smerter, når ægget sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Kris89

gravid20 skriver:

- for dig !  

Håber at der er to streger på vej i din retning ! 

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

babymus77

Kris89 skriver:

Det er vel trods alt de færreste der kan teste allerede i 3+ er det ikke?? Sidst fik jeg meget svag streg nummer to 4+2, så jeg kan i hvert fald ikke teste tidligt... går bare og venter...

Der er vel håb for dig endnu ?

tusind tak - krydser også selv helt vildt. håber bare den er der denne gang

Jo det er nok meget forskelligt hvor mange der tester positivt i 3+Jeg synes også i skrivende stund at jeg har det i maven, somom mens er på vej.....

Hvornår har du test dag?? Bliver spændende om den er der

Knuser

Anmeld

25. juli 2011

maria87

Kris89 skriver:

Hej alle i skønne damer (og mænd)

Vil lige høre om nogen af jer har oplevet mavesmerter i forbindelse med at ægget har sat sig fast?

Jeg TROR jeg havde ægløsning sidste tirsdag og denne søndag og mandag har jeg haft ubeskrivelige smerter i underlivet (som om mens var på vej, men ingen tegn)

Er der nogen af jer der har oplevet lign.??

sådan har jeg det også nu... og har haft det den sidste uge , så jeg kikker lige med 

Anmeld

25. juli 2011

Kris89

babymus77 skriver:

Jo det er nok meget forskelligt hvor mange der tester positivt i 3+Jeg synes også i skrivende stund at jeg har det i maven, somom mens er på vej.....

Hvornår har du test dag?? Bliver spændende om den er der

Knuser

jeg har en tendens til at teste som en sindsyg , så har bestemt jeg må teste om ondagen, så burde jeg kunne testepositiv d. 3 august

Anmeld

26. juli 2011

Aarhus84

Jeg er gået 4 dage over tid, har taget 2 test som begge var ret negative. Og idag har jeg noget der føles som mens smerter, så tror ikke der bliver baby til mig denne gagn. Er dog aldrig gået over tid før, så der er stadig et meget lille håb i mig.

for alle jer.

Anmeld

26. juli 2011

maria87

Aarhus84 skriver:

Jeg er gået 4 dage over tid, har taget 2 test som begge var ret negative. Og idag har jeg noget der føles som mens smerter, så tror ikke der bliver baby til mig denne gagn. Er dog aldrig gået over tid før, så der er stadig et meget lille håb i mig.

for alle jer.

Anmeld

26. juli 2011

Kris89

Aarhus84 skriver:

for alle jer.

Det er ikke alt for gode tegn, at du 4 dage over tid ikke kan teste positiv men , om ikek andet så for at din mens kommer, så du kan komme igang på en ny cyklus igen...

Anmeld

27. juli 2011

Aarhus84

Kris89 skriver:

Det er ikke alt for gode tegn, at du 4 dage over tid ikke kan teste positiv men , om ikek andet så for at din mens kommer, så du kan komme igang på en ny cyklus igen...

Nej, det tyder ikke for godt.

Har lige været ved lægen idag (skulle havde nogle piller til mit nældefeber) også fik jeg taget en test, nu hvor jeg var der. Den var også negativ. Så nu må min mens godt komme, så vi kan komme igang igen med PB.

Anmeld

27. juli 2011

1012lmp

Ved nr 2 var jeg slet ikke i tvivl om jeg var gravid.

Vi havde prøvet i 12 mdr men den dag jeg testede positiv var jeg slet ikke i tvivl da jeg nemlig havde haft så mange smerter og har jeg normalt ikk ved mens så vidste bare at det var ægget der satte sig fast og testede ganske rigtig positivt samme aften 3+5.

Håber den er der og held og lykke

Anmeld

27. juli 2011

Kris89

Aarhus84 skriver:

Nej, det tyder ikke for godt.

Har lige været ved lægen idag (skulle havde nogle piller til mit nældefeber) også fik jeg taget en test, nu hvor jeg var der. Den var også negativ. Så nu må min mens godt komme, så vi kan komme igang igen med PB.

bare så træls at den mens ikk kommer, hvis man alligevel ikke er gravid... jeg er vel efterhånden fjorten dage over mens tid, men  for at jeg havde ægløsning for en uge siden... ellers må mens også gerne komme, så en ny cyklus og ny chance kan begynde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.