Trold skriver:
Kai og jeg har fået sådan nogen vældig fine trip trap urtepotter i julegave, som vi ved den søde grød ikke har ønsket os... Jeg aner virkelig heller ikke hvad jeg skal stille op med dem... Men jeg må ikke bytte dem for Kai, for det er nogen vi har fået af hans store børn...
Hvorfor beder folk om en ønskeseddel når de alligevel køber noget der ikke står på den???
Betina
Uh det har jeg også tænkt på MANGE gange!!!
Oliver fik vist kun én ting der stod på hans ønskeseddel, synes det er vildt irriterende at sidde og bruge tid på at finde gaver til ham og spekulere over om det mon er noget for ham, hvis dem der beder efter en liste alligevel ikke vil bruge den. Jeg er vildt glad for at han får gaver, det er slet ikke det. Det er bare princippet i det. Hvorfor spørge efter en ønskeseddel hvis man ikke vil finde en gave der står på den??!
Er det sådan nogle urtepotter hvor der er 3 porcelæn potter i en træ holder?? For sådan en har Dennis også fået i julegave et år af hans arbejde, og jeg bruger den nogle gange til snoller eller nødder. Tror aldrig jeg har brugt den til urter faktisk, men den kan godt bruges til andet selvom det hedder en urtepotte
Anmeld