MariaE skriver:
Både og, for rejsen er mega lang og kan være ret hård for en gravid så langt henne.
På den anden side hvis du har det godt er det bare med at komme afsted synes jeg, og jo alle rejser kan fås med afbestillingsforsikring, så får i jo en del af rejsens penge retur i hvert fald hvis i fortryder.
Men Ja, Singapore er et øh...ret specielt sted, en østat for sig selv, med en by, en ø, et land og det er egentligt en stor beton jungle. Forstået på den måde at næsten hele øen er betonbyggeri, forretninger og hoteller, og så ikke ret meget andet. Man går meget rundt i byen for at se på de få ting der er.
Men tager i afsted kan jeg anbefale Night Zoo og f.eks Duck Tours, begge ting man kører rundt i, dvs man kan også gå lidt i night zoo,men toget kører en rundt:-)Orchard road er deres store shoppinggade, med både billige og dyre forretninger, og f.eks manicure til 100 kr.-)
Det er også kun fordi vores ven skal være der og det ligger 1½ time i fly fra Thailand, så der vil vi forbi også, hvis det kan lade sig gøre (en stor drøm for mig).... Super skønt du lige kom med gode fif til hvad med kan fortage sig i Singapore - TAK!!!