Vil du være med i en alternativ mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

>>Carina<<

Suk gid jeg boede i kbh. Men hvis du mangler en veninde lidt væk er jeg frisk :-) jeg er 27 og har Magnus fra 2/11-09 og Liva fra 30/10/11 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Livas mor

Hej piger..

Undskyld jeg ha været lidt inaktiv de sidste par uger, vi har været hårdt ramt af sygdom herhjemme og har lige haft et BA-projekt som skulle afleveres lillejuleaften, så nu er jeg på banen igen.

Jamen d. 7. februar er fint for Liva og jeg.. Hvor mange af jer har lyst til at ses den dag? Jeg kan som sagt sagtens ligge hus til, har godt nok en 3-værelses på 70 km2, men Liva har det store værelse og tror sagtens vi kan være her, ellers er i andre velkomne til at melde jer

Godt nytår.

Knus Rikke

Anmeld

29. december 2011

Hollybaby

Vi vil meget gerne d. 7 Jeg er forresten 26, har laura på knap 2 år. Jeg skal igang med pædagogudd. til februar, og så bor jeg i nordvest. Er der aftalt noget tidspunkt endnu?

Anmeld

29. december 2011

Livas mor

Hollybaby skriver:

Vi vil meget gerne d. 7 Jeg er forresten 26, har laura på knap 2 år. Jeg skal igang med pædagogudd. til februar, og så bor jeg i nordvest. Er der aftalt noget tidspunkt endnu?

Nej intet tidspunkt endnu, men mangler også lidt tilbagemeldning fra de andre.. Men som det ser ud skulle vi blive Phoenix, Katrineoerum, Numsefisk, dig og jeg i gruppen.. Alle vores børn er nogenlunde jævnaldrende og vi bor forholdvis tæt på hinanden.

Anmeld

29. december 2011

Hollybaby

OK Så må vi bare afvente og se.. men rigtig godt initiativ med sådan en legegruppe

Anmeld

1. januar 2012

katrineoerum

Ja jeg er på. Du må lige melde ud om vi skal tage noget med? Du skal jo ikke både lægge hus og det hele til.

Anmeld

15. januar 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej alle, jeg har været væk fra baby.dk, har derfor ikke set opslaget, men ville gerne med i jeres lille gruppe Sås i d. 7. eller..

Jeg bor også i nv. og har Elias på 1 år, så han er noget yngre, men håber det er ok?

Ellers er jeg 32, skolelærer og bor sammen med min mand og barn.

Guud det lyder kedeligt! Men det er jeg altså ikke

Anmeld

22. januar 2013

fs

Hejsa, er det egentlig blevet noget med gruppen her? Kan se at det godt nok er et år siden, men kunne så regne mig frem til at min yngste så må være på samme alder som jeres (hun er 3 år nu). Jeg går stadig hjemme med mine 2 piger og det kunne være da sjovt at mødes med nogle jævnaldrende. Håber at høre fra nogen. Vh Carola

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.