40 dage tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.859 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

RiUL

Så er der kun 40 dage tilbage til termin (!!!) Hvor er det vildt at tænke på at der er under 6 uger tilbage

- Det er bare gået så stærkt! Og jeg nyder at være gravid Han sparker noget rundt derinde, og man kan godt mærke at der ikke er så meget plads til ham

Jeg har taget ca 8,5 kg på Og stadig ingen strækmærker

Knus Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Moms

Hvor sidder den godt på dig den mave. Du ligner også én, der har det rigtig godt under graviditeten. Jeg er halvvejs og har taget knap 4 kg på, så jeg kommer måske til at ligge på det samme som dig - med mindre jeg får en masse vand i kroppen altså.

Fortsat god ventetid -

hihi - står du på toilettet?

Moms

Anmeld

25. juli 2011

HeidiØ

Ih, ja tiden flyver godt nok!  Din mave er virkelig flot!! Og flot vægt - og ingen strækmærker, skønt!!

Anmeld

25. juli 2011

RiUL

Moms skriver:

Hvor sidder den godt på dig den mave. Du ligner også én, der har det rigtig godt under graviditeten. Jeg er halvvejs og har taget knap 4 kg på, så jeg kommer måske til at ligge på det samme som dig - med mindre jeg får en masse vand i kroppen altså.

Fortsat god ventetid -

hihi - står du på toilettet?

Moms

Tusind tak for det

- Ja, det lyder også meget som mig det er meget rart at man ikke rigtig skal bekymre sig om vægten

Hehe, ja, ellers kan jeg ikke lige fange spejlet Griner..

Anmeld

25. juli 2011

RiUL

HeidiØ skriver:

Ih, ja tiden flyver godt nok!  Din mave er virkelig flot!! Og flot vægt - og ingen strækmærker, skønt!!

Ja, det er helt vildt Nu er der ikke længe til at vi får vores små bebser ud til os 

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

hihi ja vi tæller ned til at se ham gør vi'

hmm står du på toilette for at tage billede, det må jeg nemlig også gøre haha

Men smuk mavse er det

Anmeld

25. juli 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

hihi ja vi tæller ned til at se ham gør vi'

hmm står du på toilette for at tage billede, det må jeg nemlig også gøre haha

Men smuk mavse er det

Det bliver bare så spændende 

Jaa  Haha, sådan er det i de her små Københavner lejligheder  

Anmeld

25. juli 2011

Sof

Hvor sidder den mave helt fantastisk flot på dig 

Anmeld

25. juli 2011

Mauser.

Såååå fin smukke (: puuuh der er kort tid tilbage, smser du mig lige npr jeg må komme og se ham ?? (; er du spændt på fødslen ?? FLOT vægt, min vægt siger + 9 kilo men står heldigvis stille for tiden ..  for at den bliver ved med det .. Hvad er han skønnet til nu ?? altså i vægt? 

Anmeld

25. juli 2011

Lotus86

Hvor er det vildt du allerede er så langt, synes jo lige du har annonceret din graviditet Men tiden flyver virkelig, vores basse er allerede 3 uger gammel, og synes også det var i går jeg stod med en positiv test

Men maven din er jo i hvert fald ikke blevet mindre smuk, du er så perfekt gravid altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.