Endelig mavebillede 20+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.039 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

PernilleogDennis

Ja, så fik jeg taget mig sammen til at tage et billede, jeg synes dog godt den måtte have været lidt større.  Jeg er idag 20+2 og billedet er taget for 10 min siden.  Men hvis jeg suger mig ind kan man stadig ikke se jeg er gravid og om morgenen heller ikke så meget. NU MÅ DEN GODT SNART VOKSE! Så det ikke bare siger BANG og mange strækmærker til Pernille.

Men hvad siger i ladyes herinde?? Hvornår begyndte jeres maver for alvor at vokse??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Sof

Sikke en fin mave 

Min voksede fra starten, men det er også min 2 (3) graviditet.

Men det er meget normalt at den venter lidt med at vokse. På min søster kunne man først se det fra da hun gik på barsel i uge 32 og så sagde det puf, men hun var til gengæld nede under før graviditets vægt da hun kom hjem fra hospitalet 2 dage efter og smuttede også i sine cowboybukser igen der, så det er ikke altid en dårlig ting at den venter lidt

Anmeld

24. juli 2011

PernilleogDennis

Sof skriver:

Sikke en fin mave 

Min voksede fra starten, men det er også min 2 (3) graviditet.

Men det er meget normalt at den venter lidt med at vokse. På min søster kunne man først se det fra da hun gik på barsel i uge 32 og så sagde det puf, men hun var til gengæld nede under før graviditets vægt da hun kom hjem fra hospitalet 2 dage efter og smuttede også i sine cowboybukser igen der, så det er ikke altid en dårlig ting at den venter lidt

Nej, alle siger også at det skal jeg kun være glad for.. Men det er alligevel lidt træls at se store flotte gravide maver overalt (Hvilket jeg gør lige i tiden) Og så at man næsten ikke kan se det på mig med mindre man ved det. Men ja. Prøver også at vende det til det positive

Jeg håber bare ikke jeg får store strækmærker, hvis maven en dag bare eksplodere derud af

-Og mange tak, jeg er også glad for den lille fine mavse

Anmeld

24. juli 2011

Mor til Mike

PernilleogDennis skriver:

Ja, så fik jeg taget mig sammen til at tage et billede, jeg synes dog godt den måtte have været lidt større.  Jeg er idag 20+2 og billedet er taget for 10 min siden.  Men hvis jeg suger mig ind kan man stadig ikke se jeg er gravid og om morgenen heller ikke så meget. NU MÅ DEN GODT SNART VOKSE! Så det ikke bare siger BANG og mange strækmærker til Pernille.

Men hvad siger i ladyes herinde?? Hvornår begyndte jeres maver for alvor at vokse??

Super smuk mave! det skal nok komme, lige pludselig går det bare stærkt.. 

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Nej, alle siger også at det skal jeg kun være glad for.. Men det er alligevel lidt træls at se store flotte gravide maver overalt (Hvilket jeg gør lige i tiden) Og så at man næsten ikke kan se det på mig med mindre man ved det. Men ja. Prøver også at vende det til det positive

Jeg håber bare ikke jeg får store strækmærker, hvis maven en dag bare eksplodere derud af

-Og mange tak, jeg er også glad for den lille fine mavse

Det skal nok komme, det er jeg sikker på. Det kan hurtigt blive en tung og lang fornøjelse med en stor mave allerede i uge 10 

Anmeld

24. juli 2011

PernilleogDennis

Misselbek skriver:

Super smuk mave! det skal nok komme, lige pludselig går det bare stærkt.. 

Jeg håber du har ret Er bare ved at være utålmodig nu

Og mange tak, mange gange i lige måde.

Anmeld

24. juli 2011

PernilleogDennis

Sof skriver:

Det skal nok komme, det er jeg sikker på. Det kan hurtigt blive en tung og lang fornøjelse med en stor mave allerede i uge 10 

Ja jeg håber du har ret Men jeg mærker hende hver dag næsten, så det er jo dejligt.

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Ja jeg håber du har ret Men jeg mærker hende hver dag næsten, så det er jo dejligt.

Og lige det er det absolut bedste ved graviditeten, så ny det endelig. Du savner det bagefter  

Anmeld

24. juli 2011

PernilleogDennis

Sof skriver:

Og lige det er det absolut bedste ved graviditeten, så ny det endelig. Du savner det bagefter  

Jaa, det er fantastisk, de små puf der kommer engang imellem. Men ja.. Jeg nyder det også. håber dog snart den bliver lidt mere synlig så alle andre ikke er i tvivl om at jeg faktisk er gravid, og ikke bare blevet tyk..

Anmeld

24. juli 2011

MLT

Først vil jeg da lige starte med at sige TILLYKKE!
Sikke en fin mave!! 
Du må have nogle gode mavemuskler, som holder maven inde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.