Anonym skriver:
Åhhh..Det er jeg snart 
Jeg er ked af det på dine vejne. Hvor må det have været et chok at gå fra glæde til sorg så hurtigt 
Lyder dejligt med sea band. Har lige talt med min kæreste om det. Vi køber et i morgen 
Ja det er et KÆMPE chok.. jeg kunne slet ikke samle mig om hvad lægen sagde til mig.. han snakkede bare om hvilke metoder "det" kunne fjernes.. Og det kunne jeg slet ikke tage stilling til. han ville bestille tid og alt muligt.. jeg sagde bare at jeg ville ringe der ind mandag (scanningen var en torsdag) Men allerede Lørdag begyndte jeg selv at abortere

Jeg "opdagede" graviditeten i uge 6 ca.. Så de 2-3 uger før den dårlige nyhed havde jeg jo lige vendet mig til tanken. Og blevet super glad for det. Så det var bare et kæmpe slag i hovedet at få sådan en besked..

Heldigvis har min mor vidergivet mig familiens gode gener til hurtig befrugtning

Så allerede omkring 1½ månede efter kunne jeg teste positiv igen.. Men frygten denne gang er bare 117 gange værre.. Men når jeg kommer til at tænke på det, så tænker jeg "jeg har ingen smerter, ingen blødninger, og jeg har set banditten 2 gange på scanninger.. alt er perfekt. og det fortsætter det med at være"
Selvfølgelig er der chance for at det kan ske..
- Men det gør det ikke for dig

Og min graviditet fortsætter helt uden problemer

Du kan jo altid bestille en ekstra scanning før NF.. Min læge tilbød det for en sikkerheds skyld.. Allerede i uge 8 ..
Anmeld