komodo skriver:
ideen bygger på at man ved pigerne svømmer langsommere end drengene, til gengæld holder de sig levende længere end drengene, der er hurtigere men også dør hurtigere, så hvis man bliver gravid tidligt i ægløsningen, skal de svømme længere for at nå ægget, og derved vil mange af drengene gå til grunde inden de når så langt. Nu prøver vi det, der kan kun ske to ting, enten bliver det en pige, og ellers får jeg en dejlig dreng mere. Ønsker mig egentlig bare et sundt og rask barn, men har tre drenge i forvejen, og kæresten har en dreng fra et tidligere forhold, så vi vil gerne prøve at lave en pige

Held og lykke her har vi også 3 dreng og en pige jeg har igellem årne midste mange gang og sygehuse og gynækologen sagde det nok var pga det var piger jeg tabte sådan hele tiden da de er langsommer og det er sværre af få piger ind drengebørn.
Men i 2005 midste jeg igen og starte inde hos Svend lindberg og han sagde af jeg har slapslimhinde og det var derfor jeg tabte så tit eller foster var syg hvis det var begge del så var chancen større i af tabe.
Kønne kommmer helt af sig selv fra manden af og jo stærkker hans sæde er jo bedre har man for en lille pige fik vi afvide.
Men jeg var vildt glad da jeg her 3 gang vente endnu en dreng da jeg fik en dreng pige også en dreng nu her og min mor har kun 5 piger derfor.
Men min kæreste har en dreng for tidliger forhold så han holde jo på vi skulle have en pige fra uge 7 af til nakkefold scanningen 3 uger før nakkefoldscanningen skifte jeg meningen til det var enb dreng pga dårlig kvalme osv mere og min datter have jeg det hver enste dag med til hun var født den stor søn ingen ting anden halsbrand og ondt i ryggen men det var første fra uge 16-20 til jeg føde ham.
Hihi....
Men ja bare den er sund og rask.
Håber du snart står med en positiv test her gik der kun 4 mens mdr så var den her og udfra vores aldre er det hurtigt.
med de andre 2 af mine børn tog det 11 og 10 mdr + 6 sa og 2 ma.
Held og lykke xxxx finger for den er positiv her næste gang.
Henriette
Anmeld