Den der cyklus dér. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Kris89 skriver:

Kender det kun alt for godt... Havde testdag i onsdags, men negativ. stadig ingen mens, men tror så jeg havde ægløsning tirsdag... så nu må testdag rykkes to uger igen og  for at der ikke kommer mens i mellemtiden..

Dumme krop - dumme cyklus...

Ja fuldstændig. er noget træt af at vente nu. jeg er get 2 dage over nu.

mener at man plejer at sige at man skal teste på 7. dagen over mens. hvordan skal man ha tålmodighed til det? og så det triste vejr oveni så man bare kan sidde inde og glo og tiden føles endnu længere. mig og tålmodighed har aldrig været gode venner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Putomanen

WishForaMiracle skriver:

Ja men har fået negativ tests indtil videre. men mener heller ikke at jeg har kunne få en positiv de andre gange før jeg var flere dage over. der er ikke skyggen af menstruation på vej og er mere træt end normalt og min mave er oppustet som den er når jeg er gravid. hader at gå og vente, de er forfærdelige de her dage

Øv, det er da også bare frustrerende, at du ikke abre kan få besked! Jeg  alt hvad jeg kan... Det tyder ihvertfald på, at der godt kunne være noget, med de små tegn

Anmeld

24. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Putomanen skriver:

Øv, det er da også bare frustrerende, at du ikke abre kan få besked! Jeg  alt hvad jeg kan... Det tyder ihvertfald på, at der godt kunne være noget, med de små tegn

tak  jeg krydser også herfra og positive tanker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.