Til jer som har født nr 2 og flere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

cnmigo

Jeg fik slet ikke veer

Vandet gik om natten og sov så videre efter lidt toiletbesøg. Stod op ved 8tiden og spiste morgenmad med mand og datter, gik i seng igen. Ved 12tiden vågnede jeg og kontaktede fødegangen der mente jeg skulle komme ind.

Fik pakket diverse ting til min datter (det var en uge før tid) og så fik vi stille og roligt afleveret hende hos mine svigerforældre. Herefter tog vi på sygehuset hvor jeg så blev sat igang pga. vandet var gået og manglende veer.

Dagen efter hentede gemalen så Emma så hun kunne komme og se lillebror.

Så det gik over al forventning (y)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Ja hun skal nok komme ud på en eller andet måde, nægter bare at gå med de plukveer som allerede er begynd nu for gør fandme ondt.

Er bare så nervøs for min lille dreng hvordan han tager det hvis han se mor have lidt mere ondt endnu nu.

ej skal I have en pige denne gang, det er da så lige gået forbi mine ører - flot lotte

Jeg er sikker på det nok skl gå godt denne gang... Du er jo en sej tøs.
Har I snakket navne til bettepigen?

Anmeld

22. juli 2011

SaNiNa

LotteN skriver:

ej skal I have en pige denne gang, det er da så lige gået forbi mine ører - flot lotte

Jeg er sikker på det nok skl gå godt denne gang... Du er jo en sej tøs.
Har I snakket navne til bettepigen?

Hihi ja det må da været gået din næse forbi, vi har vist det i 3 uger nu.

Jamen vi snakker navne men vi bestemmer os ikke før hun kommer til verden lige som med Nicklas

Anmeld

22. juli 2011

NinaNymannMadsen

har dog ikk født endnu men planen er her at når jeg går i fødsel og lige inden vi skal på sygehuset ringer vi til dem der skal passe asta da de bor næsten lige ved siden af.

men nu må vi jo se planen kan nå at ændre sig endnu. hvis det bliver lige som da jeg fødte min datter kommer det til at gå nemt og hurtigt så håber da det bliver lige sådan.

Anmeld

22. juli 2011

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi ja det må da været gået din næse forbi, vi har vist det i 3 uger nu.

Jamen vi snakker navne men vi bestemmer os ikke før hun kommer til verden lige som med Nicklas

ihhh hvor spændende... det er også min drøm, at få en af hvert køn - men sker det ikke, så bare en sund og rask

Anmeld

22. juli 2011

BinaMor

min veer startede om natten. min datter blev hentet omkring kl. 9. (men det var også fordi vi skulle gøre klar til jm. finde ting frem og gøre lidt rent inden det for alvor begyndte- kunne godt havde holdt ud at have hende længere tid) jeg fødte hjemme kl 16.23

Anmeld

22. juli 2011

Lise

Hos mig gik det som jeg havde ønsket. Mine veer startede kl 4.15 tidlig morgen, min mand sendte mig på hospitalet til check kl 6 (de konkluderede at fødslen var startet, men kunne ikke sige om det var om 2 eller 12 timer), jeg kom hjem igen, Simon blev gjort klar og kom i vuggestue stille og roligt mens jeg lå på sofa og tog tid på veer til Go' Morgen DK, og bagefter tog vi på hospitalet, hvor Casper kom til verden ved middagstid. Vi fik tante til at hente Simon i vugger, da vi skulle overnatte på hospitalet pga. småkomplikationer

Anmeld

22. juli 2011

sarahb

Jeg fik veer da isaac sov. Da de tog fat bar min mand ham op til svigermekaniken da de bor lige ved siden a og så tog vi på hospitalet. 1.5 Time senere var lillebror født og 4.5 Time ialt så var vi hjemme. Vi jokede lidt med at isaac slet ikk ville ha opdaget vi var væk nu hvor han lå og sov

Anmeld

22. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ved min anden fødsel sov vores datter fra det hele - jeg fødte hjemme, og det var om natten.

Ved min tredje fødsel, som også foregik hjemme, fik vi et par venner til at hente vores søn på 14 mdr. i dagplejen, og så overnattede han hos dem - jeg fødte kl. 18. Vores datter var hjemme, mens jeg fødte, og hende tog min mor sig af.

Både anden og tredje gang havde jeg en god fornemmelse af, at der snart skete noget, så vi kunne træffe aftaler med andre uden at skabe panik - anden gang var det så unødvendigt, fordi fødslen belejligt nok skete om natten.

Anmeld

22. juli 2011

Charlotte Wberg

Thalia skriver:

Jeg tænker at børnene ikke skal afleveres før man er sikker på at man rent faktisk er i fødsel. Selvfølgelig skal de ikke opelve mor med voldsmerter, men typisk kan man jo godt holde de første timer ud uden at skrige og bide i puder.

Selvom det godt kan gå hurtigere 2. gang, er det også meget normalt at man har op til flere falske opstarter som flergangsfødende, og jeg synes det er synd og forvirrende for de ældre søskende hvis de sendes afsted for tidligt og der så alligevel ikke kommer en baby.

Hehe for nogen... Min nr 2 gang tog kun 2,5 timer og det gik pænt hurtigt til stadiet med skrig og skrål... Den store var heldigvis ide og lege ved en veninde... Aftalte at de kunne sove sammen inden jeg rigtig vidste om det bar nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.