hej alle, jeg har fået en profil her for at se om jeg er den eneste i min situation eller hva og self for at slippe af med noget frustation..
mit store problem er at jeg har drømt om babyer de sidste 4 år.. jeg er nu 24 og har været sammen med min kæreste i 8 år her til december. vi har bil, hus vovhund og vi har det i det hele taget godt. han er færdiguddannet vvs mand men jeg mangler min da de ikke har villet lukket mig ind på min drømmeudd. som jordemoder og alternativt som sygeplejerske, der får jeg svar fra om en uge!
men men. han vil iKKe have børn før han er 30 som aller aller tidligst. og jeg sys det er frygteligt
han elsker børn og er så god til dem, og når han er sammen med dem spørger alle om vi ikke også snart skal ha, nu når han er så vild med dem, men nej. han siger jo, når vi er 30, eller 35 eller 40.. det svar får jeg hver gang. han har en eller anden ide om at hans liv er slut hvis man får børn, at han er lænket til hjemmet og aldrig får lov at gå i byen eller have det sjovt igen...
hvis jeg ku bestemme ville jeg have 2 før jeg blev 30. altså blive gravid som 26, få første barn som 27 vente et år og så få den næste og så kan jeg lige nå det inden jeg blir 30.. jeg tør bare ikke snakke med ham om det, for jeg ved hvad han ville sige og jeg vil bare ikke ku klare at vente så lang tid og høre på hvor tåbeligt han synes det ville være at få barn om et par år.. åhhh det er frygteligt ikke at kunne snakke med ham om det.. jeg har gået med det her trykkende emne i snart et par år... argh det er belastende...
undskyld det blev så langt..
Anmeld