Projekt slank fra i dag af..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Moms

Godt initiativ - god karma  

Jeg kan ikke være med, men jeg synes det er totalt i orden at bruge forummet her til at heppe på og støtte hinanden.

Held og lykke med det!

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

kirsti

Moms skriver:

Godt initiativ - god karma  

Jeg kan ikke være med, men jeg synes det er totalt i orden at bruge forummet her til at heppe på og støtte hinanden.

Held og lykke med det!

Moms

Hvis det er fordi du er gravid kan du jo bare lave et mål om at spise sundt og så få lidt opmuntring til det (:

Anmeld

25. juli 2011

Muffin_girl

kirsti skriver:

Begrebet rawfood indebærer at man ikke spiser fødevarer der har været opvarmet ved en temperatur på over ca 42 grader da opvarmning over denne temperatur gør at indholdet af vitaminer osv mindskes.

Ting der indgår i rawfood kost er typisk frugt grønt, nødder, kerner, spirer og i den stil. Herudover kan du i helsekost butikker købe rawfood produkter

Der er flere variationer af den, hvis du vil tabe dig er det bedst med 811 altså 80% kulhydrat, max 10% fedt og max 10% protein.

Egentlig kan man spise så meget man vil og stadig tabe sig ved 811.

Det lyder forvirrende  

Hva får du så fx til morgenmad?

Anmeld

25. juli 2011

Vibeke Henriksen

Jeg vil også gerne være med. Men har desværre ryggrad som en regnorm.  Så jeg trænger nogle gange til noget inspiration og et kærligt los bagi.

Min startvægt er 97 kg men vil gerne ned på 72 kg.

Og vil meget gerne være med til at støtte jer andre.

Anmeld

25. juli 2011

kirsti

AalborgPigen skriver:

Det lyder forvirrende  

Hva får du så fx til morgenmad?

Morgenmad spiser jeg typisk smoothie.

frokost består af noget salat med tørret frugt og kerne

aftensmad kan f.eks være noget agurkepasta med pesto eller sådan noget

ud over det en masse frugt til mellemmad.

her kan du se lidt eksempler

http://therawchef.com/therawchefblog/

Anmeld

25. juli 2011

Moms

kirsti skriver:

Hvis det er fordi du er gravid kan du jo bare lave et mål om at spise sundt og så få lidt opmuntring til det (:

Hehe - det kan du have ret i. Men jeg spiser i forvejen meget sundt og er slank, så det er derfor. Men det syntes jeg ikke, jeg ville bræge op om.

Måske kan jeg give et godt råd dog.

Jeg portionsanretter tit vores mad. Dvs. der kommer ikke fade og lign. på bordet. Jeg hælder det op af kød og ris/pasta/kartofler, som jeg mener vi har brug for og lægger altid frisk grønt på tallerkenen eller i en lille skål til hver - gulerod i stave, en halv agurk i stave (1/4 til hver), grønne ærter (kun optøet vha. kogende vand - så de stadig smager rå og friske), majs fra dåse, ½ pebersnack eller advokado, 1 nektarin skåret i skiver eller et skrællet æble i skiver, melon. (Altså ikke det hele på en gang, men det er det vi veksler med stort set).

På den måde kommer vi ikke til at overspise og vi er mere sikre på at få spist nok frugt og grønt. Når man er "færdig" med at spise kan man sidde og snacke på det grønne i stedet for at tage en portion mere af det, som man egentlig ikke bør have mere af.

Vi drikker stort set aldrig sodavand - kun vand. Gerne med isterninger i, eller lidt citron.

Moms  

Anmeld

25. juli 2011

SjeBets

jeg vil også gerne være med, mangler det "sidste"  vejer pt 85 skal ned på 65. jeg har tabt mig ca 45 kg, og over det sidste år har jeg tabt omkring 10 ud af de 45, og så har jeg været gået i stå et år, har bare ikke kunne tage mig sammen, men har så heller ikke taget på heldigvis. 

Anmeld

25. juli 2011

Muffin_girl

kirsti skriver:

Morgenmad spiser jeg typisk smoothie.

frokost består af noget salat med tørret frugt og kerne

aftensmad kan f.eks være noget agurkepasta med pesto eller sådan noget

ud over det en masse frugt til mellemmad.

her kan du se lidt eksempler

http://therawchef.com/therawchefblog/

Jeg tjekker det lige  

Anmeld

25. juli 2011

Peanut

th skriver:

ok.. ved ikke om du er til løb, havde trænet mig op til 10 kilo, da jeg fandt ud af jeg var gravid, fødte for 4 uger siden, min læge har sagt jeg må begynde så småt om 2 uger med at løbe lidt igen...  så kunne vi skrive hvordan det går...

Jeg bruger kondi cykel lige nu.. Er ikke ret glad for at løbe faktisk 

Min plan er sådan set, også at komme lidt i kondi inden graviditeten  da jeg har set i nogle programmer, om at det kan være en stor gevinst i den anden ende, for en gravid, at have dyrket noget motion 

Anmeld

25. juli 2011

eElak

I'm in... selvom jeg har været i gang i noget tid :-)

Startvægt (4. maj): 113,6 kg

I dag: 96,2 kg

Jeg bruger delmål i min jagt på normalvægten... 

Næste delmål: 89,9 kg (inden 24/8)

delmål: 75,6 (inden nytår - så er jeg normalvægtig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.