nogen der ved det ? (katte elskere)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

baby012

Jeg har to rigtig dejlige maine coon som jeg for alt i verdenen vil beholde hvis jeg kan .

men jeg resikere at skulle flytte hjem til mine forældre indtil jeg føder, og de vil bestemt ikke have dem i deres hjem.. nogen der ved om der er et sted man kan anbringe dem indtil man er faldet på plads ?? betaler jo self. gerne for det .. syns bare de fleste pentioner er MEGET dyre :/ 

anyone ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

JuelZ

Jeg har to rigtig dejlige maine coon som jeg for alt i verdenen vil beholde hvis jeg kan .

men jeg resikere at skulle flytte hjem til mine forældre indtil jeg føder, og de vil bestemt ikke have dem i deres hjem.. nogen der ved om der er et sted man kan anbringe dem indtil man er faldet på plads ?? betaler jo self. gerne for det .. syns bare de fleste pentioner er MEGET dyre :/ 

anyone ?? 

Hvor i landet bor du??? Der er fx en ved Slagelse - fuglebjerg kattehjem, dem som ejer stedet er enormt søde og mener heller ikke det er så dyrt... Ellers har du så ikke nogen venner eller anden familie som kan passe dem indtil alt er faldet på plads??

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Jeg tror desværre at du må betale de dyre pensioner.  Jeg går ud fra, at det er fordi du skal finde et andet sted at bo til når du har født?

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

dobbelt

Anmeld

21. juli 2011

baby012

Tina-Hansen skriver:

Hvor i landet bor du??? Der er fx en ved Slagelse - fuglebjerg kattehjem, dem som ejer stedet er enormt søde og mener heller ikke det er så dyrt... Ellers har du så ikke nogen venner eller anden familie som kan passe dem indtil alt er faldet på plads??

har desværre ikke nogen som vil tage dem i så lang tid  

så må nok hellere begynde at lede efter alternativer . desværre, ville rigtig gerne have dem hos mig . 

jeg bor i en bette by der hedder grenaa (snart). 

Anmeld

21. juli 2011

baby012

Nessie skriver:

Jeg tror desværre at du må betale de dyre pensioner.  Jeg går ud fra, at det er fordi du skal finde et andet sted at bo til når du har født?

jep, det er det... håber på at finde en billig løsning da der jo i forvejen skal bruges en masse penge til når den lille kommer . 

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

gravid20 skriver:

jep, det er det... håber på at finde en billig løsning da der jo i forvejen skal bruges en masse penge til når den lille kommer . 

Jeg kender desværre ingen steder deroppe af.

Der er nok ikke andet for, end at ringe rundt og høre om priserne de forskellige steder.

Håber du finder en løsning der er til at betale

Anmeld

21. juli 2011

JuelZ

gravid20 skriver:

har desværre ikke nogen som vil tage dem i så lang tid  

så må nok hellere begynde at lede efter alternativer . desværre, ville rigtig gerne have dem hos mig . 

jeg bor i en bette by der hedder grenaa (snart). 

Årh ja. Det kan jeg godt se, håber du finder på noget, det er nogen dejlige katte sådanne Maine coon

Anmeld

21. juli 2011

Muhmi

Årh, hvis ikke det var fordi jeg i forvejen har for mange katte (fire stks) så tog jeg dem gerne til mig indtil du skulle føde... Men mine andre katte har desværre i forvejen lidt svært ved at enes...

Anmeld

22. juli 2011

Taniakb

Der er mange steder her på Sjælland af pensioner, der giver en del rabat efter 3 uger eller en måneds ophold..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.