Hvordan scanner de når man er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Emily2012<3

Tror det bliver indvendigt når det er på klinikken smukke, for det bliver det bedste resultat.

Jeg blev scannet på maven men det var jo også selvbetalt scanning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Mille83

Chalala85 skriver:

7+1 ?! Jeg skal til tidlig scanning på fredag... blev så spurgt om det er en invendig eller udvendig scanning Tjaaah det ved jeg faktisk ikke... hvad er normalt?!

Vi købte en tidlig scanning og var 7 (plus et eller andet) først scannede hun udvendigt og sagde hvis hun kunne se noget der så ville hun ikke scanne indvendigt, men hun kunne sagtens se udefra, så det blev heldigvis bare sådan :-) 

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Tror det bliver indvendigt når det er på klinikken smukke, for det bliver det bedste resultat.

Jeg blev scannet på maven men det var jo også selvbetalt scanning..

Ja det tænker jeg også det nok bliver... hehe men bare jeg får et fint blinkende  at se så bliver jeg lykkelig

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

Mille83 skriver:

Vi købte en tidlig scanning og var 7 (plus et eller andet) først scannede hun udvendigt og sagde hvis hun kunne se noget der så ville hun ikke scanne indvendigt, men hun kunne sagtens se udefra, så det blev heldigvis bare sådan :-) 

Okay, jamen det kan self også være de starter sådan

Anmeld

25. juli 2011

Mille83

Chalala85 skriver:

Okay, jamen det kan self også være de starter sådan

Nemlig og når man "kun" er i 7 uge skal man bare kunne se hjerteblink jo....Så tror da også de prøver udefra først 

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

Mille83 skriver:

Nemlig og når man "kun" er i 7 uge skal man bare kunne se hjerteblink jo....Så tror da også de prøver udefra først 

ihhhh glæder mig så meget, håber ikke jeg falder i søvn på briksen, er så træt at jeg føler jeg kan sove overalt haha

Anmeld

25. juli 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Ja det tænker jeg også det nok bliver... hehe men bare jeg får et fint blinkende  at se så bliver jeg lykkelig

Kan jeg virkelig godt forstå smukke.. Glæder mig meget til opdatering fra dig..

Anmeld

25. juli 2011

Mille83

Chalala85 skriver:

ihhhh glæder mig så meget, håber ikke jeg falder i søvn på briksen, er så træt at jeg føler jeg kan sove overalt haha

Haha tror ikke du falder i søvn  

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå smukke.. Glæder mig meget til opdatering fra dig..

hihi gør jeg også

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

Mille83 skriver:

Haha tror ikke du falder i søvn  

haha tror jeg heller ikke.. men pt. er det underligt så blød og lækkert mit tastatur ser ud.. uhmmmm putte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.