Skejby eller Randers sygehus?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

lhn89

Jeg kommer selv fra Randers, men bor nu i Aarhus.

Jeg fødte på Skejby. De var super søde og gjorde det virkelig til en fantastisk oplevelse! Så hvis jeg var dig, ville jeg klart vælge Skejby!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

4xGreve

HeidiØ skriver:

Hej alle

Nu har vi endelig fundet et dejligt sted at bo, og vi tager det store skridt NU og flytter fra Hedehusene ved Roskilde og til en lille by lige mellem Århus og Randers

Dvs. jeg skal skifte sygehus - er i tvivl om jeg skal vælge Skejby sygehus eller Randers sygehus! Nogle erfaringer med disse?!

PFT - Heidi

Tror ikke du selv kan vælge skejby sygehus men man kan self. anmode om det men der skal være en bestemt grund eller tilknytning der gør man får skejby...

Randers er jeg personligt ikke glad for og kan på ingen måder anbefalde Randers men dog har jeg selv valgt endnu ikke at skifte sygehus, da det er tættest på os... dog har randers det mest perfekte patient hotel med noget dejligt personale...

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

WiitrioeN skriver:

Tror ikke du selv kan vælge skejby sygehus men man kan self. anmode om det men der skal være en bestemt grund eller tilknytning der gør man får skejby...

Randers er jeg personligt ikke glad for og kan på ingen måder anbefalde Randers men dog har jeg selv valgt endnu ikke at skifte sygehus, da det er tættest på os... dog har randers det mest perfekte patient hotel med noget dejligt personale...

Prøvede lige at søge lidt på google, så det tror jeg da måske du har ret i! Det var da ærgeligt, vil rigtig gerne føde på Skejby. Men jeg prøver at ringe til dem

Har heldigvis hørt flest positive om Randers, så det blir da nok der - skal jo heller ikke ha alt for langt, det næste alternativ er nok Silkeborg egentlig.. Nå, jeg må ta mig en ringerunde imorgen. Skal også ha fundet ud af hvordan man egentlig gør. Tak for råddet

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

lhn89 skriver:

Jeg kommer selv fra Randers, men bor nu i Aarhus.

Jeg fødte på Skejby. De var super søde og gjorde det virkelig til en fantastisk oplevelse! Så hvis jeg var dig, ville jeg klart vælge Skejby!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Ih, vil også helst på Skejby! .. men er lige blevet gjort opmærksom på at det kan man nok bare ikke lige sådan.. så det bliver nok Randers alligevel!

Anmeld

24. juli 2011

_-Kathrine-_

Er selv fra Randers og har KUN haft dårlige erfaringer med Randers... Bor nu I Århus, så derfor kom jeg heldigvis til at føde på Skejby Kun positive ting at sige fra vi kom til vi gik hjem igen

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

_-Kathrine-_ skriver:

Er selv fra Randers og har KUN haft dårlige erfaringer med Randers... Bor nu I Århus, så derfor kom jeg heldigvis til at føde på Skejby Kun positive ting at sige fra vi kom til vi gik hjem igen

Nå, øv  .. men det må jeg jo bare ta med hvis ikke jeg kan få lov at være på Skejby.. Eller håber på jeg får bedre erfaringer med det. Men der er jo altid for- og imod taler for alt!

Anmeld

25. juli 2011

2babygirls

HeidiØ skriver:

Hej alle

Nu har vi endelig fundet et dejligt sted at bo, og vi tager det store skridt NU og flytter fra Hedehusene ved Roskilde og til en lille by lige mellem Århus og Randers

Dvs. jeg skal skifte sygehus - er i tvivl om jeg skal vælge Skejby sygehus eller Randers sygehus! Nogle erfaringer med disse?!

PFT - Heidi

Må man spørge hvilken by?? ville klart fortrække skejby, da det jo er et fantastisk sygehus man mange kompetente medarbejder, og så fødte jeg der selv.

Anmeld

25. juli 2011

2babygirls

HeidiØ skriver:

Ih, vil også helst på Skejby! .. men er lige blevet gjort opmærksom på at det kan man nok bare ikke lige sådan.. så det bliver nok Randers alligevel!

Der er frit sygehus valg, så du kan sikkert godt få lov at vælge skejby.
Har også hørt en masse negativt om Randers, og flyttede selv fra byen da jeg var 30 uger henne, og var så inde på skejby og skifte over til dem.
Patienthotellet er lækkert, dog synes kræsne mig ikke om maden hæ hæ.
Faderen kan overnatte til 250kr pr døgn.

Anmeld

25. juli 2011

Lucas og Mathilde <3

HeidiØ skriver:

Hej alle

PFT - Heidi

jeg fødte mit andet barn på randers sygehus sidste år, og jeg må sige at jeg var rigtig glad for det, de var super søde, hjælpsomme osv jeg fødte godt nok ambulant, og tog hjem tre timer efter fødslen, men jeg havde intet at klage over, deres føde stuer var dejlig store osv jeg synes kun godt om det.

Anmeld

25. juli 2011

HeidiØ

Tina&Martin skriver:

Der er frit sygehus valg, så du kan sikkert godt få lov at vælge skejby.
Har også hørt en masse negativt om Randers, og flyttede selv fra byen da jeg var 30 uger henne, og var så inde på skejby og skifte over til dem.
Patienthotellet er lækkert, dog synes kræsne mig ikke om maden hæ hæ.
Faderen kan overnatte til 250kr pr døgn.

Ja, det må du da gerne spørge om  .. den hedder Voldum, nærmest ingen by, postnummeret høre under Hadsten!

Ej, hvor dejligt du fik lov at skifte derover - jeg ringer til dem og høre ad idag! Ringer bare til til reception, så havner jeg vel i den rigtige ende på et tidspunkt! Haha!

Og dejligt at høre patienthotellet også er godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.