Vil du være med i en alternativ mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

katrineoerum

Jeg er ogaå frisk. Jeg har en lille Anna på 23 mdr. så har jeg en theodor på 4 år og en lille pige på vej til April.

Min mødregruppe med Anna var ikke så god så jeg ser dem ikke så tit. Men det ville være fedt med nogen lege kamerater.

Hilsen Katrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Livas mor

numsefisk skriver:

Jeg er i den grad frisk

Det lyder bare super

Jeg sidder pt. og skriver på min BA og skulle meget gerne være færdiguddannet om 1 måned, og har derefter været så heldig at få arbejde som psykiatrisk sygeplejerske på et åbent afsnit oppe i Nordsjælland.

Liva går i dagpleje og er i selvstændighedsfasen lige pt, hun prøver grænser af og savner lidt modstand og nogen man kan lege med, da vi hurtige bliver kedelige!

Jeg ved ikke hvordan i har det op til jul med julestress osv. men måske vi evt. kunne finde en enkel dag at mødes med vores skønne unger? Jeg har intet imod at ligge hus til..

Anmeld

11. december 2011

Livas mor

katrineoerum skriver:

Jeg er ogaå frisk. Jeg har en lille Anna på 23 mdr. så har jeg en theodor på 4 år og en lille pige på vej til April.

Min mødregruppe med Anna var ikke så god så jeg ser dem ikke så tit. Men det ville være fedt med nogen lege kamerater.

Hilsen Katrine

Det lyder da bare super og kan se du bor på Nørrebro, så det er jo dejlig tæt på

Lidt kort om mig.. Er 27 år, gift og har Liva på snart 26 måneder. Hun går i dagpleje, er en lille klog pige med et MEGET stort ordforåd, som har et sundt temprament og lige pt. er i selvstændighedsfasen Jeg sidder pt. og skriver på min BA, og skulle gerne være færdiguddannet sygeplejerske om 1 sølle måned og har derefter fået fast job som psykiatrisk sygeplejerske på et åbent afsnit i Nordsjælland.

Jeg ved ikke om i har travlt her i julemåneden, men ellers kunne vi finde en dag og starte ud med?

Jeg har ikke noget imod at ligge hus til..

Anmeld

11. december 2011

Phoenix

Jeg ville også være meget interesseret i den alternative mødregruppe. Har en dreng på snart 20 mdr. Ville gerne fortælle mere om mig selv - dog helst ikke lige her da jeg gerne vil være lidt anonym herinde. Kunne vi evt lave en lukket gruppe inde på fb ? 

Anmeld

11. december 2011

katrineoerum

Jeg har jo som sagt tredje barn på vej. Ellers er jeg 28. Jeg har været gift med Per i 6 år. Jeg arbejder som revisor og læser HD i regnskab som jeg er færdig med til sommer. Efter sommerferien stareter jeg på min kandidat så det blive spændende.

Jeg slapper mest af med et stikketøj  hånden nyder også at gå  solskin med barnevognene.

Min lille Anna har også et stort ordforråd. Meget større end hendes bror på det tidspunkt havde. Så jeg er sikker på at de kan få nogele gode diskutioner sammen :-)

Jeg kunne forstille mig at december bliver lidt presset fordi der ikke er så lang tid tilbage og weekenderne er lidt besat i denne måned. Jeg skal også tl eksaen lige efter ntår så jeg skal bruge lid tid på at læse op.

Jeg synes det kunne være fedt hvis vi kunne finde en dag i januar muligvis den 7. Januar hvis det passer?? Den 8. skal vi nemlig holde Annas 2 årsfødselsdag.

Anmeld

12. december 2011

Livas mor

katrineoerum skriver:

Jeg har jo som sagt tredje barn på vej. Ellers er jeg 28. Jeg har været gift med Per i 6 år. Jeg arbejder som revisor og læser HD i regnskab som jeg er færdig med til sommer. Efter sommerferien stareter jeg på min kandidat så det blive spændende.

Jeg slapper mest af med et stikketøj  hånden nyder også at gå  solskin med barnevognene.

Min lille Anna har også et stort ordforråd. Meget større end hendes bror på det tidspunkt havde. Så jeg er sikker på at de kan få nogele gode diskutioner sammen :-)

Jeg kunne forstille mig at december bliver lidt presset fordi der ikke er så lang tid tilbage og weekenderne er lidt besat i denne måned. Jeg skal også tl eksaen lige efter ntår så jeg skal bruge lid tid på at læse op.

Jeg synes det kunne være fedt hvis vi kunne finde en dag i januar muligvis den 7. Januar hvis det passer?? Den 8. skal vi nemlig holde Annas 2 årsfødselsdag.

Den 7 passer fint for mig, jeg skal nemlig først op og forsvare min BA enten d. 16 eller 17.. Så ved jeg ikke med de andre piger, om det passer dem?

Anmeld

12. december 2011

Livas mor

Phoenix skriver:

Jeg ville også være meget interesseret i den alternative mødregruppe. Har en dreng på snart 20 mdr. Ville gerne fortælle mere om mig selv - dog helst ikke lige her da jeg gerne vil være lidt anonym herinde. Kunne vi evt lave en lukket gruppe inde på fb ? 

For min skyld kan vi sagtens lave en lukket gruppe på facebook, men ved dog ikke om alle er på facebook.. I må lige melde ind her piger?

Indtil videre er vi vist 4 fordelt på Nørrebro, Vesterbro og København nv.. Og børn i alderen 20-25 måneder (plus Theodor på 4 selvfølgelig)

Anmeld

12. december 2011

katrineoerum

Jeg er på facebook så det er fint for mig.

Anmeld

28. december 2011

Hollybaby

Jeg vil også rigtig gerne være med Jeg har Laura som bliver 2 år i januar, og hun trænger til at få leget med andre jævnaldrende

Anmeld

28. december 2011

katrineoerum

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det bliver til noget den 7. Jan??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.