Fødselsforberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Madam Blå

Den har sikkert været oppe at vende maaange gange før. Men vil i gå til fødselsforberedelse? Hvis ja, hvad for noget - for hold da op, der findes meget forskelligt!

Har du gået til fødselsforberedelse, synes du så, at du fik noget ud af det?

Jeg er i tvivl, om jeg synes vi har pengene til det. Jeg har været meget bange for fødslen, og har været til en ekstra samtale hos min jordemoder, hvor vi talte om det. Og synes egentlig det hjalp en hel del. Jeg frygter slet ikke fødslen længere Men jeg kunne sikkert drage nytte af at gå til fødselsforberedelse.

Så piger, hvad kan i anbefale, og hvilke erfaringer eller tanker har i gjort jer om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

maria87

Madam Blå skriver:

Den har sikkert været oppe at vende maaange gange før. Men vil i gå til fødselsforberedelse? Hvis ja, hvad for noget - for hold da op, der findes meget forskelligt!

Jeg er i tvivl, om jeg synes vi har pengene til det. Jeg har været meget bange for fødslen, og har været til en ekstra samtale hos min jordemoder, hvor vi talte om det. Og synes egentlig det hjalp en hel del. Jeg frygter slet ikke fødslen længere Men jeg kunne sikkert drage nytte af at gå til fødselsforberedelse.

Så piger, hvad kan i anbefale, og hvilke erfaringer eller tanker har i gjort jer om det?

pengene til det???? 

så vidt jeg ved er det gratis at komme til fødselsforberedelse - det er det i hvert fald her hvor jeg bor. 

Anmeld

22. juli 2011

Bambii

Madam Blå skriver:

Du kan få henvisning af din jordmoder til fødselsforberedelse

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

maria87 skriver:

pengene til det???? 

så vidt jeg ved er det gratis at komme til fødselsforberedelse - det er det i hvert fald her hvor jeg bor. 

Hvor dejligt! Det er det ikke her i Århus, desværre

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

Bambii skriver:

Du kan få henvisning af din jordmoder til fødselsforberedelse

På Skejby kan man ikke få fødselsforberedelse længere. De henviser til aftenskole, hvor man kan betale sig til det. Så jeg kan ikke få det, uden at hoste op

Anmeld

22. juli 2011

Bambii

Madam Blå skriver:

På Skejby kan man ikke få fødselsforberedelse længere. De henviser til aftenskole, hvor man kan betale sig til det. Så jeg kan ikke få det, uden at hoste op

Hmm.. Det er da trist..

Anmeld

22. juli 2011

maria87

Madam Blå skriver:

ej hvor skod..  nå men jeg kan ikke svare dig på dine spørgsmål, fordi jeg gik ikke selv til fødselsforbedredelse , men det fortrød jeg da jeg skulle føde, for anede ikke hvad jeg gik ind til og kunne heller ikke amme eller noget... 

så jeg vil i hvert fald gøre det, men super svært hvis i ik lige har pengene til det,, 

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

Bambii skriver:

Hmm.. Det er da trist..

Ja, det synes jeg også. Vi har ikke så mange penge, så ville gerne høre om andres erfaringer og tanker om det, inden jeg går ud og bruger mellem 700-1500 på det..

Har du gået til det?

Anmeld

22. juli 2011

Madam Blå

maria87 skriver:

ej hvor skod..  nå men jeg kan ikke svare dig på dine spørgsmål, fordi jeg gik ikke selv til fødselsforbedredelse , men det fortrød jeg da jeg skulle føde, for anede ikke hvad jeg gik ind til og kunne heller ikke amme eller noget... 

så jeg vil i hvert fald gøre det, men super svært hvis i ik lige har pengene til det,, 

Ja, men sådan er det når de skal spare

Det er nemlig mange penge at bruge.. Men det er nok bare et spørgsmål om prioriteringer

Jeg vil i hvert fald undersøge noget mere om det

Anmeld

22. juli 2011

Bambii

Madam Blå skriver:

Ja, det synes jeg også. Vi har ikke så mange penge, så ville gerne høre om andres erfaringer og tanker om det, inden jeg går ud og bruger mellem 700-1500 på det..

Har du gået til det?

Jeg har ikke børn.. Så kan desværre ikke hjælpe dig.. Men min søster skal til fødselsforberedelse her om 2 mdr. mener jeg.. Så alt afhængig hvor langt du er henne kan jeg skrive når hun har været til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.