Sexlyst og tvivl om pb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Skriver anonym da jeg ikke vil have nogen skal kunne google mig i fremtiden - nogen herinde kan sikkert gætte hvem jeg er.

Nå men det blvier nok lidt langt da der blvier 2 spørgsmål i en tråd.

1. jeg stoppede med at tage p-piller sidst i juni og har siden da haft lyst til sex hele tiden. Bogstavelig talt. Førhen kunne der nemt gå 2-3-4 uger før imellem hver "akt", den sidste tid har det været hver dag (gerne et par gange om dagen) og der er max gået 1 dag imellem.

Har andre erfaringer med det? - Hæmmer p-piller sexlysten??

2. Nu hvor vi er i gang med PB og er ved at være igennem den første måned mærker jeg pludselig en tvivl. I starten var det meningen at vi skulle holde op med p-pillerne og så give kroppen et par måneder inden vi for alvor gik i gang. Dog gik planen lidt i vasken i takt med min større sexlyst. Han vil ikke med kondom, og jeg synes jeg nåede en form for klimaks når han skal komme og derfor har vi endnu ikke fået skubbet mig af/har jeg ikke hoppet af så kan ikke er kommet oppe i mig.

Andre der, jo tættere man kommer på testdag (1. forsøg, 2. forsøg, 3. forsøg)/lige i starten der når testdag nærmer sig får en smule tvivlsspørgsmål? Er det nu det rigtige. Kan vi magte opgaven nu? Roder vi os ud i noget vi ikke kan stå inde for, osv osvosv. Er vi klar til at dedikere os 100% til en lille ny??

Taaak fordi i læste det hele igennem.

Ved mig hæmmer p-pillerne sexlysten og nydelsen... Jeg har svært ved at få orgasme ordentligt når jeg tager dem.. Jeg kan også hele tiden nu...  Nemt at få lyst når det er så dejligt... GG...

Og jeg tror alle har mange overvejelse under projekt baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Skriver anonym da jeg ikke vil have nogen skal kunne google mig i fremtiden - nogen herinde kan sikkert gætte hvem jeg er.

Nå men det blvier nok lidt langt da der blvier 2 spørgsmål i en tråd.

1. jeg stoppede med at tage p-piller sidst i juni og har siden da haft lyst til sex hele tiden. Bogstavelig talt. Førhen kunne der nemt gå 2-3-4 uger før imellem hver "akt", den sidste tid har det været hver dag (gerne et par gange om dagen) og der er max gået 1 dag imellem.

Har andre erfaringer med det? - Hæmmer p-piller sexlysten??

2. Nu hvor vi er i gang med PB og er ved at være igennem den første måned mærker jeg pludselig en tvivl. I starten var det meningen at vi skulle holde op med p-pillerne og så give kroppen et par måneder inden vi for alvor gik i gang. Dog gik planen lidt i vasken i takt med min større sexlyst. Han vil ikke med kondom, og jeg synes jeg nåede en form for klimaks når han skal komme og derfor har vi endnu ikke fået skubbet mig af/har jeg ikke hoppet af så kan ikke er kommet oppe i mig.

Andre der, jo tættere man kommer på testdag (1. forsøg, 2. forsøg, 3. forsøg)/lige i starten der når testdag nærmer sig får en smule tvivlsspørgsmål? Er det nu det rigtige. Kan vi magte opgaven nu? Roder vi os ud i noget vi ikke kan stå inde for, osv osvosv. Er vi klar til at dedikere os 100% til en lille ny??

Taaak fordi i læste det hele igennem.

Ja, p-pillen hæmmede også min lyst og følelser under selve agten.

Tror alle bliver "bange" og i tvivl når det kommer så tæt på. Men gør op med dig selv om det bare er kriller i maven, eller om du måske ikke vil alligevel, kun dig selv der har svaret.

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ved mig hæmmer p-pillerne sexlysten og nydelsen... Jeg har svært ved at få orgasme ordentligt når jeg tager dem.. Jeg kan også hele tiden nu...  Nemt at få lyst når det er så dejligt... GG...

Og jeg tror alle har mange overvejelse under projekt baby...

Nydelsen har altid været her. og orgasmer i massevis. Nu er der flere og mere intense. Men lysten uff. Jeg er liderlig hele tiden.

Men godt jeg ikke er den eneste der har mærket disse forandringer efter p-pille stop..

Man føler sig bare lidt dum. At nu er man endelig igang også tvivler man.

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Ja, p-pillen hæmmede også min lyst og følelser under selve agten.

Tror alle bliver "bange" og i tvivl når det kommer så tæt på. Men gør op med dig selv om det bare er kriller i maven, eller om du måske ikke vil alligevel, kun dig selv der har svaret.

Jeg har masser af kriller i maven. Men også masser af angst.. Eller ikke angst som sådan, men følelsen af om man er tilstrækkelig.

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Ved du hvad, det lyder som om du bare er velovervejet og klar over at det bliver benhårdt ved siden af lykken

Det er også meget velovervejet, og ingen tvivl om at det blvier benhårdt.

Anmeld

25. juli 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg har masser af kriller i maven. Men også masser af angst.. Eller ikke angst som sådan, men følelsen af om man er tilstrækkelig.

Ved du hvad..? Det er helt normalt 

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Ved du hvad..? Det er helt normalt 

Taaaaaak. *Ånder lettet op*

Anmeld

25. juli 2011

sommerbarn<3

Anonym skriver:

Taaaaaak. *Ånder lettet op*

Gooodt  Glæd dig til at få et lille liv i maven, Det er det MEST FANTASTISKE i verden

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Gooodt  Glæd dig til at få et lille liv i maven, Det er det MEST FANTASTISKE i verden

Og når du siger sådan trækker jeg jo på smilebåndet og får den vildeste kriller i maven. Jeg glæder mig sådan.

Anmeld

25. juli 2011

sommerbarn<3

Anonym skriver:

Og når du siger sådan trækker jeg jo på smilebåndet og får den vildeste kriller i maven. Jeg glæder mig sådan.

Det skal du også, det bliver dit livs oplevelse  Har det ihvertfald været, og er, for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.