MaybeBaby skriver:
Ja, jeg kunne godt tænke mig at høre lidt til, hvordan alle har det pt med jeres graviditet og må man ikke se det nyeste mavebillede? 
Min graviditet fik i går efter mit sidste lægebesøg ordene: Eksemplarisk. Har haft en ret så fornuftig graviditet, hvor det værste har været min lænd, men er nu på min 6 ugers ferie før min barsel starter, så det er SÅ lidt, jeg mærker til den - og da jeg er en plus pige med noget til gården og gade (Og måske endda også til 1. og 2. sal
) ja, så siger min vægt +7-8 kg for tiden, så det er også skønt! (Og det er så her, at hybris viser sit grimme ansigt, og jeg om 3 uger har taget 20 kg på oveni 
)
Jeg mødtes i dag med Kofoed. herindefra, da vi begge skulle til et marked - og hvem siger lige nej til at få sat en stemme og et ansigt (IRL) på én man skriver med herinde? Og det var bare SÅ hyggeligt.
Med mudder i skoene stod vi i en lille halv time i svag støvregn og spiste spanske rør med soft ice (Ja selvfølgelig spiste vi ikke i en ½ time, selvom det nu smager så godt, sådan noget forbandet friturestegt dej!
) Og da vi har termin samme dag, tog min kæreste lige et mavebillede her på dagen før dagen vi går ind i 33. uge. Mig som peberkværnen til venstre med en lille dreng og hende til højre som saltkværnen med en bette pige - så kan man jo selv bedømme om man kan se forskel på om det er han- eller hunkøn, man venter sig
Og for filan hvor er hun rar; der er ikke et ondt ben i hende. Dejligt at møde dig, søde søde Kofoed. 
Og må jeg så høre: Hvordan går det med dig og maven? 
/Mette - tyk på den fede måde! WOOP WOOP! 
åååh! To af mine yndlings baby.dk-damer på én gang! Det er næsten mere, end jeg kan klare! For at være ærlig blev jeg faktisk lidt rørt over jeres billede, da jeg så det første gang fra mobilen på camping i dag

Men har også et hormonflip i dag. Høhø.
I ser fantastiske ud, virkelig! Og hvor er jeg misundelig, jeg ville vildt gerne møde jer

Her går det godt. Synes hun har været lidt stille de sidste 2-3 dage, men jeg har mærket hende, og hun gik bananas i dag, da jeg drak/spiste slushice, så hun lever da