40 dage tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

RiUL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhh så smuk du er  Det jo lige om lidt han kommer!  Hvor er det bare spændende altså! 

I morgen er jeg 22+. Synes også det går pænt hurtigt her pt. 

Ja, det er bare så spændende Jeg kan næsten ikke forstå det!

Det er også vildt! Synes det var igår du skrev herinde at du var blevet gravid, og bare vent, synes det går endnu hurtigere til sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

RiUL skriver:

Ja, det er bare så spændende Jeg kan næsten ikke forstå det!

Det er også vildt! Synes det var igår du skrev herinde at du var blevet gravid, og bare vent, synes det går endnu hurtigere til sidst

Hehe, kan slet ikke følge med pt. Og hvis det så går hurtigere til sidste! 

Det er cool nok, men lidt skræmmende, men jeg glææææder mig!

Godt jeg begynder at rydde ud i hytten nu her, så vi kan flytte nemt, hvis vi først rykker når baby er lige på trapperne, eller lige ankommet. 

Anmeld

26. juli 2011

Jemion

Du er så smuk gravid  Tænk engang der kun er 40 dage tilbage til du får din guldklump i armene Får helt vildt mange sommerfugle i maven over det snart er vores tur til at få vores bebser i armene

Anmeld

26. juli 2011

RiUL

Jemion skriver:

Du er så smuk gravid  Tænk engang der kun er 40 dage tilbage til du får din guldklump i armene Får helt vildt mange sommerfugle i maven over det snart er vores tur til at få vores bebser i armene

Tak smukke 

Ja, det er helt utroligt at der er så kort tid til Det bliver godt nok spændende, at hele ens liv skal til at ændre sig 

Anmeld

26. juli 2011

Mauser.

RiUL skriver:

Taaak smukke Ja, det kan du tro  

Jeg glæder mig til fødslen, men mon ikke jeg når at blive lidt nervøs når tiden nærmer sig  

Amen, du er også en lille nips i forvejen, så du skal tage lidt mere på Så 9 kg er ingenting Du ser jo godt ud

Vi var til scanning for 14 dage siden, der vejede han lige knapt 2200gr. Og skal til JM imorgen, så det blir spændende

Hihi ja jeg er ikke SÅ stor men den står heldigvis fast ved de 9 kilo nu .. og det håber jeg at den bliver ved med  .. 

Åh smukke han er HELT PERFEKT så ! han vejer nok de tre når han kommer ud så mon ikke ?? 

Anmeld

27. juli 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Hihi ja jeg er ikke SÅ stor men den står heldigvis fast ved de 9 kilo nu .. og det håber jeg at den bliver ved med  .. 

Åh smukke han er HELT PERFEKT så ! han vejer nok de tre når han kommer ud så mon ikke ?? 

Min vægt har i hvert fald ikke rykket sig særlig meget de sidste 7 uger Så er sikker på at du heller ikke når at runde de 15 kg hehe

Jeg tror han vejer 3,5 når vi når termin, men gør heller ingen ting, med sådan en fyldig baby 

Hvor stor er jeres lille pige nu søde?

Anmeld

28. juli 2011

***S***

Rigtig flot mave  

Du bærer det flot! Dejligt du ikke har taget mere på og stadig har det godt!  Nu er der ikke længe til!

Anmeld

28. juli 2011

RiUL

***S*** skriver:

Rigtig flot mave  

Du bærer det flot! Dejligt du ikke har taget mere på og stadig har det godt!  Nu er der ikke længe til!

Tak for det  

- Og i lige måde!!

Nej, der er ikke længe til nu, det blir spændende Du har heller ikke langt igen  

Anmeld

28. juli 2011

***S***

RiUL skriver:

Tak for det  

- Og i lige måde!!

Nej, der er ikke længe til nu, det blir spændende Du har heller ikke langt igen  

Tak!

Nej der er ca. 6 ugers tid tilbage, det er fantastisk! Har sidste arbejdesdag på Lørdag, så skal tiden bruges til at få handlet det sidste og gjort børneværelse klar.

Er I ved at være klar??

Anmeld

28. juli 2011

Mauser.

RiUL skriver:

Min vægt har i hvert fald ikke rykket sig særlig meget de sidste 7 uger Så er sikker på at du heller ikke når at runde de 15 kg hehe

Jeg tror han vejer 3,5 når vi når termin, men gør heller ingen ting, med sådan en fyldig baby 

Hvor stor er jeres lille pige nu søde?

Han bliver en god basse (; skriv lige til mig når du har født, som kommer jeg rullende som en fed hval haha .. 

Nej håber at den holder sig under de 15 kilo det vil jeg SÅ gerne (: 

Hun vejer nu 1100 gram, lille pige (; 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.