Ville I rejse til Singapore?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.955 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

CmarianN

Vi har en kammerat der flytter til Singapore et år. Vi vil derfor gerne besøge ham i efteråret.

Det bliver et sted i mellem min 25-30 graviditets uge.

Ligenu har jeg det jo strålende og kan ikke se det skulle blive et problem, men min krop ændre sig jo også radikalt de næste 10 uger.

Jeg blev lidt skræmt, da jeg læste om kvinden som i 29. uge fødte sin søn for tidligt på en ferie i Tyrkiet - hun kunne ikke få lov til at tage sønnen med hjem, for eftersom han var født dernede, var han per automatik Tyrkisk statsborger

VILLE I REJSE SÅ LANGT VÆK PÅ DÉT TIDSPUNKT I GRAVIDITETEN (altså mellem 25. og 30. uge)???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Lisbeth85

Jeg var i Tyrkiet i uge 27 sidste år, og jeg var HELT rolig hele rejsen igennem - men tjek lige med flyselskabet, om det er ok at rejse i uge 30. Men de har en maxgrænse, som hedder uge 28. Det var det i hvert fald da jeg undersøgte det sidste år.

Men af sted med dig, og nyd en sidste rejse alene, inden det hedder bleskift, gylp og søvnmangel - OG selvfølgelig også ægte kærlighed, varme og lykke

Anmeld

23. juli 2011

CmarianN

Lisbeth85 skriver:

Jeg var i Tyrkiet i uge 27 sidste år, og jeg var HELT rolig hele rejsen igennem - men tjek lige med flyselskabet, om det er ok at rejse i uge 30. Men de har en maxgrænse, som hedder uge 28. Det var det i hvert fald da jeg undersøgte det sidste år.

Men af sted med dig, og nyd en sidste rejse alene, inden det hedder bleskift, gylp og søvnmangel - OG selvfølgelig også ægte kærlighed, varme og lykke

Lige de steder jeg har undersøgt indtil nu, der kan man rejse endten frem til 34. uge eller helt frem til 36. uge faktisk.... Så det burde ku gå

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth85

CmarianN skriver:

Lige de steder jeg har undersøgt indtil nu, der kan man rejse endten frem til 34. uge eller helt frem til 36. uge faktisk.... Så det burde ku gå

WOW - det er sgu sent! Jamen så tæt på terminen ville jeg måske blive hjemme. En måned inden i hvert fald man kan aldrig vide med de bebser derinde jo ... Men du kan jo mærke hvordan du har det, og om du er klar på det til den tid.

Anmeld

23. juli 2011

CmarianN

Lisbeth85 skriver:

WOW - det er sgu sent! Jamen så tæt på terminen ville jeg måske blive hjemme. En måned inden i hvert fald man kan aldrig vide med de bebser derinde jo ... Men du kan jo mærke hvordan du har det, og om du er klar på det til den tid.

Altså jeg vil heller ikke rejse senere end midt november.... Men vi skal snart købe flybilletterne, ellers koster de 8-9.000 kr.  Man kan vel bestille med afbestilling på?

Anmeld

23. juli 2011

Mettefpigen

Er det din første graviditet??... Nu er alle graviditeter jo forskellige, men jeg er i uge 32 nu og der er sket meget de sidste 10 uger.... Jeg har ikk så meget energi, blir meget hurtig træt.. Sover også til middag engang imellem  Er rigtig tit sulten... Personligt ville jeg ikk selv gøre det, men det er så også mere fordi jeg ikk har energi til det...

Men hvis du selv føler du har energi og er "total" frisk til det så skal du bare gøre det.. Bare husk at slappe af engang imellem, du er jo en del længere henne end du er nu...

Anmeld

23. juli 2011

CmarianN

Mettefpigen skriver:

Er det din første graviditet??... Nu er alle graviditeter jo forskellige, men jeg er i uge 32 nu og der er sket meget de sidste 10 uger.... Jeg har ikk så meget energi, blir meget hurtig træt.. Sover også til middag engang imellem  Er rigtig tit sulten... Personligt ville jeg ikk selv gøre det, men det er så også mere fordi jeg ikk har energi til det...

Men hvis du selv føler du har energi og er "total" frisk til det så skal du bare gøre det.. Bare husk at slappe af engang imellem, du er jo en del længere henne end du er nu...

Ja det er min første graviditet

Heldigvis er det jo ferie, så kan bare tage det i eget tempo, tænker jeg

Anmeld

23. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CmarianN skriver:

Altså jeg vil heller ikke rejse senere end midt november.... Men vi skal snart købe flybilletterne, ellers koster de 8-9.000 kr.  Man kan vel bestille med afbestilling på?

Jeg ville rejse, og så sørge for mulighed for afbestilling i tilfælde af at du alligevel ikke kan komme afsted. 

Anmeld

23. juli 2011

Fenja09

Personligt nej - jeg ville aldrig rejse så langt væk og slet ikke som førstegangsgravid. Men det er jo selvfølgelig op til dig selv at vurdere

/Fenja

Anmeld

23. juli 2011

Madam Blå

Skal man vaccineres? For nogle vacciner må man ikke få, når man er gravid..

Jeg tror, at jeg ville tage afsted, hvis jeg havde en god afbestillingsforsikring. Man kan ikke sige, hvordan kroppen ændrer sig. Er i uge 25 nu, og er helt vildt træt og har virkelig ondt i maven og lænden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.