Pb og bulimi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

tabra

Jeg takker mange gange for ALLE indlægene og alle jer der har læst dette

Tror desværre denne tråd er blevet misforstået...

Det er okay, at ikke alle forstår mig. Jeg er lidt ked af jeg ikke har formået at kunne fortælle det jeg gerne ville og det har måske også været let at misforstå mine kommentare...

Jeg er helt sikkert i bedring og jeg ville ikke sætte et barn til verden, hvis det skulle have en syg mor.

Jeg håber I alle får en vidunderlig Pb og nyder jeres dejlige unger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Anonym

Til dit spørgsmål om det er mere vanskeligt at blive gravid - ja, det er det - for nogen! Der er jo mange faktorer der spiller ind. Men har du haft en spiseforstyrrelse i mange år, er det ikke de bedste betingelser når man ønsker at blive gravid. Jeg har selv lidt af en spiseforstyrrelse i ca. 20 år, jeg er rask i dag, men har svært ved at blive gravid. Om det skyldes de mange år med spiseforstyrrelse ved jeg ikke, men det kan sagtens være. Jeg har været rask i ca. 5 år.

Anmeld

26. juli 2011

Giraffen

tabra skriver:

I know...

Jeg har fået hjælp i mange år og har måske også brugt de forkerte ord her... men er svært at skulle forklare sin situation på skrift og heller ikke alt jeg har lyst til at komme ud med her...

Jeg ønsker ikke et barn for at kunne blive rask og er klar over, at jeg kan få det værre... Derfor er jeg også tilknyttet personer der kan hjælpe. Og hvis der skulle blive brug for yderligere hjælp er jeg villig til at tage den.

Jeg synes jeg sidder og gentager mig selv lidt og skal "forsvare mig selv", hvis du forstår? Det var ikke lige meningen med tråden. Kan godt se det ikke er let at forstå, når man ikke kender min baggrund... men jeg gør hvad jeg kan for at blive rask og synes jeg er kommet utroligt langt. En graviditet/ et barn kunne være med til at give mig det sidste energi til at få bugt med det...

Ved ik om det er lidt lettere at forstå?

Jo jeg forstår det godt - det er nok bare fordi min situation var så meget anderledes så blir man lidt med skyklapper

Men jeg er sikker på at hvis du gør det du inderligt tror på og ved med dig selv du kan klare og har brug for så er det også det bedste

Men jeg fik den der følelse ligesom når folk skriver "ih min kæreste og jeg har det så træls med hinanden så nu vil vi ha en baby så det hele blir meget nemmere" - men derfra og så til at generalisere om din situation det ka jeg ikke

Men som sagt så bare go for det du skulle ku blive lige så meget gravid som alle andre 

Anmeld

26. juli 2011

Anonym

tabra skriver:

Super flot at du var så stærk for dit barns skyld

Er meget ked af at høre, at det er vendt tilbage... Får du hjælp?

Mange kram

Tak .
Ja noget rigtig skidt  Nej har ikke søgt hjælp.

Kram

Anmeld

27. juli 2011

tabra

Giraffen skriver:

Jo jeg forstår det godt - det er nok bare fordi min situation var så meget anderledes så blir man lidt med skyklapper

Men jeg er sikker på at hvis du gør det du inderligt tror på og ved med dig selv du kan klare og har brug for så er det også det bedste

Men jeg fik den der følelse ligesom når folk skriver "ih min kæreste og jeg har det så træls med hinanden så nu vil vi ha en baby så det hele blir meget nemmere" - men derfra og så til at generalisere om din situation det ka jeg ikke

Men som sagt så bare go for det du skulle ku blive lige så meget gravid som alle andre 

Tak fordi du prøver at forstå.

Og tusinde tak for de søde ord

Vi vil aldrig sætte et barn i verden for at gøre mig rask og vi ville aldrig sætte et barn i verden, som vi ikke har gjort alt for at blive klar til.

Mange varme

Anmeld

27. juli 2011

tabra

Anonym skriver:

Tak .
Ja noget rigtig skidt  Nej har ikke søgt hjælp.

Kram

Jeg vil betemt ikke fortælle dig hvad du skal og ikke skal. 

Men det bedste råd jeg kunne give dig er at gå til din læge og få en snak. Han eller hun kan så få dig henvist til den hjælp der menes at være bedst for dig.

Mange varme

Anmeld

27. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

tabra skriver:

Hej alle I skønne kvinder (og mænd)

Jeg har valgt ikke at være anonym, da jeg med årene er blevet mere åben omkring min sygdom.

Jeg ved ikke om der er nogen der kan hjælpe...

Er det svært/ sværere at blive gravid med en spiseforstyrelse??

Jeg mener at kunne huske, at der er nogen der engang har fortalt mig, at jeg ville have svært ved at få børn...

Jeg har tilladt anonyme svar, da jeg ved det ikke er alle der er ligeså åbne omkring det, som jeg.

Mange varme

ærligt? så ja...

Når du kaster op forsvinder der en del ting fra din krop ud over maden. Plus du daner et tryk i krop (eks hovedet) ved opkast, bl.a mavemuskler osv.

Hvordan skal den lille få næring af din mad, når du kaster det op igen? 

Har selv lidt af spiseforstyrelse siden jag var 6½ år men da jeg fandt ud af vi vented lillemanden - blev det lagt på hylden og har ligget der siden. 

Ikke om det skulle have lov at styre og ødelægge det liv jeg havde i maven.  

Anmeld

27. juli 2011

tabra

Mor til Frederic skriver:

ærligt? så ja...

Når du kaster op forsvinder der en del ting fra din krop ud over maden. Plus du daner et tryk i krop (eks hovedet) ved opkast, bl.a mavemuskler osv.

Hvordan skal den lille få næring af din mad, når du kaster det op igen? 

Har selv lidt af spiseforstyrelse siden jag var 6½ år men da jeg fandt ud af vi vented lillemanden - blev det lagt på hylden og har ligget der siden. 

Ikke om det skulle have lov at styre og ødelægge det liv jeg havde i maven.  

Tak for dit svar

Det skal det bestemt heller ikke her

Anmeld

27. juli 2011

Giraffen

tabra skriver:

Tak fordi du prøver at forstå.

Og tusinde tak for de søde ord

Vi vil aldrig sætte et barn i verden for at gøre mig rask og vi ville aldrig sætte et barn i verden, som vi ikke har gjort alt for at blive klar til.

Mange varme

så håber jeg I snart får jeg ønskebaby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.