40 dage tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Nessie

Super flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Det bliver bare så spændende 

Jaa  Haha, sådan er det i de her små Københavner lejligheder  

hihi og jeg bor i nybyg og skal stadig op på toilettet at stå

Anmeld

26. juli 2011

RiUL

Nessie skriver:

Super flot mave

Tak

Anmeld

26. juli 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

hihi og jeg bor i nybyg og skal stadig op på toilettet at stå

Haha Ja, det ser altså lidt fjollet ud med sådan en gang Wc og toiletpapir i baggrunden  

Anmeld

26. juli 2011

RiUL

Sof skriver:

Hvor sidder den mave helt fantastisk flot på dig 

Tusind taaak

Anmeld

26. juli 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Såååå fin smukke (: puuuh der er kort tid tilbage, smser du mig lige npr jeg må komme og se ham ?? (; er du spændt på fødslen ?? FLOT vægt, min vægt siger + 9 kilo men står heldigvis stille for tiden ..  for at den bliver ved med det .. Hvad er han skønnet til nu ?? altså i vægt? 

Taaak smukke Ja, det kan du tro  

Jeg glæder mig til fødslen, men mon ikke jeg når at blive lidt nervøs når tiden nærmer sig  

Amen, du er også en lille nips i forvejen, så du skal tage lidt mere på Så 9 kg er ingenting Du ser jo godt ud

Vi var til scanning for 14 dage siden, der vejede han lige knapt 2200gr. Og skal til JM imorgen, så det blir spændende

Anmeld

26. juli 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Hvor er det vildt du allerede er så langt, synes jo lige du har annonceret din graviditet Men tiden flyver virkelig, vores basse er allerede 3 uger gammel, og synes også det var i går jeg stod med en positiv test

Men maven din er jo i hvert fald ikke blevet mindre smuk, du er så perfekt gravid altså

Tiden går alt for stærkt  Det er lige før man ikke kan følge med

Hold da op, allerede 3 uger Så er han jo snart en stor dreng hihi..

Ih, håber at han er nem, og at I bare nyder det  

Anmeld

26. juli 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Haha Ja, det ser altså lidt fjollet ud med sådan en gang Wc og toiletpapir i baggrunden  

hihi jaaa. men også lidt hyggeligt... så kan jeg da følge med i hvilken slags papir i bruger LOL

Anmeld

26. juli 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

hihi jaaa. men også lidt hyggeligt... så kan jeg da følge med i hvilken slags papir i bruger LOL

HAHA ja  

Anmeld

26. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

RiUL skriver:

Så er der kun 40 dage tilbage til termin (!!!) Hvor er det vildt at tænke på at der er under 6 uger tilbage

- Det er bare gået så stærkt! Og jeg nyder at være gravid Han sparker noget rundt derinde, og man kan godt mærke at der ikke er så meget plads til ham

Jeg har taget ca 8,5 kg på Og stadig ingen strækmærker

Knus Rikke

Ihhh så smuk du er  Det jo lige om lidt han kommer!  Hvor er det bare spændende altså! 

I morgen er jeg 22+. Synes også det går pænt hurtigt her pt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.