Til jer som har født nr 2 og flere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Thalia

Charlotte Wberg skriver:

Hehe for nogen... Min nr 2 gang tog kun 2,5 timer og det gik pænt hurtigt til stadiet med skrig og skrål... Den store var heldigvis ide og lege ved en veninde... Aftalte at de kunne sove sammen inden jeg rigtig vidste om det bar nu...

Jeg har selv haft hurtige fødsler. Nummer 2 varede i 2½ time, nummer 3 tog 40 minutter fra første ve

Det ændrer ikke på at normen er hyppigere plukveer og flere falske opstarter som flergangsfødende, ganske enkelt fordi kroppen har prøvet det før og "varmer op" i god tid. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

SaNiNa

LotteN skriver:

ihhh hvor spændende... det er også min drøm, at få en af hvert køn - men sker det ikke, så bare en sund og rask

Har aldrig haft sådan en drøm om hvilket køn det skulle værem og vil sige vi blev også pænt overraskede da vi fik af vide 2 dage i træk at det var en lille pige.

Regnede egenlig med det var en dreng selvom jeg ikke hvade nogen ide om hvade det kunne være.

Så nu shopper jeg løs igen i tøj.

Anmeld

23. juli 2011

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Har aldrig haft sådan en drøm om hvilket køn det skulle værem og vil sige vi blev også pænt overraskede da vi fik af vide 2 dage i træk at det var en lille pige.

Regnede egenlig med det var en dreng selvom jeg ikke hvade nogen ide om hvade det kunne være.

Så nu shopper jeg løs igen i tøj.

Jeg har altid godt kunne tænke mig en af hver.... og specielt efter jeg har fået en pige, så vedjeg at Philip ville blive glad for en dreng at spille fodbold med - selvom han siger han gerne vi have et sundt og raskt barn og hvis det er en pige som Lærke er han godt tilfreds, så ved jeg da det ville være prikken over iét hvis det var en dreng

ihhh hvor spædende... Skal vi ikke se nogle billeder af det du har shoppet indtil videre? men ja, det er jo det farlige ved at vide kønnet, så går man helt amok med at shoppe

Anmeld

23. juli 2011

mortilflere

nr 2 : der startede veerne kl 22.30 , jeg ligger ud med ve i 1 min , pause i 45 sek fra start til slut , det skal de ikke se som 2½ årige LOL

Farmor kom og sov ved Emil , Bonden kørte hjem lige så snart fødslen var over så han var der da Emil vågnede kl 7 , farmor skulle hjem i stalden , jeg styrt blødte vildt og var indlagt et døgn med blod % under 4 , de kom ik og så til os , men bonden hentede mig næste dag.

Nr 3: var indlagt med svangerskabs forgiftning , min mor var for at hjælpe bonden.

Nr : 4 , her stod moaren og tuede over veerne  , og hang flag op i flagstangen med 30 sek imellem , da den store har fødselsdag samme dag og jeg ville ikke føde den dag..

Min mor var der og min læge søster LOL , min søster kørte mig på syghuset da bonden var i marken LOL han kom dog hurtigt

Jeg kørte hjem 25 min efter fødslen og havde 16 til aftens mad LOL

Anmeld

23. juli 2011

SaNiNa

LotteN skriver:

Jeg har altid godt kunne tænke mig en af hver.... og specielt efter jeg har fået en pige, så vedjeg at Philip ville blive glad for en dreng at spille fodbold med - selvom han siger han gerne vi have et sundt og raskt barn og hvis det er en pige som Lærke er han godt tilfreds, så ved jeg da det ville være prikken over iét hvis det var en dreng

ihhh hvor spædende... Skal vi ikke se nogle billeder af det du har shoppet indtil videre? men ja, det er jo det farlige ved at vide kønnet, så går man helt amok med at shoppe

Det er sjovt, jeg har altid bare tænkt at jeg skulle have et sund raske barn og hvis barnet så ikke var det så fandt vi nok også ud af det. har virkelig aldrig haft en dømt, vi troede dog begge at Nicklas ville være en pige ind til vi var til scanning.

