Beslutningen er (næsten) taget :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Maalene

Eeej, hvor kan jeg godt forstå dig - håber kæresten bliver overtalt, så I kan få en hjemmefødsel

Ønskede virkelig også en hjemmefødsel, kunne bare mærke, at det var det helt rigtige for mig, men kæresten er ALT for bange for, at noget går galt, og hvis han ikke er tryg ved det, så duer det bare ikke... Så jeg har desværre måtte skyde en hvid pil efter en hjemmefødsel (i denne omgang) - og håber på, at det kan lykkes næste gang

Så vil lige sige jeg hepper på dig og krydser AAAALT hvad jeg kan for, at det lykkes dig at få overtalt manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Wimmie

Maalene skriver:

Eeej, hvor kan jeg godt forstå dig - håber kæresten bliver overtalt, så I kan få en hjemmefødsel

Ønskede virkelig også en hjemmefødsel, kunne bare mærke, at det var det helt rigtige for mig, men kæresten er ALT for bange for, at noget går galt, og hvis han ikke er tryg ved det, så duer det bare ikke... Så jeg har desværre måtte skyde en hvid pil efter en hjemmefødsel (i denne omgang) - og håber på, at det kan lykkes næste gang

Så vil lige sige jeg hepper på dig og krydser AAAALT hvad jeg kan for, at det lykkes dig at få overtalt manden

Det tror jeg godt jeg kan - han har sagt at hvis han bare kan få information om at det er mindst lige så sikkert at føde i hjemmet som på sygehuset, så vil han gerne gå med til det... men han skal vænne sig til tanken

Kunne godt forestille mig at han vil være nervøs for at fortælle folk det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.