Skejby eller Randers sygehus?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Dot D

HeidiØ skriver:

Okay ja!  .. men det lyder som om de er ret fleksible derinde

Det har de været for os... Der er også et rigtigt dejligt patienthotel, der har vi også været

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

HeidiØ

Dot D skriver:

Det har de været for os... Der er også et rigtigt dejligt patienthotel, der har vi også været

okay  .. godt at høre! Det er svært at vælge synes jeg

Anmeld

22. juli 2011

Dot D

HeidiØ skriver:

okay  .. godt at høre! Det er svært at vælge synes jeg

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

24. juli 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Jeg fødte min datter på randers sygehus og vi boede begge over på patient hotellet i 3 dage. Jeg har intet og klage over

Vi har os været på Skejby da min datter er hjertebarn og sku ha fortaget en ballon udvidelse. Der boede vi alle 3 på patient hotellet og der er heller ingen klager ti  

Anmeld

24. juli 2011

SD

HeidiØ skriver:

Hej alle

Nu har vi endelig fundet et dejligt sted at bo, og vi tager det store skridt NU og flytter fra Hedehusene ved Roskilde og til en lille by lige mellem Århus og Randers

Dvs. jeg skal skifte sygehus - er i tvivl om jeg skal vælge Skejby sygehus eller Randers sygehus! Nogle erfaringer med disse?!

PFT - Heidi

jeg fødte i Randers. Det var en hård fødsel men på trods af komplikationerne var det en fantastisk oplvelse pga det kompetente personale.

De har et fantastisk patienthotel hvor faren (mod betaling) kan overnatte

Vil KLART anbfale Randers!!!

Anmeld

24. juli 2011

Nille-pigen

HeidiØ skriver:

Hej alle

Nu har vi endelig fundet et dejligt sted at bo, og vi tager det store skridt NU og flytter fra Hedehusene ved Roskilde og til en lille by lige mellem Århus og Randers

Dvs. jeg skal skifte sygehus - er i tvivl om jeg skal vælge Skejby sygehus eller Randers sygehus! Nogle erfaringer med disse?!

PFT - Heidi

Da min mor skulle føde min lillesøster (som er noget af en efternøgler) spurgte hun om nøgagtig det samme, og svaret var, at de på fødegangen er uddannet samme sted og er lige kompetente... så synes du skal tage en snak med dem, og så vælge det sted, hvor du føler dig i de tryggeste hænder...

Anmeld

24. juli 2011

Stjernestoev

HeidiØ skriver:

Hej alle

PFT - Heidi

Det lyder som en fantastisk plan
Skal I bo i lejlighed eller hus?

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

StineDegn skriver:

jeg fødte i Randers. Det var en hård fødsel men på trods af komplikationerne var det en fantastisk oplvelse pga det kompetente personale.

De har et fantastisk patienthotel hvor faren (mod betaling) kan overnatte

Vil KLART anbfale Randers!!!

Det lyder dejligt  .. det er altid dejligt med nogle der har haft rigtig gode oplevelser!!

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

Nille-pigen skriver:

Da min mor skulle føde min lillesøster (som er noget af en efternøgler) spurgte hun om nøgagtig det samme, og svaret var, at de på fødegangen er uddannet samme sted og er lige kompetente... så synes du skal tage en snak med dem, og så vælge det sted, hvor du føler dig i de tryggeste hænder...

Ja, det har du ret i!  .. måske rinder tiden bare lidt ud for mig. Vi flytter 4 uger før min terminsdato! Men skal se om jeg ikke kan komme til rundvisning og snak begge steder evt inden Tak for råddet

Anmeld

24. juli 2011

HeidiØ

Stjernestoev skriver:

Det lyder som en fantastisk plan
Skal I bo i lejlighed eller hus?

Ja, ik?  .. Vi har lejet et hus. Og det ligger i en lille by lige midt mellem Randers og Århus! Det blir så dejligt at komme til jylland igen, hihi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.