nogen der ved det ? (katte elskere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Årh 10 kilo Jeg har selv en norsk skovkat hun er dog en bette fis, sådan for real... tror hun vejer højst 3 kilo... hehe

Og ja, jeg har en hankat, men det er en killing

3 hunner 1 han To af dem killinger

Kan godt forstå at du vil have dem hen et sted hvor de får menneskelig kontakt, det betyder fandeme meget for sådan nogle racekatte

det betyder rigtig meget ja, nårh men så længe det bare er en killing så burde der ikke ske noget hehe ¨

http://kattegalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=21779

du kan se ham her hvis det er.. Zion. 

min hunkat .. Mercedes .. er en bette fis på 5 kg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

baby012

Peanut skriver:

Prøv at oprette et indlæg på www.kattegale.dk eller www. kattepote.dk eller www.kattegalleri.dk der plejer at være venlige sjæle der gerne vil hjælpe 

Husk at skrive noget om kattenes alder osv, tror også det er vigtigt de er fuldt vaccineret, for at der er nogle der vil tage dem ind, om du betaler foder/grus, og hvor lang periode det drejer sig om og "hvad nu hvis" mht dyrlæge, så de har lidt at forholde sig til 

har også et indlæg inde på kattegalleri der har jeg været meget længe så de kender mine katte okay  

håber jeg finder en, der er nogen der har spurgt men alle med hankatte, og det tør jeg ikke med min basse, han er ret voldelig overfor dominerende hanner.. desværre :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.