Skejby eller Randers sygehus?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

HeidiØ

WiitrioeN skriver:

silkeborg har vist ikke længer føde afd. mener de bliver kørt til viborg??

Nej, det kan da godt være den er lukket - Viborg har jeg super dårlig erfaring med, så der blir det ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

4xGreve

HeidiØ skriver:

Nej, det kan da godt være den er lukket - Viborg har jeg super dårlig erfaring med, så der blir det ikke!

er det rigtigt? hvad har du oplevet med viborg? dem har vi ellers altid været glade for...

Anmeld

25. juli 2011

HeidiØ

Majbriteriksen skriver:

Jeg har fået begge mine drenge i Randers. Vi hører normalt til Aalborg, men havde hørt så godt om Randers at vi valgte der. Det er et fantastisk patienthotel der, dejlig lyse rum med god plads, utroligt sødt personale og skøn mad. Og det bedste er at manden må sove der mod betaling. Jeg har været så glad for det at min veninde skal føde der til sep. Hun er blevet præget noget af mig

Vi var indlagt der i 14 dage med den ældste og min kæreste fik de samme oplevelser som jeg. Han var der jo hele tiden sammen med mig.

Kan ikke udtale mig om Skejby, har aldrig været der. Ved heller ikke om reglerne er ændret siden jeg fik den yngste. Det må du kunne se på deres hjemmeside

Ej, dét var en GOD historie!! Det er jeg rigtig glad for. Tror nok det blir Randers - er du vimmer det er også forvirrende, men der er alligevel et hvis pres når man lige sådan vælger at flytte fra den ene landsdel til den anden i uge 36 - haha!

Fedt I kommer oppe fra Aalborg af - så må Randers være et dejligt sted.

Anmeld

25. juli 2011

HeidiØ

WiitrioeN skriver:

er det rigtigt? hvad har du oplevet med viborg? dem har vi ellers altid været glade for...

Altså faktisk har det intet med fødeafd. at gøre - men min morfar var indlagt med kræft i 2009 deroppe.. han døde desværre pga. lægefejl! Det står nærmest sort på hvidt i de journaler han har! Så det er hele familien self. rigtig kede af .. derfor kunne jeg ikke tænke mig at være deroppe!

Men altså, har som sagt intet med fødeafd. at gøre!

Anmeld

25. juli 2011

Majbriteriksen

HeidiØ skriver:

Ej, dét var en GOD historie!! Det er jeg rigtig glad for. Tror nok det blir Randers - er du vimmer det er også forvirrende, men der er alligevel et hvis pres når man lige sådan vælger at flytte fra den ene landsdel til den anden i uge 36 - haha!

Fedt I kommer oppe fra Aalborg af - så må Randers være et dejligt sted.

Ja det er ikke så sjovt at flytte når man er så langt henne. Håber du bliver glad for det valg du tager.

jeg blev overflyttet fra Aalborg til randers da jeg var i uge 33 ca. Og da vandet gik i uge 34 ringede vi til Randers fødegang. De vidste ikke noget om overflytningen Men kom bare, sagde jordemoderen og de skaffede papirene da vi kørte ind til dem.

Kan se du har termin i sep. Det kan være at vi ses på fødegangen så. Min veninde har spurgt om jeg vil med til fødslen og hun har termin d. 14 sep.

Anmeld

25. juli 2011

4xGreve

HeidiØ skriver:

Altså faktisk har det intet med fødeafd. at gøre - men min morfar var indlagt med kræft i 2009 deroppe.. han døde desværre pga. lægefejl! Det står nærmest sort på hvidt i de journaler han har! Så det er hele familien self. rigtig kede af .. derfor kunne jeg ikke tænke mig at være deroppe!

Men altså, har som sagt intet med fødeafd. at gøre!

ja okay det var rigtig uheldigt...

Anmeld

25. juli 2011

2babygirls

HeidiØ skriver:

Hehe jo de har  .. som det eneste!  .. hvor bor du hvis jeg må spørge? Hehe..

Jeg har lige haft talt med Skejby! De var bange for det ikke kunne lade sig gøre, fordi jeg høre til Randers normalt åbenbart. Men jeg ku altid sende en mail til JMlederen derude, så det har jeg gjort. Men det ender nok med Randers!

Jeg bor i Løgten (skødstrup postnr)

fingre for at de vil have dig!!!

Anmeld

25. juli 2011

Stéphanie

HeidiØ skriver:

Hej alle

Nu har vi endelig fundet et dejligt sted at bo, og vi tager det store skridt NU og flytter fra Hedehusene ved Roskilde og til en lille by lige mellem Århus og Randers

Dvs. jeg skal skifte sygehus - er i tvivl om jeg skal vælge Skejby sygehus eller Randers sygehus! Nogle erfaringer med disse?!

PFT - Heidi

Jeg fødte på Randers sygehus for 4 år siden, og havde bare en kanon oplevelse! Hele vejen igennem. Jeg var indlagt på barselsgangen i 2½døgn og min mand fik lov til at sove hos os, og være der konstant.

Så her er jeg klart fortaler for Randers

Held og lykke med det hele

Anmeld

25. juli 2011

HeidiØ

Majbriteriksen skriver:

Ja det er ikke så sjovt at flytte når man er så langt henne. Håber du bliver glad for det valg du tager.

jeg blev overflyttet fra Aalborg til randers da jeg var i uge 33 ca. Og da vandet gik i uge 34 ringede vi til Randers fødegang. De vidste ikke noget om overflytningen Men kom bare, sagde jordemoderen og de skaffede papirene da vi kørte ind til dem.

Kan se du har termin i sep. Det kan være at vi ses på fødegangen så. Min veninde har spurgt om jeg vil med til fødslen og hun har termin d. 14 sep.

Der er lige kommet et par ekstra fortalere for Randers i den her tråd, så det er dejligt at se

Hold da op, ja så skulle det også gå stærkt lige pludselig. Fedt de er så professionelle..

Hehe ja, det kan meget nemt være. Jeg har termin d. 10/9, så det er tæt på din venindes

Anmeld

25. juli 2011

HeidiØ

Tina&Martin skriver:

Jeg bor i Løgten (skødstrup postnr)

fingre for at de vil have dig!!!

Ej, det er også et dejligt sted  .. kender det godt lidt.

Og mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.