Jo du må da gerne se billeder skal ud og shoppe lidt mere i dag så tager jeg billeder af det vi har købt indtil nu når vi kommer hjem venter dog stadig på posten kommer med 2 pakker med tøj.

Det er så hyggelig at shoppe så småt tøj, og det er stort set alt for fra der er ikke meget som kan genbruges fra Nicklas.

Anmeld

23. juli 2011

SaNiNa

mortilflere skriver:

nr 2 : der startede veerne kl 22.30 , jeg ligger ud med ve i 1 min , pause i 45 sek fra start til slut , det skal de ikke se som 2½ årige LOL

Farmor kom og sov ved Emil , Bonden kørte hjem lige så snart fødslen var over så han var der da Emil vågnede kl 7 , farmor skulle hjem i stalden , jeg styrt blødte vildt og var indlagt et døgn med blod % under 4 , de kom ik og så til os , men bonden hentede mig næste dag.

Nr 3: var indlagt med svangerskabs forgiftning , min mor var for at hjælpe bonden.

Nr : 4 , her stod moaren og tuede over veerne  , og hang flag op i flagstangen med 30 sek imellem , da den store har fødselsdag samme dag og jeg ville ikke føde den dag..

Min mor var der og min læge søster LOL , min søster kørte mig på syghuset da bonden var i marken LOL han kom dog hurtigt

Jeg kørte hjem 25 min efter fødslen og havde 16 til aftens mad LOL

Nej tænker også Nicklas ikke skal se sin mor have ondt og slet ikke når han stoppe helt op og står stille når jeg har min dumme plukveer nu som bare gør ondt.

Vi er dog så heldige at hvis det skal gå stærkt så kommer han nedenunder til farmor og farfar ellers så er det min lillesøster om rigtig gerne vil have ham.

og hvis han er kommet i dp så henter farfar på vej hjem og min søster kommer og har ham.

Det jo det gode ved at bo i samme hus som farmor og farfar, og vi kan jo også bare sende ham, derned hvis det lige pludselig bliver for meget.

Anmeld

23. juli 2011

SaNiNa

Tusind tak for alle jeres svar.

Syntes det er rigtig svært at træffe den rigtige beslutning, men min søster vil rigtig gerne have Nicklas og hvis det går meget stærkt så bor farmor og farfar jo så lige nedenunder så bliver han bare sendt derned.

En ting er sikkert han skal ikke se jeg har flere smerter endnu nu, for han når han allerede reager på det nu vil han helt bestem bliver bange og det skal han ikke.

Håber ikke det ender ud i aks igen, og vi kan få lov at tage hjem efterfølgende.

Anmeld

23. juli 2011

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Det er sjovt, jeg har altid bare tænkt at jeg skulle have et sund raske barn og hvis barnet så ikke var det så fandt vi nok også ud af det. har virkelig aldrig haft en dømt, vi troede dog begge at Nicklas ville være en pige ind til vi var til scanning.

Jo du må da gerne se billeder skal ud og shoppe lidt mere i dag så tager jeg billeder af det vi har købt indtil nu når vi kommer hjem venter dog stadig på posten kommer med 2 pakker med tøj.

Det er så hyggelig at shoppe så småt tøj, og det er stort set alt for fra der er ikke meget som kan genbruges fra Nicklas.

Altså det vigtigste er selvfølgelig et sundt og raskt barn, men vil da gerne have en af hver... Sker det ikke, vil jeg ikke blive skuffet, men det er da bare en tanke jeg har

Hold da op Sanne, der bliver da godt nok lie shoppet igennem der - hun kommer da ikke til at mangle noget

Anmeld

23. juli 2011

SaNiNa

LotteN skriver:

Altså det vigtigste er selvfølgelig et sundt og raskt barn, men vil da gerne have en af hver... Sker det ikke, vil jeg ikke blive skuffet, men det er da bare en tanke jeg har

Hold da op Sanne, der bliver da godt nok lie shoppet igennem der - hun kommer da ikke til at mangle noget

Ja et sund barn er det vigtigste.

hihi mangler faktisk en masse så meget har vi stadig ikke, men det begynder at hjælpe og når efterårs varene kommer på hylderne bliver det også letter, for lige nu er det meste jo sommer tøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.