Den der cyklus dér. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Hvis man har en cyklus på 28 dage er det så ikke den 29. dag næste cyklus starter og man skal have menstruation?

Utroligt at jeg bliver ved med at være itvivl.

Nu er jeg bare træt af at gå og vente på to streger... men det lader ikke til at mens er på vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Kris89

Sidst jeg var gravid, kunne jeg test positiv på 30 dagen efter første mens dag... så det må være der omkring

Anmeld

22. juli 2011

Putomanen

Jeg ser det på samme måde som dig...

Hvis din første mens dag er mandag d. 1, så vil din 28'ende dag være søndag d. 28 og den første dag i næste cyklus være mandag d. 29.

Men jeg kan ikke garantere for det...

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Kris89 skriver:

Sidst jeg var gravid, kunne jeg test positiv på 30 dagen efter første mens dag... så det må være der omkring

Havde du testet dagene før og fået negativ?

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Putomanen skriver:

Jeg ser det på samme måde som dig...

Hvis din første mens dag er mandag d. 1, så vil din 28'ende dag være søndag d. 28 og den første dag i næste cyklus være mandag d. 29.

Men jeg kan ikke garantere for det...

Ja det mener jeg altså også  synes godt nok det kan virke lidt indviklet nogen gange med alle de datoer

Anmeld

22. juli 2011

Kris89

WishForaMiracle skriver:

Havde du testet dagene før og fået negativ?

nej desværre  men hvis man tager cyklusen med p-piller holder du jo syv dages pause (mens) hvorefter du tager 21 piller . altså 28 dage og så holder du mens pause igen, så vil da mene du har helt ret i at 29. dagen burde være testdagen

Anmeld

22. juli 2011

Putomanen

WishForaMiracle skriver:

Ja det mener jeg altså også  synes godt nok det kan virke lidt indviklet nogen gange med alle de datoer

Ja, det har også taget mig lang tid at finde ud af det, og jeg bliver statidvæk usikker på det

Har du testet? Og hvor mange dage over?

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Putomanen skriver:

Ja, det har også taget mig lang tid at finde ud af det, og jeg bliver statidvæk usikker på det

Har du testet? Og hvor mange dage over?

Ja men har fået negativ tests indtil videre. men mener heller ikke at jeg har kunne få en positiv de andre gange før jeg var flere dage over. der er ikke skyggen af menstruation på vej og er mere træt end normalt og min mave er oppustet som den er når jeg er gravid. hader at gå og vente, de er forfærdelige de her dage

Anmeld

22. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Kris89 skriver:

nej desværre  men hvis man tager cyklusen med p-piller holder du jo syv dages pause (mens) hvorefter du tager 21 piller . altså 28 dage og så holder du mens pause igen, så vil da mene du har helt ret i at 29. dagen burde være testdagen

ja  så er jeg med igen hehe.

men der er altid gået nogle dage over før jeg får en positiv test, det er irriterende at gå og vente å da man også er bange for at få menstruation hihi

Anmeld

22. juli 2011

Kris89

WishForaMiracle skriver:

ja  så er jeg med igen hehe.

men der er altid gået nogle dage over før jeg får en positiv test, det er irriterende at gå og vente å da man også er bange for at få menstruation hihi

Kender det kun alt for godt... Havde testdag i onsdags, men negativ. stadig ingen mens, men tror så jeg havde ægløsning tirsdag... så nu må testdag rykkes to uger igen og  for at der ikke kommer mens i mellemtiden..

Dumme krop - dumme cyklus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.