langt om længe fik han lov :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

komodo

jeg har langt om længe givet mig, så nu vil vi prøve at få et barn sammen, jeg har heldigvis nemt ved at blive gravid, så regner med en positiv test om 3-4 uger. Havde mens hele sidste uge, så kan det ikke godt passe at jeg skulle have ægløsning engang sidst i næste uge eller weekenden i næste uge? Har en ganske normal cyklus på 28 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

twinboys

komodo skriver:

jeg har langt om længe givet mig, så nu vil vi prøve at få et barn sammen, jeg har heldigvis nemt ved at blive gravid, så regner med en positiv test om 3-4 uger. Havde mens hele sidste uge, så kan det ikke godt passe at jeg skulle have ægløsning engang sidst i næste uge eller weekenden i næste uge? Har en ganske normal cyklus på 28 dage

Jeg ønsker jer medvind i jeres baby-projekt...

Anmeld

25. juli 2011

komodo

twinboys skriver:

Jeg ønsker jer medvind i jeres baby-projekt...

mange tak vi er rigtig spændte begge to, vi vil gerne prøve at få en pige og ifølge beregneren på elefantino skal der sexes idag og imorgen hvis chancen for en pige skal være størst så krydsede fingre er velkomne

Anmeld

25. juli 2011

tabra

komodo skriver:

mange tak vi er rigtig spændte begge to, vi vil gerne prøve at få en pige og ifølge beregneren på elefantino skal der sexes idag og imorgen hvis chancen for en pige skal være størst så krydsede fingre er velkomne

Mange  for lillepigen bliver til

Gi den gas  

Anmeld

25. juli 2011

komodo

tabra skriver:

Mange  for lillepigen bliver til

Gi den gas  

mange tak for dit søde indlæg vi giver den max gas og er heldigvis i sommerhus med et vennepar så de er søde til at tage ungerne med ud og gå så vi kan "sove en halv time" hehe.. Vi har brugt beregneren på elefantino.dk så må vi se om det virker, og ellers får vi en dejlig lille dreng

Anmeld

25. juli 2011

Giraffen

komodo skriver:

mange tak for dit søde indlæg vi giver den max gas og er heldigvis i sommerhus med et vennepar så de er søde til at tage ungerne med ud og gå så vi kan "sove en halv time" hehe.. Vi har brugt beregneren på elefantino.dk så må vi se om det virker, og ellers får vi en dejlig lille dreng

Guuud troede alt det med pige/dreng var skrøner

jeg sender lige noget gravid-støv til jer i pigeform 

Anmeld

25. juli 2011

Meliora

komodo skriver:

hmm, man kan da ikke beregne hvilket køn det bliver? Det er jo sædcellerne der styrer det:-)

Anmeld

25. juli 2011

komodo

FruRafn skriver:

hmm, man kan da ikke beregne hvilket køn det bliver? Det er jo sædcellerne der styrer det:-)

ideen bygger på at man ved pigerne svømmer langsommere end drengene, til gengæld holder de sig levende længere end drengene, der er hurtigere men også dør hurtigere, så hvis man bliver gravid tidligt i ægløsningen, skal de svømme længere for at nå ægget, og derved vil mange af drengene gå til grunde inden de når så langt. Nu prøver vi det, der kan kun ske to ting, enten bliver det en pige, og ellers får jeg en dejlig dreng mere. Ønsker mig egentlig bare et sundt og rask barn, men har tre drenge i forvejen, og kæresten har en dreng fra et tidligere forhold, så vi vil gerne prøve at lave en pige

Anmeld

25. juli 2011

komodo

Giraffen skriver:

Guuud troede alt det med pige/dreng var skrøner

jeg sender lige noget gravid-støv til jer i pigeform 

tak for pige støvet er spændt på om den beregner virker, det er aldrig lykkes mig at lave en pige før men der er jeg også først blevet gravid når jeg har haft ægløsning på fuld knald, bliver lidt hmm erotisk ladet når det er, så kan tydeligt mærke når jeg har ægløsning

Anmeld

25. juli 2011

Giraffen

komodo skriver:

tak for pige støvet er spændt på om den beregner virker, det er aldrig lykkes mig at lave en pige før men der er jeg også først blevet gravid når jeg har haft ægløsning på fuld knald, bliver lidt hmm erotisk ladet når det er, så kan tydeligt mærke når jeg har ægløsning

hihi så må vi håbe det lykkedes denne gang så drengene ka få en lille prinsesse de rigtig ka passe på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.