Avocado baby update (: + Billede af testen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.172 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Anonym trådstarter

I morgen er det 2 uger siden jeg testede positivt! Tiden har sneglet sig afsted og frygten for at min avocado baby ender i en SA er vokset. Måske har jeg slet ingen grund til frygt da mine graviditetshormoner er på fuld volume! Jeg har det så d å r l i g t det meste af tiden  Jeg kan ikke spise,dårligt nok drikke. Oveni det fik jeg i fredags konstateret blærrebetændelse. Mens jeg var ved lægen tog hun en graviditetsprøve som sørme var positiv. Kunne gå hjem og fortælle min kæreste at min krop er syg OG netto-teste er goe nok for det er sgu rigtigt nok, Jeg er gravid! 

Det sjove ved min kæreste er at han har svært ved sige ordet GRAVID. Ved ikke lige hvorfor men det er sgi lidt sjovt 

Nogle råd imod kvalme-gerne i pilleform? Jeg har det som om jeg skal kaste op hele tiden. Men jeg kan ikke! Til gengæld har jeg kvalme dagen lang! Vågner om natten pga kvalmen! Jeg har haft det så skidt at jeg har lagt og grædt 

Please piger! Hjælp!

Lige et billede af testen-som uden tvivl er 100% POSITIV. Tænk at det i morgen er 14 dage siden man tog den.. 

Skal til min 1 graviditetsundersøgelse d.2/8 

Jeg føler at det er en pige,men nu må vi se hvad tiden bringer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

AndreasMor84

Generelt skal man jo være påpasselig med piller under sin graviditet, så jeg vil hellere anbefale dig Sea Band armbåndende De HJÆLPER

OG TILLYKKE MED GRAVIDITETEN

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Jeg ville bare sige tillykke (; man er PISSE nervøs i starten indtil Nf er overstået syntes jeg, og endnu bedre er det når man mærker liv HVER DAG  så ved man at de er altså okay inde i maven, men starten syntes jeg virkelig heller ikke var sjov og var til tryghedsscanning hver 14 dag ca :/  .. 

mht. kvalme så ved jeg det ikke :/ min har hørt at marie kiks sku være godt, ved ikke om man kan få noget i pille form ..

Anmeld

24. juli 2011

Kruse90

hvad med TUC original kiks?
De skulle også være gode.

Håber du finder en måde at dæmpe eller fjerne kvalmen på

Anmeld

24. juli 2011

Nitz - <3 David

Jeg kan også varmt anbefale Sea-Band.. Det virkede rigtig meget hos mig.. Og så koster de kun 128,- på apoteket.. Og er helt medicin fri.. De virker som akupunktur.. og du kan have dem på hele døgnet..

Tillykke med den lille spirer.. kender godt frygten for SA.. Har selv prøvet det i marts i år.. Og er nu 14+4.. Og frygten er der bare stadig.. selvom jeg har været til 2 scanninger, og alting var perfekt begge gangene.. Tror det er helt naturligt..  for det ikke sker

Anmeld

24. juli 2011

MelikkazMoar

I morgen er det 2 uger siden jeg testede positivt! Tiden har sneglet sig afsted og frygten for at min avocado baby ender i en SA er vokset. Måske har jeg slet ingen grund til frygt da mine graviditetshormoner er på fuld volume! Jeg har det så d å r l i g t det meste af tiden  Jeg kan ikke spise,dårligt nok drikke. Oveni det fik jeg i fredags konstateret blærrebetændelse. Mens jeg var ved lægen tog hun en graviditetsprøve som sørme var positiv. Kunne gå hjem og fortælle min kæreste at min krop er syg OG netto-teste er goe nok for det er sgu rigtigt nok, Jeg er gravid! 

Det sjove ved min kæreste er at han har svært ved sige ordet GRAVID. Ved ikke lige hvorfor men det er sgi lidt sjovt 

Nogle råd imod kvalme-gerne i pilleform? Jeg har det som om jeg skal kaste op hele tiden. Men jeg kan ikke! Til gengæld har jeg kvalme dagen lang! Vågner om natten pga kvalmen! Jeg har haft det så skidt at jeg har lagt og grædt 

Please piger! Hjælp!

Lige et billede af testen-som uden tvivl er 100% POSITIV. Tænk at det i morgen er 14 dage siden man tog den.. 

TILLYKKE !!!

Sunlolly is hjalp på min kvalme om natten...

og ellers akupunktur er det der virker bedst (hvertfald af alt det jeg prøvede, i de 3 måneder jeg havde kvalme ) prøvede 2 slags piller, noget natur noget.. og jeg blev endnu mere dårlig og kvalm af dem .. så det var hos mig ingen succes.. og armbåndene kunne tage mit når det ikke var alt for slemt ..

Anmeld

24. juli 2011

lailamik

Anonym skriver:

Please piger! Hjælp!

Ahhh hvor er det bare dejligt at høre fra dig!! -har tænkt såååå meget på dig -om hvem du nu er, og glæder mig som et barn til at få at vide hvem du er  

Dejligt at høre at gravidten aligevel går som det skal, og det med kvalmen  vi for at det går over når du er 3mdr henne

Som sagt så glæder jeg mig enormt meget til du afslører dig  

Knus herfra 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Generelt skal man jo være påpasselig med piller under sin graviditet, så jeg vil hellere anbefale dig Sea Band armbåndende De HJÆLPER

OG TILLYKKE MED GRAVIDITETEN

Det vil jeg undersøge! Tak 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Jeg ville bare sige tillykke (; man er PISSE nervøs i starten indtil Nf er overstået syntes jeg, og endnu bedre er det når man mærker liv HVER DAG  så ved man at de er altså okay inde i maven, men starten syntes jeg virkelig heller ikke var sjov og var til tryghedsscanning hver 14 dag ca :/  .. 

mht. kvalme så ved jeg det ikke :/ min har hørt at marie kiks sku være godt, ved ikke om man kan få noget i pille form ..

Jeg har prøvet med mariekiks,smagen gør mig dårlig Håber at glæden ved det hele snart overtager for tanken om at ligge dårlig til fødslen er ikke rar 

Anmeld

24. juli 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Jeg har prøvet med mariekiks,smagen gør mig dårlig Håber at glæden ved det hele snart overtager for tanken om at ligge dårlig til fødslen er ikke rar 

Det skal nok blive godt (; ellers ville jeg tage til tryghedsscanning hvor di kan se hjerte blink .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.