Hallo isbil!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Barbamama

Jeg hører lyden af hjemis-klokken og bliver meget hurtigt enig med Carla om at vi skal have IS!!! Vi skynder os at stjæle fars dankort (hvilket ikke er så sjovt som det lyder når nu vi har fællesøkonomi ) og så løber vi derud. Vi står og kigger på alle de dejlige is vi kan vælge imellem bag på bilen og er lige ved at finde ud af hvilken en det skal være. Jeg undrer mig lidt over at manden ikke kommer ud af bilen, men det regner virkelig meget, så jeg tænker han lige giver mig lidt betænkningstid. Og lige pludselig.... kører han!!!!  

Jeg var smadret af grin!!! Han havde ikke set os! Nå.... Jamen så måtte vi jo gå ind igen. Uden is! Så sagde jeg til Carla: Eeej DUMME isbil! Så kørte den bare!!! Helt ærligt!!!

Så rendte Carla rundt og sagde HELT ÆRLIGT!!! Fræk isbil!!! Kører bare!

Så kom hun hen til mig og kiggede meget alvorligt på mig, nussede mig på kinden, gav mig en krammer og sagde: Glad igen mor???

Så blev jeg altså rørt til tårer. Min datter står og trøster MIG over at vi ikke kan få is!  Hun er dejlig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

h_bernie

Øv han ikke havde set jer....lidt vildt egentlig. August var flippet totalt ud. Dejligt I kunne grine lidt af det.

Anmeld

22. juli 2011

AnneBJ

Hvor er hun bare sød!! Det var da godt han kørte fremad, tænk hvis det havde været "farligt" for jer, at han ikke havde set Jer... Tossede ismand!

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

h_bernie skriver:

Øv han ikke havde set jer....lidt vildt egentlig. August var flippet totalt ud. Dejligt I kunne grine lidt af det.

Ja jeg var også ret imponeret over hende. Ha ha ha

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Hvor er hun bare sød!! Det var da godt han kørte fremad, tænk hvis det havde været "farligt" for jer, at han ikke havde set Jer... Tossede ismand!

Ja det tænkte jeg også lige bagefter. Næste gang må jeg vifte lidt mere med armene!

Anmeld

22. juli 2011

<3

Sikken en tumpe!! Og godt han ikke bakkede!

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Sikken en tumpe!! Og godt han ikke bakkede!

Ja!!!!

Anmeld

22. juli 2011

sarahb

hun er så dælens dejlig!!!!!
Hun skal vist ha en stoooor is i morgen!!!

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

hun er så dælens dejlig!!!!!
Hun skal vist ha en stoooor is i morgen!!!

Eller også skal vi vidst holde ispause. Jeg er en af de mødre der giver datteren samme is som jeg selv får. Hun skal da ikke have en lille pind-is når jeg æder en vaffel. Det resulterede så i i går at hun gav mig isen da hun havde spist det halve for hun kunne ikke spise det hele. Se det er en win win situation!!

Anmeld

22. juli 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Eller også skal vi vidst holde ispause. Jeg er en af de mødre der giver datteren samme is som jeg selv får. Hun skal da ikke have en lille pind-is når jeg æder en vaffel. Det resulterede så i i går at hun gav mig isen da hun havde spist det halve for hun kunne ikke spise det hele. Se det er en win win situation!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.