Hvordan scanner de når man er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.087 visninger
42 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Chalala85

7+1 ?! Jeg skal til tidlig scanning på fredag... blev så spurgt om det er en invendig eller udvendig scanning Tjaaah det ved jeg faktisk ikke... hvad er normalt?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Wimmie

Jeg blev scannet indvendig i uge 6 - min første udvendige scanning var kønsscanningen i uge 15.

Anmeld

25. juli 2011

AndreasMor84

Indvendigt.. det gjorde de ved mig

Anmeld

25. juli 2011

rogerrasch

Chalala85 skriver:

7+1 ?! Jeg skal til tidlig scanning på fredag... blev så spurgt om det er en invendig eller udvendig scanning Tjaaah det ved jeg faktisk ikke... hvad er normalt?!

jeg kom selv til tidlig scanning da jeg var 7+3 og det er en indenvendig scanning da barnet er for lille til at kunne ses hvis de scanner ude på 

Anmeld

25. juli 2011

HelenaJ

Jeg blev scannet indvendig da jeg i sidste uge var 6+1.. :-) Det er altså slet ikke slemt .. Har prøvet det et utal af gange, pga svær sygdom!

Anmeld

25. juli 2011

MelikkazMoar

Chalala85 skriver:

jeg blev scannet udvendig i uge 5, da jeg ikke vidste hvor langt jeg var .. da jeg ingen mens havde haft i 8 måneder. .. og hvis han ikke hunne se noget på den, havde jeg fået en indvendig

Anmeld

25. juli 2011

Lunae

Chalala85 skriver:

Jeg er ret sikker på, at du bliver scannet indvendigt. Det er jeg blevet de gange jeg blev scannet før uge 12

Anmeld

25. juli 2011

Chalala85

Tusind tak for svar piger. Det var jo ganske enstemmig Det er vel ligesom når de har scannet for ÆL på klinikken?! 

Anmeld

25. juli 2011

Shibby

Chalala85 skriver:

Tusind tak for svar piger. Det var jo ganske enstemmig Det er vel ligesom når de har scannet for ÆL på klinikken?! 

ja

Anmeld

25. juli 2011

Filippa & Liva

Jeg blev scannet da jeg var i uge 7 og jeg blev altså scannet udvendigt ...

Jeg fik af vide af jordemoderen som scannede mig at det afhængte meget af ens fysik, om de kunne scanne udvendig eller måtte scanne indvendig.

Vi kunne sagtens se den lille spire samt hjerteblink.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.