Vil du være med i en alternativ mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.858 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

Livas mor

Hej københavner-piger  

Jeg er mor til Liva på 22 måneder og vi bor sammen med Livas far i København nv. Vi har desværre ingen vennepar med børn og Livas fætre og kusiner er meget ældre end hende. Vi kan derfor mærke på hende hun savner nogle jævnaldrene, når hun ikke er i dagplejeren.

Jeg ville derfor høre om der var en 3-4 piger der havde lyst til at lave vores egen lille alternative mødregruppe? Meget gerne med børn på Livas alder? Vi har aldrig selv gået i mødregruppe, så har savnet at have et par piger omkring mig man kunne tale om alt mellem himmel og jord med plus søge gode råd, et kram og kunne grine med efter søvnløse nætter, kamp med nye tænder osv.

Jeg håber der er nogen der har lyst til at mødes?

Venlig hilsen

Rikke og Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

MelikkazMoar

Livas mor skriver:

Hej københavner-piger  

Jeg er mor til Liva på 22 måneder og vi bor sammen med Livas far i København nv. Vi har desværre ingen vennepar med børn og Livas fætre og kusiner er meget ældre end hende. Vi kan derfor mærke på hende hun savner nogle jævnaldrene, når hun ikke er i dagplejeren.

Jeg ville derfor høre om der var en 3-4 piger der havde lyst til at lave vores egen lille alternative mødregruppe? Meget gerne med børn på Livas alder? Vi har aldrig selv gået i mødregruppe, så har savnet at have et par piger omkring mig man kunne tale om alt mellem himmel og jord med plus søge gode råd, et kram og kunne grine med efter søvnløse nætter, kamp med nye tænder osv.

Venlig hilsen

Rikke og Liva

Melikka er desværre 'kun' 2 måneder gammel, så det er nok lidt lillet i forhold til Liva

Anmeld

25. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg har Vito på 24 mdr, sammen med Ralf som er far til Vito, bosat på vesterbro og syntes det kunne være super hygggeligt.

Jeg selv er 24 år, krea menneske ud til at 10 fingere spidser og trodser gerne regnvejr for en tur på legeplasden

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. august 2011

Nattan1986

Jeg har elvira på 24 måneder og oliver på 1 måned..

bor i rødovre, og synes det vore hyggeligt med en lille mødregruppe

Anmeld

31. oktober 2011

diana07

hej med jer   vi bor  i brøndbyøster  med vores datter på 2  år og 7 måneder   yasmin elsker at lege  og helst hele  dagen  med prinsesser   og barbiedukker   er der mon ikke en pige  på nogenlunde samme alder  som også mangler en at lege med   og som også  kan lide  prinsesser   osv    håber der er nogen der ude  helst tæt på brøndby       

Anmeld

31. oktober 2011

Seker

Livas mor skriver:

Hej københavner-piger  

Venlig hilsen

Rikke og Liva

Hej Rikke...(og liva)

Vi er klar:-) bor i Ishøj med min datter yasmin på 21 md.. Kunne være rigtig hyggeligt at mødes flere sammen..

-Line (og yasmin)

Anmeld

1. november 2011

liwsmor

Livas mor skriver:

Hej københavner-piger  

Venlig hilsen

Rikke og Liva

vi er også frisk her

jeg er 20 år, går sygmeldt iøjeblikke, og så har jeg liw på 1 år som går i dagpleje, men stadig frisk på møde andre. vi har heller ikke rigtigt nogen vennepar med børn , så kunne være rigtgit hyggeligt.. 

vi bor i herlev, samme med min forlovede

Anmeld

28. november 2011

liwsmor

Livas mor skriver:

Hej københavner-piger  

Venlig hilsen

Rikke og Liva

jeg tænkte hvis du satdig selv var frisk, om vi så skulle prøve starte en op ? og se hvor mange der ville være med

Anmeld

11. december 2011

Livas mor

Kære piger..

Er i stadigvæk interesseret?

Liva har virkelig behov for et par søde små venner, da hun virkelig mangler lidt omgang med andre børn udenfor dagplejen. Og jeg ville synes det kunne være fantastisk med et par dejlige kvinder at dele børnebekymringer med, at kunne tale om vores "dumme" mænd og bare snakke med om alt og intet, da mine egne veninder ikke har børn, og jeg derfor tit kan mangle at de også kan rumme Liva når vi ses.

Knus Rikke..

Anmeld

11. december 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Livas mor skriver:

Kære piger..

Er i stadigvæk interesseret?

Liva har virkelig behov for et par søde små venner, da hun virkelig mangler lidt omgang med andre børn udenfor dagplejen. Og jeg ville synes det kunne være fantastisk med et par dejlige kvinder at dele børnebekymringer med, at kunne tale om vores "dumme" mænd og bare snakke med om alt og intet, da mine egne veninder ikke har børn, og jeg derfor tit kan mangle at de også kan rumme Liva når vi ses.

Knus Rikke..

Jeg er i den grad frisk

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.