Update på mave + bonus mavebillede. (I dag med Kofoed.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

twinny

hvor er i da bare skønne at se på i det lidt kedelige vejr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Nååååårh! Det var da den sødeste besked længe! Mange tak søde søde lille dig! Kofoed. og jeg har snakket om at finde et sted midt i Jylland, når babyerne er kommet og fråde lidt mad sammen med alle de skønne babymødre, og så skal du da KLART med og godt at høre at hun spiller op til dans derinde. Jeg har lige oplevet min første hikketur med junior. Gud, hvor var det sjovt. Pånær når man samtidig har enooooorme mens lign. smerter! Det var første gang jeg har tænkt: der er kun 8 uger tilbage!!!

Helt klart! Jeg er SÅ frisk Kunne være så hyggeligt.
Ej hvor dejligt! Hvordan føles det? Jeg tror nemlig ikke jeg har prøvet det endnu, og alle steder jeg læser står der, at de allerede for flere uger siden begynder at få hikke

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Baby-støv skriver:

mange tak

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Helt klart! Jeg er SÅ frisk Kunne være så hyggeligt.
Ej hvor dejligt! Hvordan føles det? Jeg tror nemlig ikke jeg har prøvet det endnu, og alle steder jeg læser står der, at de allerede for flere uger siden begynder at få hikke

Jamen dette er altså også første gang jeg mærker til det og jeg går har altså kun 8 uger tilbage. Synes det var som da han sparkede rundt, da han var mindre. En masse små bump - meget hyggeligt! glæd dig, men fortvivl ikke

Anmeld

23. juli 2011

Anette&Sophia

MaybeBaby skriver:

Ja,  jeg kunne godt tænke mig at høre lidt til, hvordan alle har det pt med jeres graviditet og må man ikke se det nyeste mavebillede?

Min graviditet fik i går efter mit sidste lægebesøg ordene: Eksemplarisk. Har haft en ret så fornuftig graviditet, hvor det værste har været min lænd, men er nu på min 6 ugers ferie før min barsel starter, så det er SÅ lidt, jeg mærker til den - og da jeg er en plus pige med noget til gården og gade (Og måske endda også til 1. og 2. sal) ja, så siger min vægt +7-8 kg for tiden, så det er også skønt! (Og det er så her, at hybris viser sit grimme ansigt, og jeg om 3 uger har taget 20 kg på oveni )

Jeg mødtes i dag med Kofoed. herindefra, da vi begge skulle til et marked - og hvem siger lige nej til at få sat en stemme og et ansigt (IRL) på én man skriver med herinde? Og det var bare SÅ hyggeligt.  

Med mudder i skoene stod vi i en lille halv time i svag støvregn og spiste spanske rør med soft ice (Ja selvfølgelig spiste vi ikke i en ½ time, selvom det nu smager så godt, sådan noget forbandet friturestegt dej! ) Og da vi har termin samme dag, tog min kæreste lige et mavebillede her på dagen før dagen vi går ind i 33. uge. Mig som peberkværnen til venstre med en lille dreng og hende til højre som saltkværnen med en bette pige - så kan man jo selv bedømme om man kan se forskel på om det er han- eller hunkøn, man venter sig Og for filan hvor er hun rar; der er ikke et ondt ben i hende. Dejligt at møde dig, søde søde Kofoed.

Og må jeg så høre: Hvordan går det med dig og maven?

/Mette - tyk på den fede måde! WOOP WOOP!

hvor er i bare fine :-)

Anmeld

23. juli 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jamen dette er altså også første gang jeg mærker til det og jeg går har altså kun 8 uger tilbage. Synes det var som da han sparkede rundt, da han var mindre. En masse små bump - meget hyggeligt! glæd dig, men fortvivl ikke

Ej hvor skægt! Måske har jeg bare en hardcore baby, som ikke får luften i galhals eller noget. Haha

Anmeld

24. juli 2011

MaybeBaby

Baby-støv skriver:

Haha, mange tak

Anmeld

24. juli 2011

Mettefpigen

Ajj et fint billede  Mmm.. Spanskrør!!.. Tak for det  Det har jeg så lyst til nu... Hmm... Her går det fint!  Ikk så meget bøvl faktisk... Andet end trætheden og en dreng der elsker at sparke på ribbene... Avvs...

Og det nyeste billede fra i går... 32+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Ja,  jeg kunne godt tænke mig at høre lidt til, hvordan alle har det pt med jeres graviditet og må man ikke se det nyeste mavebillede?

Min graviditet fik i går efter mit sidste lægebesøg ordene: Eksemplarisk. Har haft en ret så fornuftig graviditet, hvor det værste har været min lænd, men er nu på min 6 ugers ferie før min barsel starter, så det er SÅ lidt, jeg mærker til den - og da jeg er en plus pige med noget til gården og gade (Og måske endda også til 1. og 2. sal) ja, så siger min vægt +7-8 kg for tiden, så det er også skønt! (Og det er så her, at hybris viser sit grimme ansigt, og jeg om 3 uger har taget 20 kg på oveni )

Jeg mødtes i dag med Kofoed. herindefra, da vi begge skulle til et marked - og hvem siger lige nej til at få sat en stemme og et ansigt (IRL) på én man skriver med herinde? Og det var bare SÅ hyggeligt.  

Med mudder i skoene stod vi i en lille halv time i svag støvregn og spiste spanske rør med soft ice (Ja selvfølgelig spiste vi ikke i en ½ time, selvom det nu smager så godt, sådan noget forbandet friturestegt dej! ) Og da vi har termin samme dag, tog min kæreste lige et mavebillede her på dagen før dagen vi går ind i 33. uge. Mig som peberkværnen til venstre med en lille dreng og hende til højre som saltkværnen med en bette pige - så kan man jo selv bedømme om man kan se forskel på om det er han- eller hunkøn, man venter sig Og for filan hvor er hun rar; der er ikke et ondt ben i hende. Dejligt at møde dig, søde søde Kofoed.

i ser sku hammer godt ud begge to  flooootte maver og sikke hyggeligt at mådes til sådan en lækker snack Mmmm

Anmeld

24. juli 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Nøj hvor er i flotte.
Det rigtig lækkert billede.
Og du ståler jo stadig som en hel milion. Og det gør Kofoed nu også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.