Update på mave + bonus mavebillede. (I dag med Kofoed.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Jahhh, du er sgu skøn Skal helt sikkert mødes igen, hvor man evt kan sidde ned, så maverne ikke bliver et problem (selvom vi nok mister dem inden).

Har går det da Venter i spændning på mit sidste lægebesøg, men eksemplarisk bliver den nok næppe kaldt

Og vægten står næppe stille, blev sidst vejet for to uger siden og der sagde den +16 og tør ikke hoppe op på den mere.

Mudder i skoene, JA TAK, venter på kæresten kommer med et fodbad

Vi er tykke og smukke (+/- mine giga kinder)...

Haha, ja en dag hvor vi sidder... og spiser! Glæder mig til update mht lægebesøget Og hvad er det for noget at sige? Hamsterkinder er da først og fremmest helt fantastiske - derudover så er det vist bare rester af spanske rør m/ soft ice du gemmer til senere! Og ja næste gang bliver nok med baby, men så må septembergruppen da lige arrangere noget midt i landet, så vi kan ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Vi bor i Vestjylland  

Ah okey.... 

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Haha, ja en dag hvor vi sidder... og spiser! Glæder mig til update mht lægebesøget Og hvad er det for noget at sige? Hamsterkinder er da først og fremmest helt fantastiske - derudover så er det vist bare rester af spanske rør m/ soft ice du gemmer til senere! Og ja næste gang bliver nok med baby, men så må septembergruppen da lige arrangere noget midt i landet, så vi kan ses

Er skid bange for, at de rør røg MEGET hurtigt ned De smagte GODT!!!

Skal nok

Helt sikkert, det må du lige stå for, hø hø

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Er skid bange for, at de rør røg MEGET hurtigt ned De smagte GODT!!!

Skal nok

Helt sikkert, det må du lige stå for, hø hø

Haha, det kan bliver helt snyd, da jeg med enorm dårlig geografisk viden ville synes at Herning er midt i det hele Og der har jeg kun 45 km til

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Haha, det kan bliver helt snyd, da jeg med enorm dårlig geografisk viden ville synes at Herning er midt i det hele Og der har jeg kun 45 km til

Det er nogenlunde midt i jylland ja, mener faktisk at det helt præsidt er Viborg der er midten, men ak, når man alligevel skal køre, så er de 20 km mere vel ikke noget problem...

Anmeld

23. juli 2011

TbCp

MaybeBaby skriver:

Mange tak - men du glemte noget vigtigt: Hvordan går det med dig og maven

Åhhh
Jeg er 13 uger idag og har det dejligt! Ingen gener som er værd at snakke om. Jeg mærker den lille næsten hver dag nu, så alt i alt bare en dejlig graviditet

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

TbCp skriver:

Åhhh
Jeg er 13 uger idag og har det dejligt! Ingen gener som er værd at snakke om. Jeg mærker den lille næsten hver dag nu, så alt i alt bare en dejlig graviditet

Nej, hvor fint ja, har selv haft en ret så nem graviditet, og det er bare SÅ skønt! Og tillykke med at komme over de første 12 uger

Anmeld

23. juli 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ja,  jeg kunne godt tænke mig at høre lidt til, hvordan alle har det pt med jeres graviditet og må man ikke se det nyeste mavebillede?

Min graviditet fik i går efter mit sidste lægebesøg ordene: Eksemplarisk. Har haft en ret så fornuftig graviditet, hvor det værste har været min lænd, men er nu på min 6 ugers ferie før min barsel starter, så det er SÅ lidt, jeg mærker til den - og da jeg er en plus pige med noget til gården og gade (Og måske endda også til 1. og 2. sal) ja, så siger min vægt +7-8 kg for tiden, så det er også skønt! (Og det er så her, at hybris viser sit grimme ansigt, og jeg om 3 uger har taget 20 kg på oveni )

Jeg mødtes i dag med Kofoed. herindefra, da vi begge skulle til et marked - og hvem siger lige nej til at få sat en stemme og et ansigt (IRL) på én man skriver med herinde? Og det var bare SÅ hyggeligt.  

Med mudder i skoene stod vi i en lille halv time i svag støvregn og spiste spanske rør med soft ice (Ja selvfølgelig spiste vi ikke i en ½ time, selvom det nu smager så godt, sådan noget forbandet friturestegt dej! ) Og da vi har termin samme dag, tog min kæreste lige et mavebillede her på dagen før dagen vi går ind i 33. uge. Mig som peberkværnen til venstre med en lille dreng og hende til højre som saltkværnen med en bette pige - så kan man jo selv bedømme om man kan se forskel på om det er han- eller hunkøn, man venter sig Og for filan hvor er hun rar; der er ikke et ondt ben i hende. Dejligt at møde dig, søde søde Kofoed.

Og må jeg så høre: Hvordan går det med dig og maven?

/Mette - tyk på den fede måde! WOOP WOOP!

åååh! To af mine yndlings baby.dk-damer på én gang! Det er næsten mere, end jeg kan klare! For at være ærlig blev jeg faktisk lidt rørt over jeres billede, da jeg så det første gang fra mobilen på camping i dag Men har også et hormonflip i dag. Høhø.

I ser fantastiske ud, virkelig! Og hvor er jeg misundelig, jeg ville vildt gerne møde jer

Her går det godt. Synes hun har været lidt stille de sidste 2-3 dage, men jeg har mærket hende, og hun gik bananas i dag, da jeg drak/spiste slushice, så hun lever da

Anmeld

23. juli 2011

TbCp

MaybeBaby skriver:

Nej, hvor fint ja, har selv haft en ret så nem graviditet, og det er bare SÅ skønt! Og tillykke med at komme over de første 12 uger

Tak ja det var ligesom første milepæl

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

åååh! To af mine yndlings baby.dk-damer på én gang! Det er næsten mere, end jeg kan klare! For at være ærlig blev jeg faktisk lidt rørt over jeres billede, da jeg så det første gang fra mobilen på camping i dag Men har også et hormonflip i dag. Høhø.

I ser fantastiske ud, virkelig! Og hvor er jeg misundelig, jeg ville vildt gerne møde jer

Her går det godt. Synes hun har været lidt stille de sidste 2-3 dage, men jeg har mærket hende, og hun gik bananas i dag, da jeg drak/spiste slushice, så hun lever da

Nååååårh! Det var da den sødeste besked længe! Mange tak søde søde lille dig! Kofoed. og jeg har snakket om at finde et sted midt i Jylland, når babyerne er kommet og fråde lidt mad sammen med alle de skønne babymødre, og så skal du da KLART med og godt at høre at hun spiller op til dans derinde. Jeg har lige oplevet min første hikketur med junior. Gud, hvor var det sjovt. Pånær når man samtidig har enooooorme mens lign. smerter! Det var første gang jeg har tænkt: der er kun 8 uger tilbage!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.