Avocado baby update (: + Billede af testen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

hvad med TUC original kiks?
De skulle også være gode.

Håber du finder en måde at dæmpe eller fjerne kvalmen på

Det skader nok ikke at prøve! Vil afprøve det i morgen. Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Anonym trådstarter

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg kan også varmt anbefale Sea-Band.. Det virkede rigtig meget hos mig.. Og så koster de kun 128,- på apoteket.. Og er helt medicin fri.. De virker som akupunktur.. og du kan have dem på hele døgnet..

Tillykke med den lille spirer.. kender godt frygten for SA.. Har selv prøvet det i marts i år.. Og er nu 14+4.. Og frygten er der bare stadig.. selvom jeg har været til 2 scanninger, og alting var perfekt begge gangene.. Tror det er helt naturligt..  for det ikke sker

Jeg har aldrig hørt om Sea band,men nu er der 2 ud 6 der har skrevet om det,så det må da tyde på noget positivt  Hvor langt var du henne ved din SA? Jeg er glad for at høre at du blev gravid igen 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

TILLYKKE !!!

Sunlolly is hjalp på min kvalme om natten...

og ellers akupunktur er det der virker bedst (hvertfald af alt det jeg prøvede, i de 3 måneder jeg havde kvalme ) prøvede 2 slags piller, noget natur noget.. og jeg blev endnu mere dårlig og kvalm af dem .. så det var hos mig ingen succes.. og armbåndene kunne tage mit når det ikke var alt for slemt ..

Sunlully..Der kan man se Vi har nogle vandis med isbjørn på ude i fryseren. Bare lugten var nok til at jeg måtte ligge mig 

Mange tak! Det virker stadig lidt urealistisk at der er en baby derinde men mon ikke jeg indser det 100% til scanningen

Tør ikke det med nåle.. 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

lailamik skriver:

Ahhh hvor er det bare dejligt at høre fra dig!! -har tænkt såååå meget på dig -om hvem du nu er, og glæder mig som et barn til at få at vide hvem du er  

Dejligt at høre at gravidten aligevel går som det skal, og det med kvalmen  vi for at det går over når du er 3mdr henne

Som sagt så glæder jeg mig enormt meget til du afslører dig  

Knus herfra 

Hvor er du sød 

Jeg afslørre mig i slutningen af august eller 1 september. Det afhænger af NF scanningen hvis alt går godt 

Tak (: Hehe..Som sagt..Det finder du ud af i slutningen af august eller 1 september SENEST 

Anmeld

24. juli 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Sunlully..Der kan man se Vi har nogle vandis med isbjørn på ude i fryseren. Bare lugten var nok til at jeg måtte ligge mig 

Mange tak! Det virker stadig lidt urealistisk at der er en baby derinde men mon ikke jeg indser det 100% til scanningen

Tør ikke det med nåle.. 

jo når fårst man ser 'den lille' på billedet .. forstår man det rigtigt..

mange er bange for nåle. incl. mig selv.. men det mærkes som intet, og det hjælper.. og under fødslen skal man jo også stikkes ..

Anmeld

24. juli 2011

lailamik

Anonym skriver:

Hvor er du sød 

Jeg afslørre mig i slutningen af august eller 1 september. Det afhænger af NF scanningen hvis alt går godt 

Tak (: Hehe..Som sagt..Det finder du ud af i slutningen af august eller 1 september SENEST 

Så skal jeg nok være online til den tid -Uhhh hvor jeg bare er spændt nu!!

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

jo når fårst man ser 'den lille' på billedet .. forstår man det rigtigt..

mange er bange for nåle. incl. mig selv.. men det mærkes som intet, og det hjælper.. og under fødslen skal man jo også stikkes ..

Stikkes under fødslen????

Det skader måske ikke at afprøve det..Er bare ret nåle skræmt så  Men hvis det kan få kvalmen væk så melder jeg mig frivilligt som nålepude !!! 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym trådstarter

lailamik skriver:

Så skal jeg nok være online til den tid -Uhhh hvor jeg bare er spændt nu!!

You do that  Hader selv når man skal vente på en anonyms afslørring,men det bliver jeg nødt til da vi vil være sikre på at det ender i en baby  

Anmeld

24. juli 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Stikkes under fødslen????

Det skader måske ikke at afprøve det..Er bare ret nåle skræmt så  Men hvis det kan få kvalmen væk så melder jeg mig frivilligt som nålepude !!! 

jaaa
ja det fjernede min hurtigt.. og selve nålene er ingenting.. de bliver sat i , det føles summende og killende .. og så så man lov a slappe a 20 mins tid.. og så er det ud med dem igen og man er færdig for denne gang.. det er faktis ikke slemt

Anmeld

24. juli 2011

lailamik

Anonym skriver:

You do that  Hader selv når man skal vente på en anonyms afslørring,men det bliver jeg nødt til da vi vil være sikre på at det ender i en baby  

Hahah ja nemlig :p godt du forstår mig, træl vente tid -men kun mere at glæde sig til i hverdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.