Til jer som har født nr 2 og flere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
28 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

SaNiNa

Hvordan gjore i da i begynde at få veer?

Blev det/de andre børn så hentet med det sammen eller hvordan?

Jeg er ikke sikker på jeg syntes Nicklas skal ses sin mor have veer og slet ikke hvis det tager lige så hårdt på mig som sidste gang. Bare nu hvor jeg har nogle kræftige plukveer reagere han lidt på det. Det skal lige siges det kun er mor som dur lige fortiden når jeg er der, han hænger utrolig mig på mig. og han er i et forfædelig humør hele tiden (tror han kan mærke at mor ikke er helt på toppen, og har ondt.

Hvordan gør vi det lige bedst med ham, og hvad gjore i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Nalle

Mit vand gik kl 16:20 ca, der var vi på vej for at hente vores datter da vandet gik, fik kraftige veer lige efter, så vi skyndte os ind på sygehuset, bedstefar hentede victoria, da mormor skulle med til fødslen, 5 timer efter havde jeg født

Anmeld

22. juli 2011

helle85

jeg fik veer med nr 2 omkring kl 3 om natten og så ringede jeg til min storer bror da det var ham der skulle kører os, også tog han svigermor med på vejen som kom og passede lucas imens.

Anmeld

22. juli 2011

Diana...

Her gik vandet først så vi var på hospitalet, Claus kørte Lucas afsted om kom til bage og vupti så kom Nadia  

Ihh jeg vil også føde igen 

Anmeld

22. juli 2011

SaNiNa

Diana... skriver:

Her gik vandet først så vi var på hospitalet, Claus kørte Lucas afsted om kom til bage og vupti så kom Nadia  

Ihh jeg vil også føde igen 

Vil ikke lige frem sige jeg glæder mig til fødslen er så bange for den bliver som sidste. men denne her gang kan jeg jo bare sige stop og så er vi kørt til et ks.

M

Anmeld

22. juli 2011

Diana...

Sanne og Nicklas skriver:

Vil ikke lige frem sige jeg glæder mig til fødslen er så bange for den bliver som sidste. men denne her gang kan jeg jo bare sige stop og så er vi kørt til et ks.

M

Ja du havde jo heller ikke det bedste forløb første gang. Det skal nok gå sanne. 

Anmeld

22. juli 2011

SaNiNa

Diana... skriver:

Ja du havde jo heller ikke det bedste forløb første gang. Det skal nok gå sanne. 

Ja hun skal nok komme ud på en eller andet måde, nægter bare at gå med de plukveer som allerede er begynd nu for gør fandme ondt.

Er bare så nervøs for min lille dreng hvordan han tager det hvis han se mor have lidt mere ondt endnu nu.

Anmeld

22. juli 2011

Thalia

Jeg tænker at børnene ikke skal afleveres før man er sikker på at man rent faktisk er i fødsel. Selvfølgelig skal de ikke opelve mor med voldsmerter, men typisk kan man jo godt holde de første timer ud uden at skrige og bide i puder.

Selvom det godt kan gå hurtigere 2. gang, er det også meget normalt at man har op til flere falske opstarter som flergangsfødende, og jeg synes det er synd og forvirrende for de ældre søskende hvis de sendes afsted for tidligt og der så alligevel ikke kommer en baby.

Anmeld

22. juli 2011

tinasmor

Jeg var heldig, lige den fødsel jeg ønskede mig. Fik små veer lige da hun vågnede, så hun kom i vuggestue som hun plejer. Så hentede bedsteforældrene hende (uden at sige noget) og så satte de hende i institution næste dag hvorefter vi hentede hende ved middagstid og sagde at hun var blevet storesøster.

Anmeld

22. juli 2011

oerbaek

ved nr 2 startede veerne v 3 tiden om natten og v 8 tiden om morgenen var de ret kraftige og vi skulle afsted til fødegangen, vi afleverede lige sønnen i dagpleje inden vi kørte på sygehuset og min mor hentede ham da han skulle hjem 4 timer efter er han født

ved nr 3 fik jeg også veerne kl 3 ca om natten og kl 5 var vi på vej til Fg, afleverede dog lige de to store hos mine forældre inden vi kørte afsted ca3 timer efter er han født  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.