Snakker I godt med barnets far, selvom I ikke er sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Den har været god, både med nr 1 og især med nr 2.

Naturligvis skal man lige igennem perioden med frustrationer og den slags, men hvis man arbejder på at fastholde, at man engang elskede hinanden, jamen så kan man komme et langt stykke ad vejen til forståelse.

I sær med nr 2 har jeg haft et ubrydeligt og nært venskab indtil han døde for 3 år siden..med mand nr 1 kom det efterhånden.
Vi render ikke hinanden på døren, men vi er der hvis verden virkeligt brænder på..og det har vi altid været.

Kærligst
Sussie

Lyder som et sundt og dejligt forhold, som du har haft til dem begge Alting tager tid, og så sandelig også sådan en situation. Men man er to til at lave et barn, og man er (oftest) sammen, fordi man kan lide hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hos os taler vi meget sammen om alt muligt, som ikke vedrører Laura, og det har jeg det rigtig godt med Tidligere har vi dog haft et noget anstrengt forhold, men det er gudskelov ovre nu

Ja, kan godt huske din situation, og har da også fulgt med herinde, så det er vel nok dejligt, at han deltager igen

Anmeld

22. juli 2011

camsko88

Mig og Frejas bio far ser ikke Freja, Han vil intet have med hverken hende eller mig at gøre så alt foregår igennem amtet og kommunen

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

camsko88 skriver:

Mig og Frejas bio far ser ikke Freja, Han vil intet have med hverken hende eller mig at gøre så alt foregår igennem amtet og kommunen

Okay. Det må være en hård omgang, men så har I da altid hinanden, og du slipper for at skulle ses med en, som du ikke har lyst til at se

Anmeld

23. juli 2011

camsko88

Anonym skriver:

Okay. Det må være en hård omgang, men så har I da altid hinanden, og du slipper for at skulle ses med en, som du ikke har lyst til at se

jae har været en drøj omgang men heldigvis har jeg min lille prinsesse

Anmeld

25. juli 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, kan godt huske din situation, og har da også fulgt med herinde, så det er vel nok dejligt, at han deltager igen

Ja, det har været drøjt, men det sidste halve år, har han været stabil

Anmeld

25. juli 2011

lassemor07

Vi snakker rigtig godt sammen :-) han er en af mine mest fortrolige venner og sætter stadig meget pris på ham selv om vi ikke er sammen mere :-)

Anmeld

26. juli 2011

stillsen

Puha ikke særlig godt desværre

Jeg er mege gal og vræd på min søns far så jeg har meget svært ved at styre min vrede men prøver så godt for min søns skyld.

han er også en mand der har kørt psykisk tære på mig i årevis,med druk tillidsbrud,følelseskolt,andre damer,uansvarlig koldt menneske.

han mødte en anden bag min ryk og flyttede sammen med hende efter 3 måneder og forlangte at jeg skulle hente min søn når han havde været på weekendt og at jeg bare skulle rette mig efter ham og hans nye ''Familie'' hun har 2 børn.

Jeg har dog sagt at jeg ikke henter min søn ved døren men at han må komme ud med vores søn da jeg har det rigtig skidt med at skulle andet,det mener han er barnligt men som sagt kan han ikke sætte sig ind i andres menneskers følelser og så kritisere han mig,og jeg blir rigtig gal.

håber det blir bedre med tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.