Endelig mavebillede 20+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

PernilleogDennis

Først vil jeg da lige starte med at sige TILLYKKE!
Sikke en fin mave!! 
Du må have nogle gode mavemuskler, som holder maven inde  

Mange mange tak.  

Kan det have noget at sige? For jeg trænede før jeg blev gravid og havde da også en flad mave med muskler??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

MLT

PernilleogDennis skriver:

Mange mange tak.  

Kan det have noget at sige? For jeg trænede før jeg blev gravid og havde da også en flad mave med muskler??

Jep, det kan det!
Hvis du har mange mavemuskler holder du ligesom maven inde..
Jeg fik afvide da jeg var gravid, at min mave ikke var så stor igen, da jeg havde gode mavemuskler :b.. Min søster skal have en bebs til sep, og man kan næsten ikke se, at hun er gravid, fordi hun også trænede meget før ..  

Anmeld

24. juli 2011

PernilleogDennis

EmmaJosephine skriver:

Jep, det kan det!
Hvis du har mange mavemuskler holder du ligesom maven inde..
Jeg fik afvide da jeg var gravid, at min mave ikke var så stor igen, da jeg havde gode mavemuskler :b.. Min søster skal have en bebs til sep, og man kan næsten ikke se, at hun er gravid, fordi hun også trænede meget før ..  

Okay, vildt. Det var jeg slet ikke klar over. Så kan det vare det er det, der gør det .

Anmeld

24. juli 2011

MLT

Okay, vildt. Det var jeg slet ikke klar over. Så kan det vare det er det, der gør det .

Det tror jeg, ja :b.
Men der kan nå at ske meget endnu! snart kan du sikkert ikke se dine egne fusser  

Anmeld

24. juli 2011

PernilleogDennis

EmmaJosephine skriver:

Det tror jeg, ja :b.
Men der kan nå at ske meget endnu! snart kan du sikkert ikke se dine egne fusser  

Jeg håber.  Drømmer virkelig om en stor flot gravid mave, og så må det jo også godt ske i etapper så jeg ikke får alt for mange strækmærker.

Anmeld

24. juli 2011

MLT

Jeg håber.  Drømmer virkelig om en stor flot gravid mave, og så må det jo også godt ske i etapper så jeg ikke får alt for mange strækmærker.

Der er heller ikke noget flottere end sådan en gravid mave! Jeg håber for dig, at du får din drømme gravide mave! Hihi.. 
Og ja, de skide strækmærker kan man godt undvære! Misunder dem, som har været igennem en graviditet, og har sluppet!

Anmeld

24. juli 2011

PernilleogDennis

EmmaJosephine skriver:

Der er heller ikke noget flottere end sådan en gravid mave! Jeg håber for dig, at du får din drømme gravide mave! Hihi.. 
Og ja, de skide strækmærker kan man godt undvære! Misunder dem, som har været igennem en graviditet, og har sluppet!

Ja det gør jeg virkelig også. Håber ikke jeg får for mange..  Men mange tak for dine søde ord

Anmeld

24. juli 2011

MLT

Ja det gør jeg virkelig også. Håber ikke jeg får for mange..  Men mange tak for dine søde ord

Det håber jeg heller ikke for dig! Ellers ved du jo, hvad de kommer af - en lille guldklump

Det var så lidt!

Anmeld

24. juli 2011

Filippa & Liva

Synes det er en rigtig fin lille babybule du har ...

Min mave begyndte også først rigtigt at vokse efter uge 20, men derfra gik det også stærkt ...

Anmeld

24. juli 2011

PernilleogDennis

BigBabyWish skriver:

Synes det er en rigtig fin lille babybule du har ...

Min mave begyndte også først rigtigt at vokse efter uge 20, men derfra gik det også stærkt ...

Mange tak  ,Ja det håber jeg også at det gør. Kan ikke vente til den bliver stor og rund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.