Hvad bruger man "urtepotter" til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. december 2008

Plysbjørnen

Kai og jeg har fået sådan nogen vældig fine trip trap urtepotter i julegave, som vi ved den søde grød ikke har ønsket os... Jeg aner virkelig heller ikke hvad jeg skal stille op med dem... Men jeg må ikke bytte dem for Kai, for det er nogen vi har fået af hans store børn...

Hvorfor beder folk om en ønskeseddel når de alligevel køber noget der ikke står på den???

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2008

Loggidut

smid da lige et billede ind af dem...så skal jeg lige vurdere hvad du kan bruge dem til...lol...jeg har huset fyldt med sådan nogle sjove ting, og michael er ved at få spat af mig og mit gamle lort...lol...

måske kan de virkelig bruges i det rette sammenhæng!

Anmeld

26. december 2008

ivfmarie

Det er garanteret sårn en her?

Den er beregnet til at have sine friske krydderurter til at stå og pynte dekorativt i køkkenet... . Men hvis nu man ikke har friske krydderurter, så er den jo ikke meget bevendt... Måske kan I bruge den til nøgler, eller blyanter, eller noget af alt det andet "småskrammel" der tit kommer til at ligge og flyde på køkkenbordet?

Jeg kan godt se at den er smart og i lækker kvalitet - men den ville altså falde fuldstændigt udenfor i mit køkken, og det er sikkert også sådan at du har det?

Marie

Anmeld

26. december 2008

Loggidut

hmmm...ja hvis det er sådan en...så ville jeg også havde stejlet...jeg har aldrig fundet fidusen i at smide en potte med jord op på køkkenbordet...synes det er klamt, det er trods alt der jeg laver mad, og nu kender jeg mig selv...jeg sviner rundt med tingene...så jord og kød skal blandes sammen, det ville være et must hvis jeg havde sådan en til at stå på mit køkkenbord!

Anmeld

26. december 2008

Rasmine

Kom dog lige ind i kampen, tøser.
Den er da pisse lækker.
Pt. bruges vores til kuglepenne og tudser, indimellem pryder en blomst den ene krukke. (der er 3 i min)
Den kan bruges til snacks ellers.

Anmeld

26. december 2008

Plysbjørnen

Det er netop sådan en dog med 3 krukker, og jeg ejer ikke nogen friske kryderurter... og ja den passer heller ikke ind i mit køkken, der er slet ikke plads til den... jeg har næsten ikke noget bordplads i forvejen... nå jeg må se hvad h..... jeg kan finde på at bruge den til...

Anmeld

26. december 2008

Mie A

Sådan en fik jeg også i julegavce for et par år siden... Jeg byttede den

Anmeld

26. december 2008

Anja

Uha, den kan jeg da rigtigt godt lide - og den ville passe perfekt i mit køkken

Men eller må du jo overtale ham til at I kan bytte den - heller bytte til noget man bliver glad for end beholder noget man ikke kan lide - det må de store unger da også kunne forstå !?

Anmeld

26. december 2008

Helle30

Jeg synes faktisk, de er ret lækre, og jeg kunne sagtens se sådan én på mit køkkenbord. Desværre kan jeg også sagtens se, at de friske krydderurter ret hurtigt visner, og dér kan de så stå og smaske mig over samvittigheden (sammen med buketten fra i sidste uge og den julekaktus, det også er lykkes mig at mumificere).
Smid da en pose m&ms i den og stil den på sofabordet. De bliver garanteret ikke visne, og så kan famillien også se, I bruger den.

- Helle

Anmeld

26. december 2008

Plysbjørnen

Vi er blevet enige om at parkere en blomst i midten, og så ellers diverse tudser og kuglepenne i de yderste, og så må den få æren af at stå på computerbordet....

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.