Endelig mavebillede 20+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Filippa & Liva

PernilleogDennis skriver:

Mange tak  ,Ja det håber jeg også at det gør. Kan ikke vente til den bliver stor og rund

Det kan jeg godt forstå, jeg er i uge 29 nu og synes stadig min mave er ret lille ... Glæder mig også til den bliver rigtig stor og rund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

PernilleogDennis

BigBabyWish skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg er i uge 29 nu og synes stadig min mave er ret lille ... Glæder mig også til den bliver rigtig stor og rund.

Var lige inde og lure dine mavebilleder, iiih, du har en flot mave.. Nej den er ikke så stor, men den er da på vej opad,. Riiigtig flot mave <3

Anmeld

24. juli 2011

Filippa & Liva

Var lige inde og lure dine mavebilleder, iiih, du har en flot mave.. Nej den er ikke så stor, men den er da på vej opad,. Riiigtig flot mave <3

Tusind tak, hvor er du sød ...

Ja, den er da på vej derhen af og det skal din mavse nok også komme ... bliver skønt med en dejlig stor rund mave!

Anmeld

24. juli 2011

Millesmammi

Ja, så fik jeg taget mig sammen til at tage et billede, jeg synes dog godt den måtte have været lidt større.  Jeg er idag 20+2 og billedet er taget for 10 min siden.  Men hvis jeg suger mig ind kan man stadig ikke se jeg er gravid og om morgenen heller ikke så meget. NU MÅ DEN GODT SNART VOKSE! Så det ikke bare siger BANG og mange strækmærker til Pernille.

Men hvad siger i ladyes herinde?? Hvornår begyndte jeres maver for alvor at vokse??

flot mave! min så sådan ud, da jeg var 13 uger henne, men dog også 2. gravidtitet :-)

Anmeld

26. juli 2011

PernilleogDennis

BigBabyWish skriver:

Tusind tak, hvor er du sød ...

Ja, den er da på vej derhen af og det skal din mavse nok også komme ... bliver skønt med en dejlig stor rund mave!

Jeg er Bare ærlig .

Jaaaa venter også på en dejlig rund gravid mavse.  -Den kommer nok snart.

Anmeld

26. juli 2011

PernilleogDennis

Millesmammi skriver:

flot mave! min så sådan ud, da jeg var 13 uger henne, men dog også 2. gravidtitet :-)

Hvad så med din 1. hvornår kunne man se maven der?

Anmeld

26. juli 2011

Kamulla

havde slet ingen mave da jeg var i 20+2.. 

syntes du har en stor mave i forhold til du er halvejs og førstegangs gravid???

Anmeld

26. juli 2011

PernilleogDennis

Camillas-Copenhagen.com skriver:

havde slet ingen mave da jeg var i 20+2.. 

syntes du har en stor mave i forhold til du er halvejs og førstegangs gravid???

Synes du? NICE! alle siger ellers at jeg skjuler den virkelig godt osv, og på billederne herfra at bedømme synes jeg ikke den er så stor.. Men mange tak

Anmeld

26. juli 2011

Kamulla

Synes du? NICE! alle siger ellers at jeg skjuler den virkelig godt osv, og på billederne herfra at bedømme synes jeg ikke den er så stor.. Men mange tak

det syntes jeg.. og ligepludselig går det stærkt, for nu tager baby på i vægt, indtil nu har den bare vokset i længden for det meste

syntes du bær det flot, og du får helt sikkert en smuk stor mave.. 

Anmeld

26. juli 2011

PernilleogDennis

Camillas-Copenhagen.com skriver:

det syntes jeg.. og ligepludselig går det stærkt, for nu tager baby på i vægt, indtil nu har den bare vokset i længden for det meste

syntes du bær det flot, og du får helt sikkert en smuk stor mave.. 

Kan også godt mærke den bliver mere og mere hård nu, Glæder mig virkelig til jeg kan gå og strutte Mange tak. og lækker lækker søn du har må jeg sige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.