Giraffen skriver:
Jeg tror sagtens kroppen kan blive gravid med spiseforstyrrelse, hvis du får din menstruation osv.
Men at kaste op under graviditeten er no-go når man er gravid det er altså bare ikke godt for baby!
jeg ville anbefale dig at komme i behandling
Derudover kan din spiseforstyrrelse blusse up under og efter graviditet pga de masisve forandringer kroppen går igennem og det kan meget vel ende ud til dit barns ulempe fordi spiseforstyrrelsen så fylder mere end barnet
Tusinde tak for dit svar/ kommentar 
Jeg har regelmæssig mens -det har den været i mange år, så det skulle ikke kunne være en hindring. 
Jeg er godt klar over jeg skal have sygdommen under kontrol igennem min graviditet og det er heller ikke noget der bekymre mig så meget. Jeg er ikke bange for at tage på og tror det bliver nemmere at holde den på afstand, når jeg har "noget at kæmpe for".. håber ikke det lød åndsvagt og det er til at forstå...?? 
Jeg har været i behandling og ved derfor også hvad jeg skal gøre og hvis det er nødvendigt kan jeg komme det igen. 
Jeg ved jeg aldrig ville gøre noget der kunne gå ud over mit, forhåbentlig kommende barn
Og vil søge al den hjælp jeg kan få, for at forhindre det 
Håber ikke det kom til at lyde mærkeligt... men jeg ville aldrig kunne få mig selv til at gøre mit ufødte eller fødte barn ondt. Ville bare høre om der var nogen der evt. havde erfaring med om det var sværere at blive gravid 
Anmeld