Update på mave + bonus mavebillede. (I dag med Kofoed.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.206 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

MaybeBaby

Ja,  jeg kunne godt tænke mig at høre lidt til, hvordan alle har det pt med jeres graviditet og må man ikke se det nyeste mavebillede?

Min graviditet fik i går efter mit sidste lægebesøg ordene: Eksemplarisk. Har haft en ret så fornuftig graviditet, hvor det værste har været min lænd, men er nu på min 6 ugers ferie før min barsel starter, så det er SÅ lidt, jeg mærker til den - og da jeg er en plus pige med noget til gården og gade (Og måske endda også til 1. og 2. sal) ja, så siger min vægt +7-8 kg for tiden, så det er også skønt! (Og det er så her, at hybris viser sit grimme ansigt, og jeg om 3 uger har taget 20 kg på oveni )

Jeg mødtes i dag med Kofoed. herindefra, da vi begge skulle til et marked - og hvem siger lige nej til at få sat en stemme og et ansigt (IRL) på én man skriver med herinde? Og det var bare SÅ hyggeligt.  

Med mudder i skoene stod vi i en lille halv time i svag støvregn og spiste spanske rør med soft ice (Ja selvfølgelig spiste vi ikke i en ½ time, selvom det nu smager så godt, sådan noget forbandet friturestegt dej! ) Og da vi har termin samme dag, tog min kæreste lige et mavebillede her på dagen før dagen vi går ind i 33. uge. Mig som peberkværnen til venstre med en lille dreng og hende til højre som saltkværnen med en bette pige - så kan man jo selv bedømme om man kan se forskel på om det er han- eller hunkøn, man venter sig Og for filan hvor er hun rar; der er ikke et ondt ben i hende. Dejligt at møde dig, søde søde Kofoed.

Og må jeg så høre: Hvordan går det med dig og maven?

/Mette - tyk på den fede måde! WOOP WOOP!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Mira0911

GUD hvor er det nogle dejlige maver I har... I er nok til Vorbasse marked? 

Uh her går det skam fint... Dog bøvler jeg stadig med forskellige gener... 

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

GUD hvor er det nogle dejlige maver I har... I er nok til Vorbasse marked? 

Uh her går det skam fint... Dog bøvler jeg stadig med forskellige gener... 

Ih, så skulle du da have været med, hvis du kender til det! så havde det været 3 skønne maver jo!

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Ih, så skulle du da have været med, hvis du kender til det! så havde det været 3 skønne maver jo!

Jeg har aldrig været til Vorbasse marked... Bor liiiige et stykke derfra... Bor i Midtjylland...  Ja det kunne helt sikkert have været rigtig hyggeligt... 

Anmeld

23. juli 2011

TbCp

Arrhhmen hvor er i fine

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Jeg har aldrig været til Vorbasse marked... Bor liiiige et stykke derfra... Bor i Midtjylland...  Ja det kunne helt sikkert have været rigtig hyggeligt... 

Vi bor i Vestjylland  

Anmeld

23. juli 2011

Kofoed.

Jahhh, du er sgu skøn Skal helt sikkert mødes igen, hvor man evt kan sidde ned, så maverne ikke bliver et problem (selvom vi nok mister dem inden).

Har går det da Venter i spændning på mit sidste lægebesøg, men eksemplarisk bliver den nok næppe kaldt

Og vægten står næppe stille, blev sidst vejet for to uger siden og der sagde den +16 og tør ikke hoppe op på den mere.

Mudder i skoene, JA TAK, venter på kæresten kommer med et fodbad

Vi er tykke og smukke (+/- mine giga kinder)...

Anmeld

23. juli 2011

MaybeBaby

TbCp skriver:

Arrhhmen hvor er i fine

Mange tak - men du glemte noget vigtigt: Hvordan går det med dig og maven

Anmeld

23. juli 2011

Janni.

Fine maver i har  Hmm i må have gået andre veje end jeg, jeg så ellers mange flotte gravide maver, men ikke disse to på billedet 

Anmeld

23. juli 2011

Jonna1979

Jeg har også været der alle tre dage men nu har sidsen over andet mig jeg har også været sent hjemme med et par aftner i ølteltet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.