I morgen er det 2 uger siden jeg testede positivt! Tiden har sneglet sig afsted og frygten for at min avocado baby ender i en SA er vokset. Måske har jeg slet ingen grund til frygt da mine graviditetshormoner er på fuld volume! Jeg har det så d å r l i g t det meste af tiden
Jeg kan ikke spise,dårligt nok drikke. Oveni det fik jeg i fredags konstateret blærrebetændelse. Mens jeg var ved lægen tog hun en graviditetsprøve som sørme var positiv. Kunne gå hjem og fortælle min kæreste at min krop er syg OG netto-teste er goe nok for det er sgu rigtigt nok, Jeg er gravid! 
Det sjove ved min kæreste er at han har svært ved sige ordet GRAVID. Ved ikke lige hvorfor men det er sgi lidt sjovt 
Nogle råd imod kvalme-gerne i pilleform? Jeg har det som om jeg skal kaste op hele tiden. Men jeg kan ikke! Til gengæld har jeg kvalme dagen lang! Vågner om natten pga kvalmen! Jeg har haft det så skidt at jeg har lagt og grædt 

Please piger! Hjælp!
Lige et billede af testen-som uden tvivl er 100% POSITIV. Tænk at det i morgen er 14 dage siden man tog den.. 
Skal til min 1 graviditetsundersøgelse d.2/8 
Jeg føler at det er en pige,men nu må vi se hvad tiden bringer 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld