nogen der ved det ? (katte elskere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

baby012

Nessie skriver:

Jeg kender desværre ingen steder deroppe af.

Der er nok ikke andet for, end at ringe rundt og høre om priserne de forskellige steder.

Håber du finder en løsning der er til at betale

det håber jeg også, vil så nødig a med dem <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

baby012

Tina-Hansen skriver:

Årh ja. Det kan jeg godt se, håber du finder på noget, det er nogen dejlige katte sådanne Maine coon

Det er det, de er super dejlige begge to - et søskende par der ALDRIG har været skildt fra hinanden.. ville simpelthen ikke kunne bære at skulle skille dem ad for at få dem anbragt et andet sted  

Anmeld

22. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Årh, hvis ikke det var fordi jeg i forvejen har for mange katte (fire stks) så tog jeg dem gerne til mig indtil du skulle føde... Men mine andre katte har desværre i forvejen lidt svært ved at enes...

hehe, 6 katte er måske også lidt i overkanten for de fleste at klare og forvente at de ville kunne med hinanden  

tænker bare, det må jo kunne lade sig gøre, betaler gerne 500 - 1000 kr. om måneden for at kunne beholde dem <3 

Anmeld

22. juli 2011

baby012

Taniakb skriver:

Der er mange steder her på Sjælland af pensioner, der giver en del rabat efter 3 uger eller en måneds ophold..

sjælland er bare MEGET langt væk :/ det næsten synd for dem.. 

Anmeld

22. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

hehe, 6 katte er måske også lidt i overkanten for de fleste at klare og forvente at de ville kunne med hinanden  

tænker bare, det må jo kunne lade sig gøre, betaler gerne 500 - 1000 kr. om måneden for at kunne beholde dem <3 

Er det ikke ligeså dyrt for en kattepension?

Men ville gerne dog, tror bare det vil knibe med plads

Anmeld

22. juli 2011

Taniakb

gravid20 skriver:

sjælland er bare MEGET langt væk :/ det næsten synd for dem.. 

Jeg tænker bare om der måske ik er nogen ovre i jylland der kører med samme tilbud..

Anmeld

22. juli 2011

baby012

Muhmi skriver:

Er det ikke ligeså dyrt for en kattepension?

Men ville gerne dog, tror bare det vil knibe med plads

ville bare helst have dem et sted hen hvor der er meget meneskelig kontakt om dagen, det er der desværre ikke på en kattepention :/ 

har det ikke godt man tanken om at de skal sidde i et bur til januar ..

-hehe, nej det nok lidt i overkanten med to mere til samlingen.. min hankat er heller ikke så god ved andre hankatte, så hvis du har nogen a dem er det nok ikke en holdbar løsning desværre  .. og han er altså en meget spinkel basse på knapt 10 kg . så han er en rigtig maine coon hehe 

Anmeld

22. juli 2011

baby012

Taniakb skriver:

Jeg tænker bare om der måske ik er nogen ovre i jylland der kører med samme tilbud..

det har du nok ret i .. gør det nok også hvis jeg ikke finder ud a andet.. 

Anmeld

22. juli 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

ville bare helst have dem et sted hen hvor der er meget meneskelig kontakt om dagen, det er der desværre ikke på en kattepention :/ 

-hehe, nej det nok lidt i overkanten med to mere til samlingen.. min hankat er heller ikke så god ved andre hankatte, så hvis du har nogen a dem er det nok ikke en holdbar løsning desværre  .. og han er altså en meget spinkel basse på knapt 10 kg . så han er en rigtig maine coon hehe 

Årh 10 kilo Jeg har selv en norsk skovkat hun er dog en bette fis, sådan for real... tror hun vejer højst 3 kilo... hehe

Og ja, jeg har en hankat, men det er en killing

3 hunner 1 han To af dem killinger

Kan godt forstå at du vil have dem hen et sted hvor de får menneskelig kontakt, det betyder fandeme meget for sådan nogle racekatte

Anmeld

22. juli 2011

Peanut

gravid20 skriver:

Prøv at oprette et indlæg på www.kattegale.dk eller www. kattepote.dk eller www.kattegalleri.dk der plejer at være venlige sjæle der gerne vil hjælpe 

Husk at skrive noget om kattenes alder osv, tror også det er vigtigt de er fuldt vaccineret, for at der er nogle der vil tage dem ind, om du betaler foder/grus, og hvor lang periode det drejer sig om og "hvad nu hvis" mht dyrlæge, så de har lidt at forholde sig til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.