MaybeBaby skriver:
Ja, jeg kunne godt tænke mig at høre lidt til, hvordan alle har det pt med jeres graviditet og må man ikke se det nyeste mavebillede? 
Min graviditet fik i går efter mit sidste lægebesøg ordene: Eksemplarisk. Har haft en ret så fornuftig graviditet, hvor det værste har været min lænd, men er nu på min 6 ugers ferie før min barsel starter, så det er SÅ lidt, jeg mærker til den - og da jeg er en plus pige med noget til gården og gade (Og måske endda også til 1. og 2. sal
) ja, så siger min vægt +7-8 kg for tiden, så det er også skønt! (Og det er så her, at hybris viser sit grimme ansigt, og jeg om 3 uger har taget 20 kg på oveni 
)
Jeg mødtes i dag med Kofoed. herindefra, da vi begge skulle til et marked - og hvem siger lige nej til at få sat en stemme og et ansigt (IRL) på én man skriver med herinde? Og det var bare SÅ hyggeligt.
Med mudder i skoene stod vi i en lille halv time i svag støvregn og spiste spanske rør med soft ice (Ja selvfølgelig spiste vi ikke i en ½ time, selvom det nu smager så godt, sådan noget forbandet friturestegt dej!
) Og da vi har termin samme dag, tog min kæreste lige et mavebillede her på dagen før dagen vi går ind i 33. uge. Mig som peberkværnen til venstre med en lille dreng og hende til højre som saltkværnen med en bette pige - så kan man jo selv bedømme om man kan se forskel på om det er han- eller hunkøn, man venter sig
Og for filan hvor er hun rar; der er ikke et ondt ben i hende. Dejligt at møde dig, søde søde Kofoed. 
Og må jeg så høre: Hvordan går det med dig og maven? 
/Mette - tyk på den fede måde! WOOP WOOP!