Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor øv bøv... Så smuttede I da bare lige på tanken efter is så?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Ej hvor øv bøv... Så smuttede I da bare lige på tanken efter is så?
Nix vi gik bare ind igen. Så måtte vi jo lege med Carlas plastik-is
TbCp skriver: Hahahahaha godt det ikke skete her!!! Prøv lige at tage is fra en gravid!!!! Men hvor er hun sød, Carla!!!
Hahahahaha godt det ikke skete her!!! Prøv lige at tage is fra en gravid!!!! Men hvor er hun sød, Carla!!!
Ja det ville være uhyggeligt!!!
Og ja hun er bare dejlig!
michella80 skriver: Jeg hører lyden af hjemis-klokken og bliver meget hurtigt enig med Carla om at vi skal have IS!!! Vi skynder os at stjæle fars dankort (hvilket ikke er så sjovt som det lyder når nu vi har fællesøkonomi ) og så løber vi derud. Vi står og kigger på alle de dejlige is vi kan vælge imellem bag på bilen og er lige ved at finde ud af hvilken en det skal være. Jeg undrer mig lidt over at manden ikke kommer ud af bilen, men det regner virkelig meget, så jeg tænker han lige giver mig lidt betænkningstid. Og lige pludselig.... kører han!!!! Jeg var smadret af grin!!! Han havde ikke set os! Nå.... Jamen så måtte vi jo gå ind igen. Uden is! Så sagde jeg til Carla: Eeej DUMME isbil! Så kørte den bare!!! Helt ærligt!!! Så rendte Carla rundt og sagde HELT ÆRLIGT!!! Fræk isbil!!! Kører bare! Så kom hun hen til mig og kiggede meget alvorligt på mig, nussede mig på kinden, gav mig en krammer og sagde: Glad igen mor??? Så blev jeg altså rørt til tårer. Min datter står og trøster MIG over at vi ikke kan få is! Hun er dejlig!!!
Jeg hører lyden af hjemis-klokken og bliver meget hurtigt enig med Carla om at vi skal have IS!!! Vi skynder os at stjæle fars dankort (hvilket ikke er så sjovt som det lyder når nu vi har fællesøkonomi ) og så løber vi derud. Vi står og kigger på alle de dejlige is vi kan vælge imellem bag på bilen og er lige ved at finde ud af hvilken en det skal være. Jeg undrer mig lidt over at manden ikke kommer ud af bilen, men det regner virkelig meget, så jeg tænker han lige giver mig lidt betænkningstid. Og lige pludselig.... kører han!!!!
Jeg var smadret af grin!!! Han havde ikke set os! Nå.... Jamen så måtte vi jo gå ind igen. Uden is! Så sagde jeg til Carla: Eeej DUMME isbil! Så kørte den bare!!! Helt ærligt!!!
Så rendte Carla rundt og sagde HELT ÆRLIGT!!! Fræk isbil!!! Kører bare!
Så kom hun hen til mig og kiggede meget alvorligt på mig, nussede mig på kinden, gav mig en krammer og sagde: Glad igen mor???
Så blev jeg altså rørt til tårer. Min datter står og trøster MIG over at vi ikke kan få is! Hun er dejlig!!!
Ja det var en fræk isbil.
Hvor er hun da bare skøn
lion skriver: Ja det var en fræk isbil. Hvor er hun da bare skøn
Ja det må man nok sige!!!!
Haha hvor godt :p kan lige se det for mig
Vingummien skriver: Haha hvor godt :p kan lige se det for mig
Det var altså bare så sjovt og komisk at jeg ikke kunne lade være med at grine. Og jeg var glad for at Carla ikke blev ked af det
michella80 skriver: Det var altså bare så sjovt og komisk at jeg ikke kunne lade være med at grine. Og jeg var glad for at Carla ikke blev ked af det
Ja heldigvis for det
Vingummien skriver: Ja heldigvis for det
Ja nu har hun hidset sig op over alt andet, men det flippede hun heldigvis ikke ud over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128