Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super flot mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RiUL skriver: Det bliver bare så spændende Jaa Haha, sådan er det i de her små Københavner lejligheder
Det bliver bare så spændende
Jaa Haha, sådan er det i de her små Københavner lejligheder
hihi og jeg bor i nybyg og skal stadig op på toilettet at stå
Nessie skriver: Super flot mave
Tak
Chalala85 skriver: hihi og jeg bor i nybyg og skal stadig op på toilettet at stå
Haha Ja, det ser altså lidt fjollet ud med sådan en gang Wc og toiletpapir i baggrunden
Sof skriver: Hvor sidder den mave helt fantastisk flot på dig
Hvor sidder den mave helt fantastisk flot på dig
Tusind taaak
Mulleunge skriver: Såååå fin smukke (: puuuh der er kort tid tilbage, smser du mig lige npr jeg må komme og se ham ?? (; er du spændt på fødslen ?? FLOT vægt, min vægt siger + 9 kilo men står heldigvis stille for tiden .. for at den bliver ved med det .. Hvad er han skønnet til nu ?? altså i vægt?
Såååå fin smukke (: puuuh der er kort tid tilbage, smser du mig lige npr jeg må komme og se ham ?? (; er du spændt på fødslen ?? FLOT vægt, min vægt siger + 9 kilo men står heldigvis stille for tiden .. for at den bliver ved med det .. Hvad er han skønnet til nu ?? altså i vægt?
Taaak smukke Ja, det kan du tro
Jeg glæder mig til fødslen, men mon ikke jeg når at blive lidt nervøs når tiden nærmer sig
Amen, du er også en lille nips i forvejen, så du skal tage lidt mere på Så 9 kg er ingenting Du ser jo godt ud
Vi var til scanning for 14 dage siden, der vejede han lige knapt 2200gr. Og skal til JM imorgen, så det blir spændende
Lotus86 skriver: Hvor er det vildt du allerede er så langt, synes jo lige du har annonceret din graviditet Men tiden flyver virkelig, vores basse er allerede 3 uger gammel, og synes også det var i går jeg stod med en positiv test Men maven din er jo i hvert fald ikke blevet mindre smuk, du er så perfekt gravid altså
Hvor er det vildt du allerede er så langt, synes jo lige du har annonceret din graviditet Men tiden flyver virkelig, vores basse er allerede 3 uger gammel, og synes også det var i går jeg stod med en positiv test Men maven din er jo i hvert fald ikke blevet mindre smuk, du er så perfekt gravid altså
Tiden går alt for stærkt Det er lige før man ikke kan følge med
Hold da op, allerede 3 uger Så er han jo snart en stor dreng hihi..
Ih, håber at han er nem, og at I bare nyder det
RiUL skriver: Haha Ja, det ser altså lidt fjollet ud med sådan en gang Wc og toiletpapir i baggrunden
hihi jaaa. men også lidt hyggeligt... så kan jeg da følge med i hvilken slags papir i bruger LOL
Chalala85 skriver: hihi jaaa. men også lidt hyggeligt... så kan jeg da følge med i hvilken slags papir i bruger LOL
HAHA ja
RiUL skriver: Så er der kun 40 dage tilbage til termin (!!!) Hvor er det vildt at tænke på at der er under 6 uger tilbage - Det er bare gået så stærkt! Og jeg nyder at være gravid Han sparker noget rundt derinde, og man kan godt mærke at der ikke er så meget plads til ham Jeg har taget ca 8,5 kg på Og stadig ingen strækmærker Knus Rikke
Så er der kun 40 dage tilbage til termin (!!!) Hvor er det vildt at tænke på at der er under 6 uger tilbage
- Det er bare gået så stærkt! Og jeg nyder at være gravid Han sparker noget rundt derinde, og man kan godt mærke at der ikke er så meget plads til ham
Jeg har taget ca 8,5 kg på Og stadig ingen strækmærker
Knus Rikke
Ihhh så smuk du er Det jo lige om lidt han kommer! Hvor er det bare spændende altså!
I morgen er jeg 22+. Synes også det går pænt hurtigt her pt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128