30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:
Skriver anonym da jeg ikke vil have nogen skal kunne google mig i fremtiden - nogen herinde kan sikkert gætte hvem jeg er. 
Nå men det blvier nok lidt langt da der blvier 2 spørgsmål i en tråd.
1. jeg stoppede med at tage p-piller sidst i juni og har siden da haft lyst til sex hele tiden. Bogstavelig talt. Førhen kunne der nemt gå 2-3-4 uger før imellem hver "akt", den sidste tid har det været hver dag (gerne et par gange om dagen) og der er max gået 1 dag imellem.
Har andre erfaringer med det? - Hæmmer p-piller sexlysten??
2. Nu hvor vi er i gang med PB og er ved at være igennem den første måned mærker jeg pludselig en tvivl. I starten var det meningen at vi skulle holde op med p-pillerne og så give kroppen et par måneder inden vi for alvor gik i gang. Dog gik planen lidt i vasken i takt med min større sexlyst. Han vil ikke med kondom, og jeg synes jeg nåede en form for klimaks når han skal komme og derfor har vi endnu ikke fået skubbet mig af/har jeg ikke hoppet af så kan ikke er kommet oppe i mig. 
Andre der, jo tættere man kommer på testdag (1. forsøg, 2. forsøg, 3. forsøg)/lige i starten der når testdag nærmer sig får en smule tvivlsspørgsmål? Er det nu det rigtige. Kan vi magte opgaven nu? Roder vi os ud i noget vi ikke kan stå inde for, osv osvosv. Er vi klar til at dedikere os 100% til en lille ny??
Taaak fordi i læste det hele igennem. 

Ja, p-pillen hæmmede også min lyst og følelser under selve agten.
Tror alle bliver "bange" og i tvivl når det kommer så tæt på. Men gør op med dig selv om det bare er kriller i maven, eller om du måske ikke vil alligevel, kun dig selv der har svaret.
Anmeld