasket over deres julegave... min kæreste og jeg gav dem et scaningsbillede hver i julegave... det var så fedt...
Jeg håber også snart at det er overstået.. men ind til videre prøver jeg bare på at spise så meget i så små mængder som muligt...

Knus

Anmeld

27. december 2008

Diana...

Ej hvor dejligt for jer stort tillykke...

Hvis det bliver være så snak med i læge om noget akupunktur det hjælper.

Knus Diana 33+6

Anmeld

27. december 2008

Bastian

Tillykke med det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.