Hvordan scanner de når man er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Det er svært at sige, men umiddelbart vil jeg da sige ja til at du kan blive scannet udvendigt hvis du ellers normalt er slank ...

det forstår jeg ikke, jeg blev skannet i uge 10 og det var stadig indvendigt, og min bmi ligger altså på 22 så har ikke for mange kg. nogen steder . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

twiggi

hej søde, jeg blev scannet da jeg var 7+0 og det var indvendigt

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

NinaSophia skriver:

hej søde, jeg blev scannet da jeg var 7+0 og det var indvendigt

hehe nu har jeg altså skrevet en mail til klinikken  Så kan jeg da få 110% svar Men tror nu også det bliver indvendigt

Anmeld

25. juli 2011

Filippa & Liva

gravid20 skriver:

det forstår jeg ikke, jeg blev skannet i uge 10 og det var stadig indvendigt, og min bmi ligger altså på 22 så har ikke for mange kg. nogen steder . 

Tjah, jeg vil tro det er forskelligt fra person til person hvordan de scanner, andet kan jeg ikk sige ...

Jeg blev scannet udvendigt i uge 7 og udvendigt i uge 10 ...

Anmeld

25. juli 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Tjah, jeg vil tro det er forskelligt fra person til person hvordan de scanner, andet kan jeg ikk sige ...

Jeg blev scannet udvendigt i uge 7 og udvendigt i uge 10 ...

nok også forskelligt fra sted til  sted. den jordmor jeg var hos sagde at de altid skannede indvendigt indtil NF da det var den sikreste måde at gøre det på. 

Anmeld

25. juli 2011

Filippa & Liva

gravid20 skriver:

nok også forskelligt fra sted til  sted. den jordmor jeg var hos sagde at de altid skannede indvendigt indtil NF da det var den sikreste måde at gøre det på. 

Ja, jeg vil da også tro at det er forskelligt fra sted til sted og fra jordemoder til jordemoder, afhængig af hvad de har bedst erfaring med osv.

Anmeld

25. juli 2011

Moms

Jeg blev scannet udvendigt uge 7+6. Jeg er ret slank.

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

Nu har jeg fået svar på min mail til klinikken. De skanner igennem skeden Så er der da styr på det

Anmeld

25. juli 2011

Moms

Jeg blev scannet udvendigt uge 7+6. Jeg er ret slank. Første nakkefoldsscanning var udvendigt, dagen efter blev jeg scannet igen og det var vaginalt. Tidlig misdannelsesscanning 16+6 var udvendigt.

Jeg tror, det er meget afhængigt af hvem der scanner.  

Anmeld

25. juli 2011

chael

Chalala85 skriver:

7+1 ?! Jeg skal til tidlig scanning på fredag... blev så spurgt om det er en invendig eller udvendig scanning Tjaaah det ved jeg faktisk ikke... hvad er normalt?!

Jeg blev scannet i uge 8. Denne gang. Og der var det en indvendig scanning.

Så det er din nok også.

Det er fordi livmoderen stadig ligger så langt nede i bækkenskålen, at en udvendig scanning ikke kan "nå derned"

De tidlige udvendige scanninger er ved nf, som en af de tidligste!

*Camilla 30+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.