smerter, når ægget sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.089 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Kris89

Hej alle i skønne damer (og mænd)

Vil lige høre om nogen af jer har oplevet mavesmerter i forbindelse med at ægget har sat sig fast?

Jeg TROR jeg havde ægløsning sidste tirsdag og denne søndag og mandag har jeg haft ubeskrivelige smerter i underlivet (som om mens var på vej, men ingen tegn)

Er der nogen af jer der har oplevet lign.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

babymus77

Kris89 skriver:

Hej alle i skønne damer (og mænd)

Vil lige høre om nogen af jer har oplevet mavesmerter i forbindelse med at ægget har sat sig fast?

Jeg TROR jeg havde ægløsning sidste tirsdag og denne søndag og mandag har jeg haft ubeskrivelige smerter i underlivet (som om mens var på vej, men ingen tegn)

Er der nogen af jer der har oplevet lign.??

Jeg syns også jeg har haft murren siden ægløsning d16/7.... Har testet flere gange, (3+2) men stadig negativ!! Så for mit vedkommende bliver det nok heller ikke denne måned jeg kan teste positiv:-( Håber det er ægget du mærker der sætter sig fast;-) krydser...

Anmeld

25. juli 2011

Kris89

babymus77 skriver:

Jeg syns også jeg har haft murren siden ægløsning d16/7.... Har testet flere gange, (3+2) men stadig negativ!! Så for mit vedkommende bliver det nok heller ikke denne måned jeg kan teste positiv:-( Håber det er ægget du mærker der sætter sig fast;-) krydser...

Det er vel trods alt de færreste der kan teste allerede i 3+ er det ikke?? Sidst fik jeg meget svag streg nummer to 4+2, så jeg kan i hvert fald ikke teste tidligt... går bare og venter...

Der er vel håb for dig endnu ?

tusind tak - krydser også selv helt vildt. håber bare den er der denne gang

Anmeld

25. juli 2011

debbie19

havde noget ligne men desværre begyndte jeg at småbløde et par dage efter.... men  for du har held med dig

Anmeld

25. juli 2011

baby012

jep  

inden jeg blev gravid var jeg helt sikker på at der var noget helt alvorligt galt, for pludselig gjorde det så ondt at jeg hverken kunne stå ordenligt eller noget . helt ubeskriveligt smerter, dog uden tegn mens på vej . 

bestilte tid til lægen efter en meget svag posetiv test, og vupti, jeg var gravid.. syns stadig det gør skide ondt engang imellem  

Anmeld

25. juli 2011

Kris89

debbie19 skriver:

havde noget ligne men desværre begyndte jeg at småbløde et par dage efter.... men  for du har held med dig

åh. Håber ikke jeg er lige så uheldig...

men der er total rod i min cyklus efter SA d. 20 juni har jeg ikke haft mens og mener så jeg havde ægløsning d. 19 juli, hvor jeg jo egentlig burde have fået mens...

det er så træls at ens krop kan sende så mange forvirrende signaler

men tak for svar

Anmeld

25. juli 2011

Kris89

gravid20 skriver:

jep  

inden jeg blev gravid var jeg helt sikker på at der var noget helt alvorligt galt, for pludselig gjorde det så ondt at jeg hverken kunne stå ordenligt eller noget . helt ubeskriveligt smerter, dog uden tegn mens på vej . 

bestilte tid til lægen efter en meget svag posetiv test, og vupti, jeg var gravid.. syns stadig det gør skide ondt engang imellem  

havde du så ondt da du var 4+ eller allerede kort før ægløsning?

sdist jeg var gravid testede jeg meget svagt positiv 4+, så tror ikke jeg er en af dem der kan teste positiv tidligere...

Var dine smerter ligamentsmerter eller ægget der satte sig fast, ved du det??

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Kris89 skriver:

havde du så ondt da du var 4+ eller allerede kort før ægløsning?

sdist jeg var gravid testede jeg meget svagt positiv 4+, så tror ikke jeg er en af dem der kan teste positiv tidligere...

Var dine smerter ligamentsmerter eller ægget der satte sig fast, ved du det??

ved det ikke, ved bare at jeg testede da jeg var gået en uge over tid. 

da den så var posetib blev jeg meget bange for de smerter jeg jo havde haft de sidste to uger op til min mens, så ja det kan sagtens være i forbindelse med at ægget satte sig fast ..  

Anmeld

25. juli 2011

Kris89

gravid20 skriver:

ved det ikke, ved bare at jeg testede da jeg var gået en uge over tid. 

da den så var posetib blev jeg meget bange for de smerter jeg jo havde haft de sidste to uger op til min mens, så ja det kan sagtens være i forbindelse med at ægget satte sig fast ..  

åh oki på den måde håber virkelig ikke det er min mens der er på vej

Anmeld

25. juli 2011

baby012

Kris89 skriver:

åh oki på den måde håber virkelig ikke det er min mens der er på vej

- for dig !  

Håber at der er to streger på vej i din retning ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.