Fødselsforberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Madam Blå

Bambii skriver:

Jeg har ikke børn.. Så kan desværre ikke hjælpe dig.. Men min søster skal til fødselsforberedelse her om 2 mdr. mener jeg.. Så alt afhængig hvor langt du er henne kan jeg skrive når hun har været til det?

Hehe ok Jamen jeg er i uge 25, så skal melde mig til nu, hvis jeg skal nå at komme på hold. De er temmelig bookede her i Århus nemlig.
Nå, men jeg må nok bare tænke lidt mere over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Bambii

Madam Blå skriver:

Hehe ok Jamen jeg er i uge 25, så skal melde mig til nu, hvis jeg skal nå at komme på hold. De er temmelig bookede her i Århus nemlig.
Nå, men jeg må nok bare tænke lidt mere over det

Okay

Men hvis du har snakket med din læge og ikke er så nervøs mere ville jeg nok spare på den side, og bruge pengene på noget andet.. Men på den anden side vil jeg også sige at hvis du stadig er nervøs, så ville jeg gerne bruge pengene på det, da jeg tror at det kunne være med til at berolige en.. så både og vil jeg sige

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

Bambii skriver:

Okay

Men hvis du har snakket med din læge og ikke er så nervøs mere ville jeg nok spare på den side, og bruge pengene på noget andet.. Men på den anden side vil jeg også sige at hvis du stadig er nervøs, så ville jeg gerne bruge pengene på det, da jeg tror at det kunne være med til at berolige en.. så både og vil jeg sige

Jeg er nemlig også på både og Det er rigtig mange penge at bruge, når jeg synes der er så meget andet, som også skal købes. Men jeg må gøre op med mig selv om, hvad jeg vil Takker for svar!

Anmeld

22. juli 2011

Bambii

Madam Blå skriver:

Jeg er nemlig også på både og Det er rigtig mange penge at bruge, når jeg synes der er så meget andet, som også skal købes. Men jeg må gøre op med mig selv om, hvad jeg vil Takker for svar!

Det var så lidt

Håber i finder den rigtige løsning for jer

Anmeld

22. juli 2011

JeNoVa

Prøv at se dette link http://www.smertefrifoedsel.dk/2011/03/gratis-online-f%C3%B8dselsforberedelse/

Anmeld

22. juli 2011

JeNoVa

Superdansker skriver:

Prøv at se dette link http://www.smertefrifoedsel.dk/2011/03/gratis-online-f%C3%B8dselsforberedelse/

Ups, linket blev vist ikke korrekt gengivet. Jeg prøver igen:

http://www.smertefrifoedsel.dk/2011/03/gratis-online-fødselsforberedelse/

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

Superdansker skriver:

Ups, linket blev vist ikke korrekt gengivet. Jeg prøver igen:

http://www.smertefrifoedsel.dk/2011/03/gratis-online-fødselsforberedelse/

Tusind tak Det skal jeg da helt klart tjekke ud!

Anmeld

22. juli 2011

SussieThyssen

Madam Blå skriver:

Den har sikkert været oppe at vende maaange gange før. Men vil i gå til fødselsforberedelse? Hvis ja, hvad for noget - for hold da op, der findes meget forskelligt!

Har du gået til fødselsforberedelse, synes du så, at du fik noget ud af det?

Jeg er i tvivl, om jeg synes vi har pengene til det. Jeg har været meget bange for fødslen, og har været til en ekstra samtale hos min jordemoder, hvor vi talte om det. Og synes egentlig det hjalp en hel del. Jeg frygter slet ikke fødslen længere Men jeg kunne sikkert drage nytte af at gå til fødselsforberedelse.

Så piger, hvad kan i anbefale, og hvilke erfaringer eller tanker har i gjort jer om det?

Nej..jeg har aldrig gjort det..og jeg ville heller ikke i dag..hvis det var aktuelt...lige så lidt som jeg har deltaget i mødregrupper og den slags.

Men vi er jo alle forskellige og har forskellige behov.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juli 2011

ano14316

Vi har være til forældre forberedelse på Hillerød Hospital, vi har så kun være til modul 2, da jeg var "for langt" da jeg opdagede at det eksisteret til at tage modul 1, selvom man sagtens må tage det uden for de uger der står.. 

http://www.hillerodhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_ObstetriskAfdeling/Foedeafdelingen/Graviditeten/Foraeldreforberedelse/

både min kæreste og jeg var rigtig glade for det.. selvom ingen af os gad ud af døren da vi skulle derop.. og da der var gået 1,5 time var vi begge vildt overrasket over hvor hurtigt det var gået.. 

så vi skal helt klart også til modul 3. det bliver så her d. 9 august. 

Det er gratis og komme, man skal ikke tilmelde sig, men bare møde op, og man bliver ikke registreret. 

Anmeld

22. juli 2011

Fenja09

Vi fik 3 ting tilbudt af JM og den ene var "fødselsforberedelse", men det foregik med to JM og en "storskærm" samt en sal fuld af gravide og fædre. Det varede to timer og synes egentlig at det var nok til at jeg ikke er særlig nervøs for fødslen idag. Selvfølgelig vil der altid være lidt nervøsitet og jeg er da også spændt på at se hvordan det forløber.

Uanset forberedelser tror jeg ikke at man helt kan forberede sig på noget man aldrig har prøvet før eller mærket. Et af rådene vi fik var at prøve at arbejde sammen med smerterne/veerne istedet for at stritte imod, som mange gør. Derudover fortalte de, at man kunne bruge de første veer ( ikke presseveerne) til at øve sig i presseveerne.

Igen, er det meget svært at sætte sig fuldstændig ind i noget som man aldrig har stået i før - men tror nu sagtens at man kan klare fødslen uden at betale i dyre domme for forberedelser.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.